Zmeny pre bidding stratégie – maximalizovať konverzie a maximalizovať hodnotu konverzií

Na základe oznámenia v apríli tohto roku, Google pristupuje k zmenám pre automatizované bidding stratégie. Tým chce dosiahnuť sprehľadnenie bidding stratégií. Doterajšie bidding stratégie Cieľová cena za akvizíciu (target CPA) a Cieľová návratnosť výdavkov na reklamu (target ROAS) sa budú dať používať aj ďalej, ale zároveň budú aj súčasťou aktualizovaných bidding stratégií Maximalizovať konverzie a

Vydavateľstvo C.H.Beck | S nástrojom BlueWinston kampane dosiahli CTR 8,40%

Vydavateľstvo C.H. Beck je popredným poskytovateľom odborných právnych informácií. Ponuka C. H. Beck zahŕňa špecializované publikácie určené pre advokátov, daňových poradcov, personálne oddelenia, verejnú správu, ako aj pre advokátskych koncipientov a študentov. Výzvou, ktorej čelíme v oblasti digitálneho marketingu, je presné oslovenie konkrétnych cieľových skupín a konkrétne odporúčania na produkty, a to všetko pri zachovaní

Pneumatiky-brno.cz | Ako vytvoriť produktové kampane zamerané na konkrétnu lokalitu?

Pneumatiky-brno.cz je internetový obchod, ktorý predáva pneumatiky a autobatérie v Českej Republike. Tento e-shop slúži pre firmu ako doplnkový predaj. Pre túto firmu je najdôležitejší servis a výmena pneumatík v jarnej a jesennej sezóne. Mevia.cz - produktové kampane pomocou nástroja BlueWinston tvoril PPC špecialista Libor Tušar. Agentúra sa

Google skripty orientované na maržu pre Produktové Textové Reklamy a Smart Shopping

V rámci novej aktualizácie nástroja BlueWinston vám prinášame niekoľko nových funkcií, ktoré zjednodušia vaše fungovanie a funkčnosť BlueWinstonu: 1. Script pre vylučovanie slabo výkonných kľúčových slov, založený na marži z Celkovej hodnoty konverzií Nástroj BlueWinston pracuje s novou premennou! Používa sa v scriptoch a ide o maržu z celkovej hodnoty

BlueWinston Update: Odstránenie kľúčových slov s nízkym objemom vyhľadávania

Náš PPC nástroj BlueWinston neustále zdokonaľujeme novými funkciami a možnosťami.  V tomto novom článku si môžete prečítať o nových funkciách, ktoré sme pridali v Update 1.77.25. 1. Odstraňovanie kľúčových slov s nízkym objemom vyhľadávania Prinášame novú funkciu, ktorá funguje nad všetkými kampaňami v celom BlueWinston účte. Keď si zapnete túto funkciu, BlueWinston

Ako sa vyhnúť vysokej cene za klik (rozšírená CZK)

Pokiaľ používate Google Ads tak ste sa mohli stretnúť s viacerými stratégiami, ktoré Google ponúka pre vaše reklamy. Jednou z nich je aj Rozšírená CZK (enhanced CPC). Pokiaľ si nedáte pozor, vďaka tejto stratégii môžete prečerpať denný kredit už za pár klikov. Okrem toho, podľa informácii by sa mala táto stratégia rušiť v Q1

Load More Posts