Prípadové štúdie

Prípadové štúdie našich klientov

Pozrite si výsledky, ktoré dosiahli naši klienti s nástrojom Bluewinston

Zobraziť prípadovú štúdiu
case study konverzie
Zobraziť prípadovú štúdiu
case_study_autovybava
Zobraziť prípadovú štúdiu
case study bluewinston drezydokuchyne
Zobraziť prípadovú štúdiu
case_study_exxpozed
Zobraziť prípadovú štúdiu
Maloobchodný TV predajca dosiahol cez 800% ROI v Google Shopping
Zobraziť prípadovú štúdiu
Hartes.sk | Medziročný nárast zisku z PPC až o 441 %
Zobraziť prípadovú štúdiu
Orange: 30% pokles CPA pri predaji zariadení
Zobraziť prípadovú štúdiu
Umeniesveta.sk: Ako automatizovať PPC kampane pre 350 000 produktov
Zobraziť prípadovú štúdiu
BlueWinston znížil PNO až o -30% na Google kampaniach pre PVMsystem
Zobraziť prípadovú štúdiu
Automatizácia produktových reklám v Google priniesla stabilnú CPA pre maxináradie.sk
Zobraziť prípadovú štúdiu
Ferex.sk získal +437% ROI a 0,24€ za klik vďaka Blue Winstonu
Zobraziť prípadovú štúdiu
Case study Audioteka: Blue Winston kampane s CTR cez 10 %, stovky objednávok a dlhodobo ROI 500 %
Zobraziť prípadovú štúdiu
Case study BodyWorld: +7% nárast obratu z Google Ads, 3,46% miera konverzie
Zobraziť prípadovú štúdiu
Boosted sales via google search automated software for product performance ppc - AQT
Zobraziť prípadovú štúdiu
Knihy pre každého logo

www.knihyprekazdeho.sk
Segment: knihy
Počet produktových kampaní: 9

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
5881 (48% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 12279
Vhodné kľúčové slová vs. všetky kľúčové slová: 25285 / 182073

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
3.72 %1.90.11 EUR5.13 EUR2.17 %+27.4 %
sugar and cotton logo

www.sugarandcotton.com
Segment: oblečenie a doplnky
Počet produktových kampaní: 1
Počet DSA-P kampaní: 1

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
77 (47% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 163 (s použitím DSA-P kampaní)
Vhodné kľúčové slová vs. všetky kľúčové slová: 212 / 542

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
4.63 %1.90.78 USD9.32 USD8.35 %+109.1%
exxpozed logo

www.exxpozed.de (.com už čoskoro)
Segment: športové potreby, móda a doplnky
Počet produktových kampaní: 8
Počet produktovo-skupinových kampaní: 8
Počet DSA-P kampaní: 6

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
5881 (48% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 12279 (s použitím produktovo-skupinových a DSA-P kampaní)
Vhodné kľúčové slová vs. všetky kľúčové slová: 101398 / 155433

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
2.78 %2.20.32 EUR12.99 EUR2.43 %+38.1%
pneumatiky.sk logo

www.pneumatiky.sk
Segment: pneumatiky, kolesá, disky
Počet produktových kampaní: 6
Počet produktovo-skupinových kampaní: 11
Počet DSA-P kampaní: 1 (zameraná na 2394 produktov)

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
8066 (37% of total products)
Celkový počet produktov v kampaniach: 21834 (s použitím produktovo-skupinových kampaní)
Vhodné kľúčové slová vs. všetky kľúčové slová: 212 / 542

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
16.74 %2.40.18 EUR14.63 EUR3.72 %+46 %
lacne-baterie.eu logo

www.lacne-baterie.eu
Segment: batérie do notebookov a AC adaptéry
Počet produktových kampaní: 25
Počet DSA-P kampaní: 1 (zameraná na 147 produktov)

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
1313 (19% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 6866
Vhodné kľúčové slová vs. všetky kľúčové slová: 3364 / 104225

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
19.46 %1.00.24 EUR3.74 EUR4.45 %+22.4 %
amino z logo

www.aminoz.com.au
Segment: Bodybuilding, fitness a výživové doplnky
Počet produktových kampaní: 8
Počet produktovo-skupinových kampaní: 10
Počet DSA-P kampaní: 4 (zameraných na 5029 products)

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
3620 (40% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 8982
(s použitím produktovo-skupinových a DSA-P kampaní)
Vhodné kľúčové slová vs. všetky kľúčové slová: 6470 / 397864

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
2.13 %2.80.78 EUR27.3 EUR2.29 %+12.2 %

Produktové kampane

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
3.08 %2.50.8 EUR32.9 EUR2.46 %+4.4 %

Produktovo-skupinové kampane

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
1.85 %2.80.63 EUR29.4 EUR2.13 %+10.2 %

