Vylučujúce kľúčové slová: Kľúč k úspešnej PPC kampani

Ak ste sa niekedy zamýšľali nad tým, prečo sa vaše reklamy zobrazujú pri vyhľadávaniach, ktoré nesúvisia s vašim biznisom, alebo prečo míňate rozpočet na kliknutia, ktoré neprinášajú žiadne konverzie, máme pre vás riešenie - vylučujúce kľúčové slová. V tomto článku si vysvetlíme, čo sú to vylučujúce kľúčové slová a ako môžu zmeniť vašu kampaň

Performance Max kampane v Microsoft Ads vs. v Google Ads

Ako prideliť svoj rozpočet spoločnosti Microsoft Microsoft Ads a Google Ads, ktoré sú v oblasti reklamy dve dominantné sily, pričom obe ponúkajú aj kampane Performance Max (PMAX). Google je líder na trhu, a mnoho inzerentov prehliada potenciál Microsoftu. V dnešnom článku preskúmame, ako môže Microsoft Advertising začleniť kampane s

Atribučné modely Google a Microsoft Ads

V svete inzercie sa počíta každý klik či zobrazenie! Preto, aby sme pochopili, ktoré reklamné kanály skutočne prinášajú výsledky, používame atribučné modely. Tieto modely nám pomáhajú zistiť, kde sa oplatí investovať. V dnešnom článku sa teda pozrieme na tom, ako nám atribučné modely v Google či Microsoft Ads pomáhajú rozhodnúť, ktoré reklamy naozaj fungujú.

Microsoft Audience Network a jej výhody

Microsoft Audience Network (MSAN) je inovatívna platforma zobrazovanej reklamy od spoločnosti Microsoft. Prináša revolučné možnosti pri tvorení reklamných kampaní v sieti Microsoft, ktorá zahŕňa Microsoft Edge, Outlook a MSN. Táto sieť umožňuje reklamným inzerentom efektívne a presne osloviť požadovanú cieľovú skupinu. Vďaka schopnosti MSAN inzerovať na viacerých zariadeniach a platformách umožňuje precízne zacieliť

Limity pre spend v Microsoft Ads: Ako dosiahnuť optimálne výsledky?

Pri vytváraní úspešných reklamných kampaní je kľúčové správne riadenie rozpočtu a výdavkov. Tak ako sme už minule načrtli tému limitu výdajov v Google Ads, dnes prichádzame s jej pôsobením už však v rámci platformy Microsoft Ads. V tomto článku sa teda pozrieme na limity pre “spend” v Microsoft Ads a spôsoby, ako ich efektívne

Limity pre spend v Google Ads

Jednou z výziev digitálneho marketingu je nájsť rovnováhu medzi efektívnym využitím reklamných rozpočtov a dosiahnutím optimálnych výsledkov. Kľúčovými položkami, ktoré ovplyvňujú úspech reklamných kampaní, sú limity pre výdavky v Google Ads. Tieto limity určujú maximálnu sumu, ktorú ste ochotní investovať do reklamných kampaní na Googli. A teda majú zásadný vplyv na dosiahnutie vašich obchodných

Obmedzenia účtu Google Ads

V sfére online inzercie je efektívna správa reklamných kampaní prostredníctvom Google Ads základným pilierom úspechu. Napriek tomu, že táto platforma poskytuje ohromné možnosti cielenia a nastavenia, inzerenti sa často stretávajú s výzvami v podobe obmedzení, ktoré môžu brzdiť ich úsilie dosiahnutia optimálneho výkonu. V tomto článku detailnejšie preskúmame obmedzenia Google Ads účtov.

Novinky a aktualizácie Microsoft Ads

Microsoft Ads je napredujúca inzertná platforma, ktorá prináša množstvo skvelých noviniek a vylepšení. Ponúka širokú škálu cieľových možností a nástrojov na presné cielenie reklám, kedy s neustálym vývojom algoritmov a technológií je schopná zabezpečiť efektívne a výnosné kampane pre svojich klientov. S podporou Microsoftu a jeho bohatých dátových zdrojov je táto platforma schopná poskytnúť

wr24.pl | BlueWinston vygeneroval takmer 500 000 € obratu

WIDEOREJESTRATORY24.PL je špecializovaný internetový obchod, ktorý bol spustený v máji 2014 na službe Allegro. Od augusta 2014 pôsobí pod vlastnou značkou a doménou www.wideorejestratory24.pl (wr24.pl). Poslaním obchodu je vybudovať a prevádzkovať komplexné záchytné miesto pre všetkých záujemcov o kúpu a používanie autokamier. Spoločnosť sa zameriava na praktické učenie a testovanie ponúkaného

Load More Posts