Máme 905 produktov, ako sú napríklad tieto, zo segmentu Chladničky


BEKO RCSA 330 K31PT s mrazničkou


BEKO CSA 365 KD0X + 5 rokov záruka


Samostatne stojaca chladnička BEKO CSA 24021 AAA+ energetická trieda
No.1 – Produktové kampane s textovými reklamami, cielené na konkrétne produkty
Produktové kampane s long-tail kľúčovými slovami sú zamerané na výkon – sú to vysoko cielené textové reklamy v Google vyhľadávaní. Prečítaj si viac o výhodách inzercie na long-tail kľúčové slová. Jediný “problém” je fakt, že produktové long-tail kľúčové slová majú často status “nízky objem vyhľadávania”, čo ostatné konkurenčné nástroje nevedia celkom riešiť, ako uvidíme aj príklad nižšie.
Produktovo cielené textové reklamy v Google vyhľadávaní
Aby sme úspešne doručili textové reklamy na produkty ako tu vidíte – je potrebné vytvárať / generovať unikátne long-tail kľúčové slová pre vaše produkty. Pre tento účel sa dá použiť metóda kombinácie tagov, ako používajú aj konkurenčné nástroje. Túto metódu samozrejme nájdete aj v BlueWinstone! Ukážeme vám hlavné rozdiely a prečo by ste mali radšej používať náš nástroj a zbytočne nemíňať peniaze za menej hodnotné nástroje!
A) Kombinácia tagov pre generovanie produktových long-tail kľúčových slov
Vďaka metóde kombinácie tagov, môžete skombinovať rôzne tagy z vášho XML produktového feedu. Tak vytvoríte vzory pre automatické generovanie long-tail kľúčových slov pre vaše produkty. Vo väčšine prípadov, eshopy nemajú samostatne definované jednotlivé časti produktu v samostatných tagoch. A teda v 90% prípadov vieme pracovať iba s produktovým názvom, teda s <product_name>.
Produktové longtail kľúčové slová vytvorené cez kombináciu tagov


BEKO RCSA 330 K31PT s mrazničkou
Ukázať long-tail kľúčové slová+BEKO +RCSA +330 +K31PT +s +mrazničkou


BEKO CSA 365 KD0X + 5 rokov záruka
Ukázať long-tail kľúčové slová+BEKO +CSA +365 +KD0X +5 +rokov +záruka


Samostatne stojaca chladnička BEKO CSA 24021 AAA+ energetická trieda
Ukázať long-tail kľúčové slová+samostatne +stojaca +chladnička +BEKO +CSA +24021 +AAA +energetická +trieda
B) Svetovo unikátna Metóda skracovania pre automatické hľadanie nových variantov pre kľúčové slová
Vďaka metóde skracovania, BlueWinston automaticky hľadá vhodné produktové long-tail kľúčové slová. Je veľmi dôležité, aby všetky generované kľúčové slová boli unikátne pre konkrétny produkt. Ak by BlueWinston našiel, že niektoré frázy sú vhodné pre viac ako 1 produkt v XML feede (na eshope), nezahrnie tieto kľúčové slová do produktovej kampane – toto sa môže stávať v konkurenčných nástrojoch, ktoré majú duplicity medzi kľúčovými slovami cez metódu kombinácie tagov!
Produktové long-tail kľúčové slová vytvárané cez Metódu skracovania
BEKO RCSA 330 K31PT s mrazničkou
Ukázať vytvorené produktové longtail kľúčové slová+BEKO +RCSA +330 +K31PT +s +mrazničkou
+BEKO +RCSA +330 +K31PT +s +mrazničkou
+BEKO +RCSA +330 +K31PT +s +mrazničkou
+BEKO +RCSA +330 +K31PT +s +mrazničkou
BEKO CSA 365 KD0X + 5 rokov záruka
Ukázať vytvorené produktové longtail kľúčové slová+BEKO +CSA +365 +KD0X +5 +rokov +záruka
+BEKO +CSA +365 +KD0X +5 +rokov +záruka
+BEKO +CSA +365 +KD0X +5 +rokov +záruka
+BEKO +CSA +365 +KD0X +5 +rokov +záruka
Samostatne stojaca chladnička BEKO CSA 24021 AAA+ energetická trieda
Ukázať vytvorené produktové longtail kľúčové slová+samostatne +stojaca +chladnička +BEKO +CSA +24021 +AAA +energetická +trieda
+samostatne +stojaca +chladnička +BEKO +CSA +24021 +AAA +energetická +trieda
+samostatne +stojaca +chladnička +BEKO +CSA +24021 +AAA +energetická +trieda
+samostatne +stojaca +chladnička +BEKO +CSA +24021 +AAA +energetická +trieda
+samostatne +stojaca +chladnička +BEKO +CSA +24021 +AAA +energetická +trieda
No.2 – Produktovo – skupinové kampane cielené na skupiny produktov
Produktovo – skupinové kampane majú mierne všeobecnejšie kľúčové slová ako v produktovej kampani a majú textové reklamy cielené na konkrétnu skupinu produktov. Tieto produktové skupiny sa vytvoria v týchto svetovo unikátnych kampaniach a majú omnoho viac eligible long-tail kľúčových slov, ako aj viac impresií, preklikov, %CTR a samozrejme viac konverzií.
Často užívatelia poznajú len časť názvu, napríklad ELECTROLUX EJ 2801
A preto sme v BlueWinstone vyvinuli unikátnu metódu skracovania, aby sa dali nájsť a vydolovať unikátne frázy (skrátené long-tail kľúčové slová), ktoré budú cieliť na veľmi špecifické skupiny produktov. V tomto prípade užívateľ hľadá konkrétnu chladničku, vie značku, časť názvu, ale nevie presné označenie špecifického typu. Hľadá teda bez produktového čísla (teda len Electrolux EJ 2801, bez AOW2 alebo AOX2).
Cielené produktovo – skupinové reklamy v Google search
Takže ľudia môžu vidieť vašu produktovo-skupinovú reklamu keď hľadajú cez Google:
You will have automatically generated text ads for hundreds, thousands even tens of thousands of product – groups in just a few minutes. Automatically up to date prices from the lowest range.
Po prekliku z takejto skupinovej reklamy -> užívateľ sa dostane priamo na výsledky fulltext vyhľadávania na vašom eshope a uvidí 2 varianty chladničiek, ktoré vyhovujú hľadaniu “ELECTROLUX EJ 2801”
Pozrie si sami silu Skupinových kampaní pri inzercii pneumatík
Pneumatikárske eshopy na celom svete môžu používať veľmi výkonné „Produktovo-skupinové kampane“ na vytváranie unikátnej skupinovej textovej inzercie a na presné zacielenie na zákazníkov a ich nasmerovanie priamo na výsledky fulltextového vyhľadávania na eshope.