Často kladené otázky
Ak hľadáte odpoveď na otázku, ktorá tu nie je zverejnená, neváhajte nás kontaktovať
Všeobecné
BlueWinston vznikol najskôr ako čisto agentúrny nástroj pre automatizovanú tvorbu a management produktovo cielených inzerátov e-shopov, klientov online marketingovej agentúry Winston bros s.r.o. V roku 2017 vstúpil na medzinárodný trh a odvtedy má už vyše +770 reálnych užívateľov.
Nevyžadujeme žiadne konkrétne prvky zdroja XML. Jednotlivé prvky sa mapujú pri vytváraní kampane. Maximálny počet prvkov v informačnom kanáli XML (tagy) je 30.
Áno, BlueWinston je vhodný aj pre tieto a ostatné krajiny. V tomto prípade vám môžeme pripraviť pilotné kampane ak nám dodáte reklamné texty v danom jazyku. Kampane sa vytvárajú z bežného XML feedu e-shopu a kopírujú sa do vášho účtu AdWords. V rámci jedného účtu AdWords môžete inzerovať v neobmedzenom počte jazykov alebo krajín. Určite je užitočné ak nám poskytnete adresu URL pre XML feed vo zvolenom jazyku v danej krajine – to znamená, XML feed pre nemeckú spoločnosť pre kampane zamerané na Nemecko, Rakúsko a podobne.
Základný postup nájdete na tomto odkaze. V zásade ide o registráciu, prepojenie s účtom AdWords prostredníctvom rozhrania API, kontrolu metrík a následné vloženie XML feedu do akejkoľvek kampane alebo jeho odoslanie priamo na adresu support@bluewinston.com. Informujte nás prosím, na aké kategórie by ste sa chceli zamerať, a ak je to možné, zašlite aj primerné % marže týchto kategórií – pomôže nám to nastaviť náš nástroj tak, aby fungoval čo najúčinnejšie (ak sa obávate o bezpečnosť svojich údajov, môžem vám poslať zmluvu o NDA).
BlueWinston v súčasnosti používajú desiatky agentúr a stovky samostatných používateľov na celom svete.
Vo väčšine prípadov je XML feed, ktorý používate pre porovnávače cien vhodný na vytváranie reklám v aplikácii BlueWinston. Pre vyššiu efektivitu kampaní prostredníctvom programu BlueWinston môžeme poskytnúť rady týkajúce sa úpravy vášho XML feedu.
Stav nízkeho objemu vyhľadávania kľúčových slov znamená, že dané kľúčové slovo sa len zriedka hľadá, a preto ho spoločnosť Google nezobrazuje vo výsledkoch plateného vyhľadávania.
Spoločnosť BlueWinston rieši tento problém tým, že nájde alternatívu, ďalšiu možnosť alebo zmenu long-tail kľúčového slova, ktoré je vhodné a má oprávnený stav. Či už je to produkt alebo jedinečná skupina produktov vytvorená pomocou nášho nástroja, úspech je zaručený!
Bohužiaľ v takom prípade vám BlueWinston nemôže pomôcť. Tento nástroj je určený na inzerciu produktov. Agentúra PPC Winston Bros však poskytuje služby spojené s manuálnymi kampaňami pre služby alebo značky. Napíšte nám na adresu: support@bluewinston.com.
Sme radi, že klienti a PPC agentúry poznajú podobné nástroje, takže sú informovaní o možnostiach produktovej reklamy. Textové reklamy na produkty vo vyhľadávaní Google by mali dopĺňať a často aj nahrádzať Google Shopping Ads, ktoré nie sú ľahko ovládateľné a niektoré dokonca nefungujú v mnohých regiónoch (nemôžu byť zapnuté).
V porovnaní s konkurenčnými nástrojmi je náš nástroj špecificky zameraný na vytváranie produktových kampaní, produktovo-skupinových kampaní a kľúčových slov so 100% vhodnosťou – navyše s takmer žiadnym výskytom statusu nízkeho objemu vyhľadávania. Vďaka BlueWinston.com môžete v službe Google Search inzerovať až o 60% viac produktov ako s iným konkurenčným nástrojom.
BlueWinston nepodporuje Sklik.cz, nakoľko je to miestne médium v Českej republike.
BlueWinston vytvára predovšetkým jedinečné produktové textové kampane zacielené po kliknutí na stránky konkrétneho produktu. Výhoda nad konkurenciou je jedinečná metóda na získanie kľúčových slov so statusom nízkeho objemu vyhľadávania zníženého o 60%, čo je pre tento druh reklamy rozhodujúce.
Vďaka inovatívnym technológiám spoločnosti BlueWinston môžete vytvárať celosvetovo exkluzívne prosuktovo-skupinové kampane zamerané na skupiny produktov, ktoré sú automaticky vyhľadávané nástrojom zo všetkých produktov v rámci kampane a sú dynamicky označené pomocou adresy URL presmerovanej na výsledky vyhľadávania vášho e -shopu.
