Tvorba kľúčových slov

Tvorba kľúčových slov

Pozrite sa akým spôsobom môžete tvoriť kľúčové slová pre vaše produkty s našimi unikátnymi typmi produktových kampaní

Tvorba kľúčových slov, modro-čierny bicykel

CTM Axon 2018 modrý dámsky

Product xml data feed
Kľúčové slovoStatusProduktová kampaňProduktovo-skupinová kampaň
CTM Axon 2018 modrý dámskynízky objem vyhľadávania
CTM Axon 2018 modrývhodné
CTM Axon 2016vhodné
CTM Axonvhodné
Unikátne riešenie

Produktová kampaň

Ak chcete vytvoriť reklamy pre konkrétny produkt, môžete použiť jednu z našich funkcií: „skracovanie“, alebo „tag kombináciu“. Úspešne sa tak vyhnete tomu, že vaše kľúčové slová budú mať status „nízky objem vyhľadávania“. Výsledkom je možnosť inzerovať na viaceré produkty, než s inou konkurenčnou aplikáciou.

Zákazník hľadá konkrétny produkt a jeho špecifický typ

Product text ad in Google Search

Produktovo-skupinová kampaň

Winston vytvára jedinečné kľúčové slová tak, že skracuje názvy vašich produktov. V prípade, že máte viac ako jeden produkt s rovnakým reťazcom v názve produktu, Winston môže automaticky vytvoriť skupinovú kampaň zameranú na skupinu produktov. Kliknutím na reklamnú skupinu produktov (pozri nižšie) bude váš zákazník presmerovaný na fulltext výsledok vyhľadávania priamo vo vašom e-shope.

Zákazník hľadá konkrétny produkt ale nie je rozhodnutý pre typ

Product Group Text ad in Google Search

* Výhoda práce s longtail kľúčovými slovami (napríklad CTM Axon 2016 žltý) spočíva v tom, že zákazník zadá takýto výraz do vyhľadávania Google až potom, ako sa rozhodne kúpiť konkrétny produkt, typ, farbu alebo dokonca veľkosť. V priemere majú kampane zamerané na produkty mieru konverzie 3 – 9%. V niektorých prípadoch sme zaznamenali až 17% konverzný pomer! Pokiaľ ide o longtail kľúčové slová, konkurencia je oveľa nižšia, pretože výraz je často veľmi špecifický, a preto sú náklady na reklamu nižšie.

Vytvorte si produktové kampane za 5 minút. Teraz na 30 dní zdarma!

KONTAKTUJTE NÁS

Schedule a demo

Book a quick 20 minute call

NAJNOVŠIE PRISPEVKY NA FACEBOOKU


BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 month ago

🌍 Do you need to create product campaigns for a specific location? Not a problem for us in BlueWinston! 💙 Read a new case study with our client - the Mevia agency.https://www.bluewinston.com/pneumatiky-brno-cz-how-to-create-product-campaigns-for-a-specific-location/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

2 months ago

We bring you a new feature that works on all campaigns in your entire BlueWinston account. 📈 When you turn this feature on, BlueWinston will automatically remove all keywords with low Google Ads search volume 👍 More new features found in our blog.

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

2 months ago

We are proud to announce that our CSS program got an astonishing award - Comparison Shopping Partners. 🎉 💙 If you want to be a part of this growing trend, check our program for up to 20% discount on your Shopping Ads 👉 https://www.cssshoppingin.eu/ #comparisonshoppingpartners #shoppingads

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

2 months ago

Have you tried our new BlueWinston preview tool for ads? 💙 See how will your ads look like on Google search upfront. Of course, you can share your ads via a URL link. 👍 https://www.bluewinston.com/bluewinston-free-google-ad-preview-tool/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

2 months ago

Our new article will aid you with all the information you need to know about Google Shopping Actions. 🛍️ What are the features? Where is it available? What are the requirements? 💙 Just keep on reading.https://www.bluewinston.com/what-is-google-shopping-actions-and-how-to-use-them/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

2 months ago

Do you know Google Shopping? 🧐 As in every kind of advertising, there are downsides and upsides to each strategy. Choose the one that suits your business and needs the best. 📈 Read more in our new article.

Zobraziť všetky príspevky z Facebooku