DSA-P kampane

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
2.96 %2.70.78 EUR33.1 EUR2.04 %+7.9 %
centrumkolies.sk logo

www.centrumkolies.sk
Segment: kolesá
Počet produktových kampaní: 6
Počet produktovo-skupinových kampaní: 11
Počet DSA-P kampaní: 3 (zameraných na 45328 produktov)

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
362 (0,8% of všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 45328
(s použitím produktovo-skupinových a DSA-P kampaní)

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickConv. rateActual %ROASMinimum %ROASChange in %ROAS
8.74 %1.40.21 EUR0.93 %2614 %400 %6

Produktové kampane

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickConv. rateActual %ROASMinimum %ROASHow much increase
13.42 %2.00.19 EUR0 %0 %400 %-1

Produktovo-skupinové kampane

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickConv. rateActual %ROASMinimum %ROASHow much increase
15.45 %1.30.22 EUR1.06 %2673 %400 %6

DSA-P kampane

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickConv. rateActual %ROASMinimum %ROASHow much increase
4.45 %1.40.20 EUR0.65 %2538 %400 %5
Náplne do tlačiarní logo

www.naplne-do-tlaciarni.sk
Segment: tonery a náplne do tlačiarní
Celkový počet konverzií: 5574 x
Počet produktových kampaní: 20

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami: 6227 (98% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 6392

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickConv. rateActual %ROASMinimum %ROASChange in %ROAS
11.86 %2.40.27 EUR4.43 %799 %125 %5
dr.max lekaren logo

www.drmax.sk
Segment: lekáreň, lieky, zdravotné pomôcky
Celkový počet konverzií: 6589 x
Celkový obrat: 191167€
Počet produktových kampaní: 5
Počet produktovo-skupinových kampaní: 3

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami: 6846 (44% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 15636 (s použitím produktovo-skupinových kampaní)

Dr. MAX Sumarizácia prípadovej štúdie
telefonica o2 logo

www.o2.sk
Segment: mobilný operátor, mobilné telefóny
Celkový počet konverzií: 787 x
Celkový obrat: 21032€
Počet produktových kampaní: 124

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami: 122 (60% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 203

O2 Sumarizácia prípadovej štúdie
pomocnik.sk logo

www.pomocnik.sk
Segment: záhradné náradie a doplnky
Celkový počet konverzií: 513 x
Počet produktových kampaní: 1

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami:
569 (95% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 599

Prípadové štúdie štatistiky
car computer exchange logo

www.carcomputerexchange.com
Segment: car electronics, modules
Total conversions: 3113 x
Number of product campaigns: 34

Eligible products with eligible keywords: 1389 (56% of total products)
Total number of products in campaigns: 2457

Segment: cestovná kancelária, zájazdy, booking, agency iFocus.sk
Celkový počet konverzií: 2939 x
Počet produktových kampaní: 2

Počet produktov s vhodnými kľúčovými slovami: 229 (79% všetkých produktov)
Celkový počet produktov v kampaniach: 291

Súhrn štatistík prípadovej štúdie
Bosch-sk logo

www.bosch-sk.sk
Segment: Bosch akumulátorové náradie
Výsledky z jedinej spustenej produktovej kampane s 548 vhodnými produktmi!

Sumarizácia prípadovej štúdie

KONTAKTUJTE NÁS

Schedule a demo

Book a quick 20 minute call

NAJNOVŠIE PRISPEVKY NA FACEBOOKU


BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 week ago

🌍 Do you need to create product campaigns for a specific location? Not a problem for us in BlueWinston! 💙 Read a new case study with our client - the Mevia agency.https://www.bluewinston.com/pneumatiky-brno-cz-how-to-create-product-campaigns-for-a-specific-location/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

2 weeks ago

We bring you a new feature that works on all campaigns in your entire BlueWinston account. 📈 When you turn this feature on, BlueWinston will automatically remove all keywords with low Google Ads search volume 👍 More new features found in our blog.

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

3 weeks ago

We are proud to announce that our CSS program got an astonishing award - Comparison Shopping Partners. 🎉 💙 If you want to be a part of this growing trend, check our program for up to 20% discount on your Shopping Ads 👉 https://www.cssshoppingin.eu/ #comparisonshoppingpartners #shoppingads

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 month ago

Have you tried our new BlueWinston preview tool for ads? 💙 See how will your ads look like on Google search upfront. Of course, you can share your ads via a URL link. 👍 https://www.bluewinston.com/bluewinston-free-google-ad-preview-tool/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 month ago

Our new article will aid you with all the information you need to know about Google Shopping Actions. 🛍️ What are the features? Where is it available? What are the requirements? 💙 Just keep on reading.https://www.bluewinston.com/what-is-google-shopping-actions-and-how-to-use-them/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 month ago

Do you know Google Shopping? 🧐 As in every kind of advertising, there are downsides and upsides to each strategy. Choose the one that suits your business and needs the best. 📈 Read more in our new article.

Zobraziť všetky príspevky z Facebooku