Maloobchodný TV predajca dosiahol cez 1000% ROI v Google Shopping

Ako Blue Winston pomohol? Využitím nástroja Blue Winston dokážu agentúry veľmi jednoducho použiť akýkoľvek bežný produktový XML feed a vytvoriť tak feed pre Google Merchant. Taktiež sa dá veľmi jednoducho filtrovať produkty a tak vytvárať Smart Shopping kampane podľa kategórií, ceny produktov a podobne. Po menšom testovaní viacerých Smart Shopping kampaní sa agentúra

Globálny dopad Covid-19 na ecommerce

Z podnikania v online prostredí sa stala húsenková dráha. Silné eshopy zaznamenali v priebehu korona krízy často nárast alebo len minimálne poklesy tržieb. Zároveň sa dokážu  zviditeľniť aj menší obchodníci, ktorým sa zatiaľ nedarilo. Teraz vedia zvýšiť svoje predaje - závisí to samozrejme od segmentu. Tento stav vo svete vlády rôznych krajín neberú na

Vedeli ste, že na Google môžete inzerovať zadarmo?

Nedávno v našom článku sme vás informovali, že na Slovensku od 7.5 2020 je možné inzerovať vaše produkty cez Platformy Googlu úplne zdarma. Vzhľadom na aktuálne ťažšiu situáciu pre menšie eshopy sa Google rozhodol pomôcť tým, že na karte Nákupy (Google Shopping tab) sa zobrazia vaše produkty a pritom nebudete platiť za prekliky. Pre

Hartes.sk | Medziročný nárast zisku z PPC až o 441 %

Hartes.sk je autorizovaný predajca náradia, stavebnej mechanizácie a čistiacej techniky renomovaných značiek s viac ako 6000 produktmi v ponuke. Kamenná predajňa Hartes v Trenčíne má rozlohu až 1200 m2 a je zároveň autorizovaným servisným strediskom značky Kärcher. Čo sme riešili? Obrovské portfólio produktov a neustále sa meniaca dostupnosť skladových zásob

Ktorých segmentov sa situácia Covid-19 najviac dotkla na Slovensku?

Koronavírus Covid-19 je hlavnou témou týchto dní. Výnimkou nie je ani v súvislosti s otázkou, aký má táto situácia vplyv na slovenský e-commerce. Už od marca sa väčšina Slovákov zdržiava v bezpečí svojho domova a vychádza iba v nevyhnutných prípadoch. Práve to je dôsledkom zmien v preferenciách spotrebiteľov a ich nákupnom správaní. V tomto

Inzerovanie na Google zdarma? Google Shopping tab

Momentálna situácia na svete je dosť zložitá, hlavne pre menších a stredných obchodníkov. Po zatvorení kamenných obchodov sa digitálny obchod (e-shop) stal životnou líniou pre maloobchodníkov. Ľudia čoraz častejšie nakupujú online, či už hračky, spotrebiče alebo domáce potreby. Aj keď toto predstavuje príležitosť pre podniky, aby sa znovu spojili so svojími zákazníkmi, mnohí si

Ako spravovať inventár výrobkov počas pandémie

Majitelia podnikov na celom svete sa snažia reagovať čo najlepšie a najvhodnejšie na paniku, ktorá v tomto období vládne svetu. Pandémia koronavírusu prináša maloobchodom všetkých rozmerov množstvo výziev, s ktorými sa doteraz nestretli.  Tým pádom musia zavádzať zmeny. Zdieľajú informácie o tom, ako firma a jej zamestnanci fungujú v tejto situácii. Viac ako kedykoľvek predtým

FAQ vo vašom e-shope vám môže zvýšiť predaje. Ako ho zorganizovať?

Často kladené otázky, respektíve FAQ (z anglického Frequently Asked Questions), už v online svete nie sú ničím ojedinelým. Stále sa však nájde mnoho ľudí, ktorí tejto stránke nevenujú dostatočnú pozornosť a to aj napriek tomu, že e-shopu môže viditeľne prospieť. V tomto blogu sa pozrieme, ako mu dať čo najlepšiu štruktúru aby bol pre vašich

Zvládnite prechod na rozšírené textové reklamy s týmito postupmi

Už je to vyše roka, čo Google Ads predstavili revolučnú novinku, ktorou sú rozšírené reklamy. Tie vám ponúkajú ešte viac priestoru pre zaujatie vašich potenciálnych zákazníkov. Prechod zo štandardných textových reklám na rozšírené nemusí byť z dôvodu neistoty vôbec ľahký. Tu je pár tipov, ako to zvládnuť lepšie. Ak si myslíte, že vás Google limituje

Search Ads 360: Spravujte veľké kampane efektívne

Reklamy Google prešli v posledných mesiacoch mnohými zmenami. Tie sa netýkajú len zobrazovania reklám, ale taktiež nových užitočných funkcií, či reorganizácie platformy pre inzerciu. Search Ads 360 je výsledkom týchto zmien – nástroj na management kampaní naprieč internetovými vyhľadávačmi. Agentúry a marketéri spravujúci účty viacerým klientom naprieč internetovými vyhľadávačmi sa dočkali zjednodušenia svojej práce. Vďaka

Načítať viac článkov