Ako expandovať s vašim e-shopom do Francúzska?

E-commerce vo Francúzsku stále rastie na popularite. V roku 2023 sa umiestnil na siedmom mieste v celosvetovom rebríčku ecommerce trhov. Podľa platformy ECDB by mal v nasledujúcich rokoch ďalej narásť o 4,6%. Existuje niekoľko faktorov, ktoré tento rast podporujú. Rozšírenosť mobilných technológií, širší sortiment, či výhodné ceny viac nabádajú spotrebiteľov k online nákupom.

Najčastejšie chyby v e-commerce stratégiách

E-commerce stratégia ako súbor plánov, je často označovaná aj ako akčný plán či organizovaný postup, ktorý určuje spôsob, akým firma využíva online prostredie na predaj svojich produktov alebo služieb. Táto stratégia zahŕňa rôzne aspekty, vrátane marketingu, logistiky, zákazníckeho servisu, platobných možností a mnohých ďalších. Vytvorenie úspešnej e-commerce stratégie vyžaduje zohľadnenie všetkých týchto faktorov

Regulácia Consent Mode V2: Nový rozmer ochrany súkromia a prispôsobenia v digitálnom priestore

V digitálnej ére, kde ochrana osobných údajov nadobúda čoraz väčší význam, prichádza Google s updatovaným nástrojom Consent Mode V2, ktorý predstavuje zásadnú zmenu v spracovaní dát užívateľov na internete. Tento nástroj umožňuje webstránkam upraviť spracovanie súborov cookies na základe súhlasu alebo nesúhlasu návštevníka. Aktualizovaná implementácia, ktorá sa stane povinnou od 6. marca 2024, môže

Ako riešiť Bad words v BlueWinston

Často sa stretávame s tým, že inzerenti majú problémy s Bad Words v Google reklamách. Samotný Google Ads neponúka žiadny nástroj alebo funkciu, ktorá by automaticky identifikovala Bad words v reklamách a pomohla užívateľom problém efektívne vyriešiť. Inzerenti preto musia úpravy robiť manuálne a ak má e-shop napríklad 5000 produktov, tento proces môže trvať

Hromadná editácia reklamných šablón v BlueWinston

Od viacero našich klientov sme obdržali spätnú väzbu, že by boli radi, ak by sme vedeli urýchliť samotnú úpravu reklamných šablón. Pri väčšom počte kampaní sa postupne vedeli strácať v šablónach, a pokiaľ BlueWinston používali dlhšie obdobie, tak sa šablóny len kopili. Kvôli tomu sme sa rozhodli túto zmenu zapracovať a radi vám

7 dôvodov prečo samostatne optimalizovať kampane v Google Ads a Microsoft Ads

Google a Microsoft Ads sú dve významné reklamné platformy v oblasti pay-per-click (PPC) reklamy, každá s vlastnými unikátnymi vlastnosťami a publikom. Hoci môže byť lákavé aplikovať univerzálnu stratégiu pre obe platformy, je nevyhnutné uvedomiť si, že samostatná optimalizácia kampaní pre Google a Microsoft Ads je nevyhnutná pre maximalizáciu výkonu produktových kampaní. Táto potreba

Ako funguje zobrazovanie cien v produktových textových reklamách?

Pomerne často dostávame otázky na dynamický parameter {param1:price} a jeho fungovanie v produktových textových reklamách. V tomto článku si vysvetlíme, čo to je, ako to funguje a aké sú z toho výhody pre vaše produktové textové kampane. Ukážka reklamy V prvom rade si musíme ujasniť, v

Load More Posts