V neposlednom rade môžete použiť DSA-P (dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti pre produkty) kampane, v ktorých BlueWinston používa natívne riešenie a zobrazenie reklamy vďaka dynamickým kampaniam v službe Google Ads, ktoré sú podporované inovatívnou technológiou vytvárania jednotlivých reklamných skupín pre každý produkt a umožňuje ich optimalizáciu.
Áno. Mnohí klienti po celom svete už profitujú z nášho nástroja a prezentujú ho ako svoju vlastnú značku, tzv. rebrand alias white label verziu. Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás na adrese support@bluewinston.com.
Áno, samozrejme. Stačí sa zaregistrovať do BlueWinstonu. Pripojte prvý e-shop a potom môžete pridať ďalšie účty/účty AdWords, pre ktoré budete používať rovnaké prihlasovacie údaje. Prepínate medzi svojimi účtami v pravom hornom rohu aplikácie.
Tento krok nie je potrebný, pretože BlueWinston je SaaS – webová služba spravovaná priamo prostredníctvom vášho webového prehliadača.
Áno, potrebujete. Spoločnosť BlueWinston pracuje tak, že spája svoju technológiu s vaším účtom v Google Ads. Inými slovami, používa už existujúce fungujúce účty Google Ads. Ak ste náhodou PPC agentúra alebo klient, ktorý má MCC účet s viacerými AdWords účtami, tak v procese registrácie nového účtu pod BlueWinston.com si viete vybrať ten správny koncový / cieľový účet AdWords, ktorý chcete prepojiť s BlueWinston účtom.
Tvorba produktových kampaní
Áno, plánujeme rozšíriť funkcie BlueWinstonu na Bing a Yandex.
Produktovo-skupinové kampane sú kampane vo vyhľadávaní Google, kedy zákazník zadá iba časť názvu produktu a e-shop reklamuje všetky relevantné produkty (jeho varianty alebo typy). Zákazník si následne môže vybrať z rôznych variantov produktu. Tento typ vyhľadávania je pomerne častý a vďaka aplikácii BlueWinston predstavuje obrovské množstvo konverzií. V mnohých prípadoch elektronické obchody (alebo konkurenčné nástroje) zameriavajú svoje skupinové reklamy iba na niektoré konkrétne produkty, čo je fatálna chyba vedúca k vysokej miere odchodov a nízkemu počtu konverzií.
Áno, PPC agentúra Winston Bros môže nastaviť takzvaný dynamický re-marketing v sieti Google Display a Facebook. Vďaka tejto funkcii sa reklamy na produkty zobrazia iba tým používateľom, ktorí v e-shope otvorili rovnaké alebo súvisiace produkty. Vo všeobecnosti je to najlepšie využitie kampaní PPC a tento krok dôrazne odporúčame. Kontaktujte nás: agency@bluewinston.com
Môžete použiť všetky stratégie ponúkané samotnou službou Google Ads, vrátane inovačného modulu BlueWinston A.I., ktorý využíva umelú inteligenciu dosahujúcu najnižšiu cenu za konverziu.
Áno, samozrejme. Jednou z exkluzívnych funkcií nášho nástroja je Ad Pattern kreátor, ktorý zabezpečuje, že 100% produktov v kampani bude mať vhodnú textovú reklamu alebo jej modifikácie.
BlueWinston vytvára predovšetkým jedinečné produktové textové kampane zacielené po kliknutí na stránky konkrétneho produktu. Výhoda nad konkurenciou je jedinečná metóda na získanie kľúčových slov, znižujúca výskyt statusu nízkeho objemu vyhľadávania o 60%, čo je pre tento druh reklamy rozhodujúce.
Vďaka inovatívnym technológiám spoločnosti BlueWinston môžete vytvárať celosvetovo exkluzívne produktovo-skupinové kampane zamerané na skupiny produktov, ktoré sú automaticky vyhľadávané nástrojom zo všetkých produktov v rámci kampane a sú dynamicky označené pomocou adresy URL presmerovanej na výsledky vyhľadávania vášho e -shopu.
V neposlednom rade môžete použiť DSA-P (dynamické reklamy vo vyhľadávacej sieti pre produkty) kampane, v ktorých BlueWinston používa natívne riešenie a zobrazenie reklamy vďaka dynamickým kampaniam v službe Google Ads, ktoré sú podporované inovatívnou technológiou vytvárania jednotlivých reklamných skupín pre každý produkt, čo umožňuje ich optimalizáciu.
Áno samozrejme. Takmer všetky zmeny sa odrážajú späť na BlueWinston.com. Niektoré funkcie sú momentálne dostupné iba vo vašom účte Google Ads, napríklad rozšírenia reklamy pre telefóny, odkazy, pridanie nového jedinečného kľúčového slova alebo pozastavenie vybratých kľúčových slov alebo reklamných skupín. Prečítajte si viac informácií o štítkoch a ovládacích prvkoch, ktoré BlueWinston používa vo vašom účte AdWords.
Bohužiaľ nie. BlueWinston je kompatibilný výlučne s údajmi o produkte v XML feede uloženom na určitej adrese URL, aby sa ubezpečil, že informačný kanál je vždy aktualizovaný.
