Tvorba kľúčových slov

Tvorba kľúčových slov

Pozrite sa akým spôsobom môžete tvoriť kľúčové slová pre vaše produkty s našimi unikátnymi typmi produktových kampaní

Tvorba kľúčových slov, modro-čierny bicykel

CTM Axon 2018 modrý dámsky

Product xml data feed
Kľúčové slovoStatusProduktová kampaňProduktovo-skupinová kampaň
CTM Axon 2018 modrý dámskynízky objem vyhľadávania
CTM Axon 2018 modrývhodné
CTM Axon 2016vhodné
CTM Axonvhodné
Unikátne riešenie

Produktová kampaň

Ak chcete vytvoriť reklamy pre konkrétny produkt, môžete použiť jednu z našich funkcií: „skracovanie“, alebo „tag kombináciu“. Úspešne sa tak vyhnete tomu, že vaše kľúčové slová budú mať status „nízky objem vyhľadávania“. Výsledkom je možnosť inzerovať na viaceré produkty, než s inou konkurenčnou aplikáciou.

Zákazník hľadá konkrétny produkt a jeho špecifický typ

Product text ad in Google Search

Produktovo-skupinová kampaň

Winston vytvára jedinečné kľúčové slová tak, že skracuje názvy vašich produktov. V prípade, že máte viac ako jeden produkt s rovnakým reťazcom v názve produktu, Winston môže automaticky vytvoriť skupinovú kampaň zameranú na skupinu produktov. Kliknutím na reklamnú skupinu produktov (pozri nižšie) bude váš zákazník presmerovaný na fulltext výsledok vyhľadávania priamo vo vašom e-shope.

Zákazník hľadá konkrétny produkt ale nie je rozhodnutý pre typ

Product Group Text ad in Google Search

* Výhoda práce s longtail kľúčovými slovami (napríklad CTM Axon 2016 žltý) spočíva v tom, že zákazník zadá takýto výraz do vyhľadávania Google až potom, ako sa rozhodne kúpiť konkrétny produkt, typ, farbu alebo dokonca veľkosť. V priemere majú kampane zamerané na produkty mieru konverzie 3 – 9%. V niektorých prípadoch sme zaznamenali až 17% konverzný pomer! Pokiaľ ide o longtail kľúčové slová, konkurencia je oveľa nižšia, pretože výraz je často veľmi špecifický, a preto sú náklady na reklamu nižšie.