Hlavné štítky používané v BlueWinston kampaniach

Typy štítkov, ktoré nástroj BlueWinston používa na kontrolu a riadenie BW (alias BlueWinston) BWBID (alias BlueWinston bidovacia stratégia) BlueWinston kontroluje a mení parametre nasledovných objektov: Object Štítok Parameter, which BW sets Reklamná skupina BW Status, BidMicroAmount (maxCPC), CriterionUserLists (Publiká) Kľúčové slovo BW Status, Param1, Param2, DestinationURL, MatchType Kľúčové slovo BWBID

BlueWinston Update 1.69.0 – Aké nové funkcie pribudli?

V rámci novej aktualizácie nástroja BlueWinston vám prinášame niekoľko nových funkcií, ktoré zjednodušia vašu prevádzku a funkčnosť nástroja BlueWinston: 1. Pridané skripty pre kampaň Smart Shopping Doteraz boli skripty povolené iba pre textové kampane, ale s novou aktualizáciou budete môcť na zlepšenie výkonnosti svojej kampane použiť nasledujúce skripty v kampaniach v službe

Optimalizácia Google Merchant Center pre dnešnú situáciu

Pokiaľ patríte medzi inzerentov v Google, určite vás zaujíma tá správna optimalizácia vášho Google Merchant Center účtu, aby váš biznis prežil pandémiu COVID-19 čo najlepšie. V tomto článku sa budeme zaoberať s tým, čo ešte môžete vylepšiť aby ste získali čo najviac potencionálnych zákazníkov a aby oni našli to, čo hľadajú a hlavne potrebujú.

Vytvorte reklamy v službe Shopify behom pár sekúnd

Iba pár klikmi môžete dostať vaše produkty v Shopify bližšie ku ľuďom, ktorí o ne majú záujem. S aplikáciou BlueWinston zvýšite ich predajnosť a zároveň ušetríte čas strávený zdĺhavou tvorbou produktových reklám, ktoré teraz vytvoríte iba jedným klikom. Čo BlueWinston ponúka? Vďaka plne automatizovanému nástroju BlueWinston môžete vytvoriť reklamy pre všetky, alebo vami vybrané produkty,

Skóre optimalizácie: Čo znamená pre vaše reklamy a aké vysoké vy malo byť?

Vďaka analytickým nástrojom môžete zisťovať, ako sa vaša reklama správa, či vám prináša nejakých zákazníkov a obraty, alebo aký má reklama potenciál v budúcnosti. Skóre optimalizácie je takýmto analytickým nástrojom priamo v Google Ads. Využívať ho môžete bezplatne. Analytické nástroje sú dôležité pre všetkých, ktorí sa rozhodnú propagovať svoje produkty alebo služby prostredníctvom reklám.

eXXpozed.de | Výsledky A/B testovania BlueWinston kampaní

eXXpozed je nemecký internetový obchod, ktorý ponúka oblečenie, obuv a vybavenie exkluzívnych značiek pre každý outdoorový šport. Nájdete tu vyše 100 000 produktov od horolezeckej výstroje pre začiatočníkov až po expedičné vybavenie pre profesionálov. Na čele celej filozofie spoločnosti stojí Andreas Oliver Bindhammer, ktorý je spokojným užívateľom nástroja BlueWinston. V

Vytvárajte reklamy pre produkty v službe Magento jedným klikom

Prineste vaše produkty z eCommerce CMS platformy Magento ešte bližšie ku potenciálnym zákazníkom, zvýšte ich predajnosť a ušetrite čas strávený zdĺhavou tvorbou produktových reklám. Vďaka aplikácii BlueWinston môžete vytvárať Google reklamy pre tieto produkty iba jedným klikom a ušetriť tak nielen čas, ale aj peniaze. Pomocou BlueWinston môžete vytvoriť XML produktový feed, plne

Ako vyhodnocovať kampane v BlueWinston

Aby ste sa vedeli v prostredí nástroja BlueWinston lepšie zorientovať, vysvetlíme si základné pojmy, s ktorými budeme pracovať v rámci Dashboardu. V Dashboarde sa vieme pozrieť na celkovú výkonnosť kampaní – teda aké výsledky priniesli všetky kampane v BlueWinstone za určité obdobie. Časový interval si viete zvoliť podľa vlastných špecifík. Či už Vás zaujíma

Načítať viac článkov