Cenník
Suma je vypočítavaná, viď. náš cenník, na základe počtu produktov, ktoré sa nachádzajú v xml product data feede(och), ktoré sa používajú v BW pre stavbu produktových kampaní do Google Search (vyhľadávania). Ak má klient vytvorenú kampaň(e), kde je 100 produktov, ale v data feede je 100.000 produktov, tak sa cena vypočíta na základe 100.000 produktov, pretože systém počas parsovania, spracovávania xml feedu musí pracovať s celým balíkom a takisto nie ste nijako viazaní do budúcna, či máte 1 alebo X kampaní z tohto data feedu.
Iné otázky
Vo väčšine prípadov áno. Pokiaľ ide o klienta, ktorý má záujem školiť sa a používať alebo aspoň vyskúšať náš nástroj, ponúkame vytvorenie pilotnej kampane a školenie prostredníctvom videohovoru Hangout. Zaregistrujte sa vo svojom účte, pošlite nám adresu URL vášho XML feedu a my vytvoríme pilotné kampane pre klienta zdarma na základe našich najlepších skúseností a zručností. Po tomto kroku zabezpečíme videohovor Hangout, cez ktorý vysvetlíme aplikáciu a výhody spojené s jej používaním pre konkrétneho klienta.
Pošlite vo nám svoj XML feed (alebo ak ich máte viac, pošlite nám ich všetky a vyberieme si najvhodnejšie), pripojte BlueWinston k vášmu účtu AdWords prostredníctvom rozhrania API a definujte nám priemernú maržu (%), s ktorou môžeme pracovať, aby sme mohli pripraviť kampane na mieru vašim potrebám. Na základe týchto informácií sme schopní vytvoriť pilotné kampane zdarma, aby sme Vás mohli pripraviť na prácu s nástrojom a prakticky všetko vysvetliť.
Zaregistrujte sa a pripravíme vám niekoľko pilotných kampaní, pred ich aktivovaním vám vysvetlíme vám všetky procesy, ktoré sme pri ich tvorbe použili. Samozrejme, si môžete prejsť aj všetky materiáli zverejnené na našej webovej stránke a blogu, aby ste získali lepší prehľad o nástroji BlueWinston.
Žiaden problém. Radi by sme vám pomohli vyskúšať náš nástroj. Potrebujeme iba niekoľko základných informácií od vás na zostavenie pilotných kampaní pre PPC špecialistov alebo jednotlivých klientov. Pošlite nám adresu URL pre váš XML feed a priemerné % marže na vaše produkty, s ktorými budete pracovať v sekcii optimalizácie kampane. Pre získanie prístupu k vášmu účtu AdWords, vám pošleme žiadosť o prístup z nášho MCC (bluewinston.com@gmail.com). Súčasne vám môžeme poslať zmluvu o NDA.
Áno, dokonca sme ochotní vytvoriť pre vás pilotné kampane na základe našich skúseností a typu vášho e-shopu. Každý e-shop je jedinečný a na každý je vhodný iný postup pri tvorbe kampaní. Prvý mesiac slúži na testovanie nastavení kampaní, aby ste si overili spokojnosť s poskytovaním služieb BlueWinston.
Odporúčame Vám, aby ste si prezreli naše webové stránky s konkrétnymi príkladmi a praktickými ukážkami funkcií BlueWinstonu, aby ste sa mohli rozhodnúť, či je BlueWinston správnym nástrojom pre vás. Samozrejme, budeme vám k dispozícii v prípade, že potrebujete vysvetliť niektoré možnosti nástroja. Ak sa rozhodnete vyskúšať nástroj, mohli by sme pre vás zdarma vytvoriť kampane, vy poskytnete len kredit pre službu Google Ads.
Chceli by sme sa obrátiť priamo na agentúru, s ktorou ste spokojní. Nástroj Bluewinston je prospešný aj pre nich, pretože umožňuje získať nové nápady pre vhodné kľúčové slová a reklamy na produkty vo vyhľadávaní Google. Neváhajte nám poslať kontaktné údaje na správcu vášho účtu, aby sme mu mohli odprezentovať výhody nášho nástroja pre váš e-shop.
Je skvelé, že spravujete svoje kampane AdWords samostatne. To znamená, že náš nástroj rýchlejšie pochopíte. Vďaka BlueWinston.com vytvárate automaticky textové kampane vo Vyhľadávaní Google. Nie je potrebné vytvárať kampane, kontrolovať ceny a zásoby ručne.
Náš nástroj vytvára reklamy produktov z vášho informačného kanála XML pre každý produkt vo vašom e-shope.
Ak ste agentúra alebo freelancer a spravujete kampane AdWords pre viaceré e-shopy, môžete nám poslať e-mail s informáciami o typoch e-shopov (zmluvu o NDA môžeme podpísať vopred) pomôžeme vám vybrať si e-shopy vhodné pre BlueWinston. Samozrejme, radi vám pomôžeme a poradíme s vytvorením a nastavením vašich kampaní BlueWinston.com.
Book a quick 20 minute call