Tvorba kľúčových slov
Pozrite sa akým spôsobom môžete tvoriť kľúčové slová pre vaše produkty s našimi unikátnymi typmi produktových kampaní
CTM Axon 2018 modrý dámsky
Kľúčové slovo | Status | Produktová kampaň | Produktovo-skupinová kampaň | |
CTM Axon 2018 modrý dámsky | nízky objem vyhľadávania | |||
CTM Axon 2018 modrý | vhodné | |||
CTM Axon 2016 | vhodné | |||
CTM Axon | vhodné | |||
Unikátne riešenie |
Produktová kampaň
Ak chcete vytvoriť reklamy pre konkrétny produkt, môžete použiť jednu z našich funkcií: „skracovanie“, alebo „tag kombináciu“. Úspešne sa tak vyhnete tomu, že vaše kľúčové slová budú mať status „nízky objem vyhľadávania“. Výsledkom je možnosť inzerovať na viaceré produkty, než s inou konkurenčnou aplikáciou.
Zákazník hľadá konkrétny produkt a jeho špecifický typ
Produktovo-skupinová kampaň
Winston vytvára jedinečné kľúčové slová tak, že skracuje názvy vašich produktov. V prípade, že máte viac ako jeden produkt s rovnakým reťazcom v názve produktu, Winston môže automaticky vytvoriť skupinovú kampaň zameranú na skupinu produktov. Kliknutím na reklamnú skupinu produktov (pozri nižšie) bude váš zákazník presmerovaný na fulltext výsledok vyhľadávania priamo vo vašom e-shope.
Zákazník hľadá konkrétny produkt ale nie je rozhodnutý pre typ
* Výhoda práce s longtail kľúčovými slovami (napríklad CTM Axon 2016 žltý) spočíva v tom, že zákazník zadá takýto výraz do vyhľadávania Google až potom, ako sa rozhodne kúpiť konkrétny produkt, typ, farbu alebo dokonca veľkosť. V priemere majú kampane zamerané na produkty mieru konverzie 3 – 9%. V niektorých prípadoch sme zaznamenali až 17% konverzný pomer! Pokiaľ ide o longtail kľúčové slová, konkurencia je oveľa nižšia, pretože výraz je často veľmi špecifický, a preto sú náklady na reklamu nižšie.
Book a quick 20 minute call