Kampane založené na ľudskom vyhľadávaní v Google Search

Inzerujte len to, čo ľudia hľadajú a nakupujú vo vašom e-shope!

V tomto článku sa dočítate o ďalšej z radu svetovo jedinečných produktovo cielených kampaní v Google Search, ktorú viete vytvoriť iba cez www.BlueWinston.com.

Hovoríme o kampani, ktorá automatizovane tvorí reklamy a kľúčové slová z vyhľadávacích dopytov vo vašom e-shope, ktoré viedli ku konverziám a reálnym nákupom za posledných 90 dní, tiež známu aj ako “Human Search Based campaign”. Jedná sa teda o takú inzerciu, ktorou reklamujeme také produkty, ktoré ľudia reálne hľadajú a zároveň nakupujú vo vašom e-shope.

Ako to funguje?

Ľudia stále častejšie využívajú vyhľadávací box “search bar” s cieľom dohľadať požadovaný produkt, či službu, ktorú si môžu zakúpiť online.

Vďaka spolupráci s www.LuigisBox.sk dnes dokážeme sledovať a zachytávať konvertujúce vyhľadávacie frázy z vášho e-shopu, ktoré zrealizovali reálni užívatelia.

Sleduje sa, ktoré vyhľadávané frázy priniesli konverziu.

Takto sa dá maximalizovať ROI (zisky) vďaka replikovaniu týchto fráz do kľúčových slov a reklám.

Očakávame, že príde ďalší “5-ty”, “6-ty”, atď potenciálny zákazník, ktorý bude hľadať presne to isté v Google Search a bude následne nasmerovaný cez reklamu presne na také miesto vo vašom e-shope, z ktorého naposledy bol zrealizovaný nákup.

Tu je teda zhrnutie:

Postup automatizácie je veľmi jednoduchý a pritom tak dokonalý!

  1. Na vašom e-shope sa hľadali tenisky napr. “Nike SE čierna”
  2. LuigisBox.sk zaznamená tento vyhľadávací dopyt
  3. Výsledkom vyhľadávania je stránka s teniskami, kde si zákazník vybral
  4. Takýchto zákazníkov bolo minimálne 3 a viac, ktorí spravili to isté a za každým nakúpili vo vašom e-shope
  5. Vyhľadávaná fráza “Nike SE čierna” prechádza do BlueWinston.com
  6. Vytvára z nej kľúčové slovo s presnou zhodou [Nike SE čierna]
  7. Vytvára sa reklamný text k tomuto kľúčovému slovu v Google Ads
  8. Spúšťa sa inzercia v Google Search
  9. Potenciálny zákazník č.4 prichádza na stránky Google.sk
  10. Hľadá “Nike SE čierna”
  11. Zobrazujeme mu reklamu z vášho e-shopu, ktorú vytvoril BlueWinston.com
  12. Po kliknutí je zákazník nasmerovaný do toho istého výsledku vyhľadávania vo vašom e-shope, ktoré v minulosti minimálne 3x konvertoval za posl. 90 dní
  13. Zákazník si vyberá a vkladá vybraný produkt do košíka
  14. Realizácia samotného nákupu
  15. +1 konverzia / +1 zrealizovaný nákup

Prečítajte si aj článok, kde nájdete rôzne case studies týchto kampaní v rôznych segmentoch online predaja.

Kontakujte nás, ak máte záujem o túto kampaň!

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account Manager a začínajúci PPC špecialista v BlueWinston. Rada sa dozvedám o najnovších informáciách v elektronickom obchode a službe Google Ads.