Inzerujte len to, čo ľudia hľadajú a nakupujú vo vašom e-shope!
V tomto článku sa dočítate o ďalšej z radu svetovo jedinečných produktovo cielených kampaní v Google Search, ktorú viete vytvoriť iba cez www.BlueWinston.com.
Hovoríme o kampani, ktorá automatizovane tvorí reklamy a kľúčové slová z vyhľadávacích dopytov vo vašom e-shope, ktoré viedli ku konverziám a reálnym nákupom za posledných 90 dní, tiež známu aj ako “Human Search Based campaign”. Jedná sa teda o takú inzerciu, ktorou reklamujeme také produkty, ktoré ľudia reálne hľadajú a zároveň nakupujú vo vašom e-shope.
Ako to funguje?
Ľudia stále častejšie využívajú vyhľadávací box “search bar” s cieľom dohľadať požadovaný produkt, či službu, ktorú si môžu zakúpiť online.
Vďaka spolupráci s www.LuigisBox.sk dnes dokážeme sledovať a zachytávať konvertujúce vyhľadávacie frázy z vášho e-shopu, ktoré zrealizovali reálni užívatelia.
Sleduje sa, ktoré vyhľadávané frázy priniesli konverziu.
Takto sa dá maximalizovať ROI (zisky) vďaka replikovaniu týchto fráz do kľúčových slov a reklám.
Očakávame, že príde ďalší “5-ty”, “6-ty”, atď potenciálny zákazník, ktorý bude hľadať presne to isté v Google Search a bude následne nasmerovaný cez reklamu presne na také miesto vo vašom e-shope, z ktorého naposledy bol zrealizovaný nákup.
Tu je teda zhrnutie:
Postup automatizácie je veľmi jednoduchý a pritom tak dokonalý!
- Na vašom e-shope sa hľadali tenisky napr. “Nike SE čierna”
- LuigisBox.sk zaznamená tento vyhľadávací dopyt
- Výsledkom vyhľadávania je stránka s teniskami, kde si zákazník vybral
- Takýchto zákazníkov bolo minimálne 3 a viac, ktorí spravili to isté a za každým nakúpili vo vašom e-shope
- Vyhľadávaná fráza “Nike SE čierna” prechádza do BlueWinston.com
- Vytvára z nej kľúčové slovo s presnou zhodou [Nike SE čierna]
- Vytvára sa reklamný text k tomuto kľúčovému slovu v Google Ads
- Spúšťa sa inzercia v Google Search
- Potenciálny zákazník č.4 prichádza na stránky Google.sk
- Hľadá “Nike SE čierna”
- Zobrazujeme mu reklamu z vášho e-shopu, ktorú vytvoril BlueWinston.com
- Po kliknutí je zákazník nasmerovaný do toho istého výsledku vyhľadávania vo vašom e-shope, ktoré v minulosti minimálne 3x konvertoval za posl. 90 dní
- Zákazník si vyberá a vkladá vybraný produkt do košíka
- Realizácia samotného nákupu
- +1 konverzia / +1 zrealizovaný nákup
Prečítajte si aj článok, kde nájdete rôzne case studies týchto kampaní v rôznych segmentoch online predaja.