BlueWinston Free Google Ad preview tool

{{ $t('BlueWinston Free Google Ad preview tool') }}.

Vyskúšajte si teraz zadarmo ako budú vaše reklamy vypadať prostredníctvom nášho toolu.
Zdieľajte vaše reklamy s kolegami a testujte vizuály reklám skôr než ich aplikujete naživo.

Možnosti použitia tohoto toolu:

  • Pre agentúru do výstupov
  • Pre freelancera pre klientov
  • Testovanie vizuálu reklamy
Pomôžeme vám automatizovať reklamy na vaše produkty!

Čo dokáže BlueWinston free preview tool zobraziť?

Nadpis

Nadpis je to, čo si ľudia, ktorí vyhľadávajú ako prvé všimnú na textovej reklame. Textovú reklamu tvoria tri nadpisy.

Nadpis 130 znakov
Nadpis 230 znakov
Nadpis 330 znakov

Dbajte na to, aby nadpis obsahoval kľúčové slová, ktoré zvyšujú skóre kvality vašej reklamy.  Nezabudnite tiež využiť všetky 3 nadpisy, aby vaše reklamy zaberali čo najviac reklamného priestoru a tým boli viditeľnejšie pre potenciálnych zákazníkov.

Popis

Do popisu patria podrobnosti o produkte alebo službe a jedinečný predajný argument (USP – unique selling proposition), ktorý hovorí o tom, prečo by na vás mal záujemca kliknúť. Textovú reklamu tvoria dva nadpisy.

Popis 190 znakov
Popis 290 znakov

Ideálne je použiť kľúčové slová aj vo vašom popise reklamy.  Pokúste sa rozšírenejšie charakterizovať produkt a zahrnúť všetko podstatné o produkte alebo službe. Nezabúdajte využiť oba popisy a maximálny počet povolených znakov.

URL

Url predstavuje cieľovú adresu webu. Zobrazená URL môže vyzerať odlišne od cieľovej, aby bola lahodná pre oko používateľa a hovorí o tom, kam sa užívateľ na webe dostane. URl je tvorená z DOMÉny a cesty. Cestu môžete meniť.

Cesta (path)15 znakov

URL by mala zobrazovať jasnú cestu, kam príde návštevník po prekliknutí. Pomáha to pri zvyšovaní relevancie reklamy.

Rozšírenia

Používaním rozšírení vo vašej reklame poskytnete viac informácií o vašom produkte alebo firme. Čím viac informácií svojim návštevníkom poskytnete, tým zvyšujete šancu, že používateľ klikne na vašu reklamu.

Nezabudnite, že vaše reklamy s rozšíreniami sa zobrazia len vtedy ak budete na prvom a druhom mieste vo výsledkoch vyhľadávania. Využívajte až 6 rozšírení o popisy a 6 rozšírení o podstránky, aby ste využili čo najviac reklamného priestoru a tým zvyšovali možnosť prekliku.

5 tipov ktore treba keep in mind pri tvorení úspešných reklám

1. Zvýraznite svoj USP (unique selling proposition)

Máte rýchle dodanie produktov? Dajte to vedieť svojim potenciálnym zákazníkom. Vďaka týmto informáciám sa stanete viac konkurencieschopnými a tým pomôžete užívateľom sa rozhodovať pri nákupe.

2. Zahrňte do vašej reklamy CTA

Informujte ľudí, čo majú robiť ak majú záujem o váš produkt alebo službu. Zahrnutím CTA do vašej reklamy napoviete potenciálnym zákazníkom, ako získať váš produkt. Napríklad: registrujte sa, nakúpte, zavolajte a pod.

3. Optimalizujte svoju vstupnú stránku

Skontrolujte kam vaša reklama odkazuje. Snažte sa odkazovať na to, čo promujete vo vašej reklame. Ak zákazníci nenájdu to, čo hľadali, je viac než pravdepodobné, že web opustia.

4. Testujte efektivitu vašich reklám

Nebojte sa experimentovať s viacerými variantami. Pokúste sa vytvoriť viac variánt reklamy a sledujte ich výsledky. Zmente texty alebo slová a zistite, ktorá z vašich reklám produkuje najviac konverzií.

5. Využívajte správne kľúčové slová

Snažte sa používať kľúčové slová s vysokým obsahom vyhľadávania. Zamyslite sa nad tým ako váš produkt môžu vyhľadávať zákazníci alebo použite plánovač kľúčových slov.