Ako Camix dosiahol ROAS 7000% požitím produktových reklám?

Camix britský predajca špičovej fototechniky a príslušenstva. Obchod pôsobí v meste Leeds a ponúka renomované značky od spoločností ako Nikon, Canon, Sony, Fujifilm a Panasonic. Oblúbenosť a vysokú kvalitu služieb potvrdzujú aj vysokohodnotené recenzie obchodníka na Trustpilot.

Čo viedlo klienta k výberu BlueWinston ako špeciálneho nástroja na tvorbu produktových reklám?

Hlavným faktorom použitia automatizovaného PPC nástroja bol počet ponúkaných produktov. Pri veľkom množstve produktov je manuálna tvorba reklám veľmi zdĺhavá a neefektívna.
Camix preto hľadal spôsob ako jednoducho vytvoriť reklamu cielenú na konkrétny produkt.

Druhým faktorom bol daný segment resp. predaj špecifických produktov ktoré budúci majitelia vyhľadávajú väčšinou podľa presných názvov. Tu sa ukázala ako výhoda unikátna tvorba kľúčových pomocou skracovania (viac nižšie).

Ako klientovi BlueWinston pomohol?

Nástroj po manuálnom namapovaní tagov z XML feedu vytvoril v priebehu pár sekúnd kľúčové slová pre všetky produkty a zároveň vytvoril pre ne reklamné šablóny. To znamená, že klientovi odpadla zdĺhavá manuálna tvorba kľúčových slov a celá tvorba kampane prebehla v priebehu 10 minút.

Pre klienta bola unikátna výhoda nástroja to, že si mohol vytvoril ďalšie textové kampane na základe replikovania povodných a ušetril tým kopec času.

Štruktúra kampaní

Klient si rozdelil textové kampane na Všetky produkty, Populárne produkty a na Produkty ponúkané v meste Leeds. Aby zasiahol aj Shopping reklamu a zabezpečil dynamický remarketing vytvoril dve Performance Max kampane. Tu treba podotknúť, že jedna Performance Max kampaň beží bez podkladov a druhá s ními.

Zaujímavé je, že kampaň bez assetov vykazuje vyšší výkon. Problematike Pmax sa venujeme na našom blogu.

Ako výborný doplnok si klient spustil ešte aj klasickú textovú remarketingovú kampaň, ktorú používa pomerne málo e-shopov ale ak máte data, tak vedia byť nesmerne výkonné.

Ako sa tvorili kľúčové slová a reklamy?

Na tvorbu Kľúčových slov bola použitá unikátna metóda skracovania a kombinácia tagov. Pri skracovaní bolo nastavené pravidlo “skráť po výrobcu + 2 slová”. Klient použil aj zaujímavý prefix “buy” a odstránil niektoré nevhodné slová z produktových názvov.

Použitie prefixu a odstránené slová z produktových názvov:

Tvorba kľúčových slov kombináciou tagov:

Reklamé šablóny

Pri tvorbe reklám využil klient možnosť viacerých Headlines ktoré si pripól (zapinoval) podľa preferencií. Takto si napevno zadefinoval pozície v šiestich Nadpisoch v reklamách.

Klient tiež využil aj možnosť keyword default priamo v Nadpise 2 a tým ešte zefektívnil zobrazovanie reklamy. To znamená, že v reklame sa zobrazí text priamo z vyhľadávania.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre BlueWinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.