Prečo prejsť k nám?

V tomto článku vám veľmi rýchle a jednoducho predstavíme hlavné výhody voči „konkurenčným“ nástrojom z domova a zahraničia.

Nebudeme tu spomínať funkcie, ktoré máme „všetci“, ale v krátkosti vám predstavíme tie, čo nikde inde nenájdete a vďaka ktorým si nástroj jednak zamilujete a jednak získate maximálny výkon z výkonnostných produktových kampaní v Google Vyhľadávaní.

Až 5 svetovo jedinečných typov produktových kampaní

Blue Winston ponúka až 5 typov kampaní na produktovú inzerciu. Vďaka tom ste schopní pokryť všetky vyhľadávacie dopyty v Google Vyhľadávaní.

Pokrytie všetkých výsledkov vyhľadávania na produkty v Google Vyhľadávaní

Extrémna jednoduchosť tvorby kľúčových slovExtrémna jednoduchosť tvorby kľúčových slov

Vďaka jedinečnému jadru na tvorbu kľúčových slov na každý jeden produkt a produktovú textovú reklamu, či skupinu produktov, sa nemusíte zaťažovať zdĺhavým regexom, filtrovaním a prečisťovaním XML (produktového feedu). U nás doslova jedným klikom vytvoríte long-tail kľúčové slová pre stovky, tisíce, či desať tisíce vašich produktov.

Tvorbu kľúčových slov na produkty iba jedným klikom

Postupné spúšťanie kľúčových slov alias Per-partesPostupné spúšťanie kľúčových slov alias Per-partes

Per-Partes ušetrilo už desaťtisíce eur našim zákazníkom. V jednoduchosti je krása. Cieľom každého produktovo cieleného inzerátu je mať čo najdlhšie tvary kľúčových slov no a táto metóda zabezpečí, aby sa zbytočne kratšie a krátke tvary ani nikdy nespustili.

Unikátne produktovo - skupinové kampane (reklamy)Unikátne produktovo – skupinové kampane (reklamy)

BlueWinston je v tomto naozaj jednotka na celosvetovom trhu. Funkciu automatického zisťovanie produktových skupín sme vyvíjali vyše 3 rokov a dodnes sa stále vyvíja. Jedná sa o generickejšie frázy, ktoré ľudia oveľa častejšie hľadajú než konkrétne a dlhé názvy produktov, čím zabezpečujeme naším inzerentom oveľa väčší traffic s oveľa viac zrealizovanými konverziami.

Inovatívny Ad Pattern builder – šablóna textových reklám

Pomocu nášho builder-u získate vždy vhodné reklamy na každý jeden produkt vo vašom e-shope v spojení s ďaľšou jedinečnosťou na trhu a to „Prolonging headline 1 to headline 2“. Je to v podstate možnosť zobraziť v prípade dlhého názvu produktu tieto slová a frázy v 2 nadpisoch v samotnej reklame!

Šablóna, builder na produktovo textové reklamy v Google Vyhľadávaní

Cenovo výhodný a dostupnejšíCenovo výhodný a dostupnejší

V niektorých prípadoch je BlueWinston až o 60% lacnejší než konkurencia. Malé obchody s malým počtom produktov to majú už za 39€/m. a veľké shopy u nás šetria tisícky eur mesačne a to pri minimálne rovnakom ak nie oveľa vyššom výkone! Cenník je zároveň postavený na presnom počte produktov data feedoch, ktorý je odškálovaný po každých 1000ks produktov, čiže nestrácate a nepreplácate ani korunu naviac. V neposlednom rade sa dá vždy vybaviť ešte aj napriek nízko položenému cenníku výrazná zľava -> stačí nás len kontaktovať a dozvedieť sa ako na to contactus@bluewinston.com.

V cene synchronizácia až každých 6 hodínV cene synchronizácia až každých 6 hodín

Naši klienti si pochvaľujú, že v základnej cene majú synchronizované svoje produktové data feedy a reklamy už každých 6 hodín na rozdiel od konkurencie.

Systém na sledovanie a riešenie BadWords (zakázané slová)Systém na sledovanie a riešenie BadWords (zakázané slová)

Veľmi jednoduchý a prehľadný systém, ktorý sa stará o vaše badwords, trademarks a zakázané slová v textoch reklám a kľúčových slovách. Vďaka nemu môžete prenechať proces schvaľovania na samotný BlueWinston a taktiež môžete pridávať k nim vlastné BadWords, či alternatívy.

DSA-P (Dynamic Search Ads for Products)DSA-P (Dynamic Search Ads for Products)

Dynamické reklamy pre konkrétne produkty sme povýšili na maximálnu úroveň. Každých 6 hodín sa kontroluje stav „klasickej“ produktovo cielenej kampani, kde sú reklamné skupiny venované jednotlivým produktom. Keď nastane situácia, že niektorý z produktov má všetky kľúčové slová s nízkym objemom vyhľadávania, tak automaticky prechádzajú do DSA-P, kde Google spraví väčšinu za vás a bude sa snažiť vďaka Google Indexu vašich stránok inzerovať na tieto inač neinzerovateľné produkty v Google Search. Výsledok je zaručený!

Reklamy založené na reálnych vyhľadávacích dopytoch z vášho e-shopu

Tzv. Human Search Based campaigns, ktoré vďaka onsite search analytike z vášho e-shopu vytvárajú kľúčové slová z takých vyhľadávacích dopytov, ktoré vo vašom eshope viedli aspoň k 3 reálnym nákupom za posledných 160 dní!

DSA-C (Dynamic Search ads for Categories)DSA-C (Dynamic Search ads for Categories)

Najväčší porovnávač cien tovarov na Slovensku a v Českej republike vie, o čom hovoríme. Jedná sa o jedinečnú možnosť vytvoriť automatizovane DSA-čky na každú jednu kategóriu, či podkategóriu vo vašom eshope. Prípadne v spojení so značkou. Môžete takto Google Index riešiť inzerciu na stovky, či tisícky kategórií. Tieto kampane sú známe tým, že na nich veľmi pekne funguje Smart Bidding od Google Ads, ako napríklad Target ROAS alebo Target CPA. Ako ich získame? Jednoducho, vďaka primitívnej funkcii ImportXML cez Google Sheet behom sekundy!

BPT alias Brand Product Type campaignBPT alias Brand Product Type campaign

Kampane, ktoré cielia na kategórie produktov vyfiltrovaných podľa značky. Vznikajú tak kľúčové slová a reklamy na napr.: Basketbalové tenisky Adidas, Basketbalové tenisky Nike a podobne. Stačí malá asistencia od programátora vášho e-shopu a maximálne cielene reklamy s vysokou mierou konverzie sú na svete a stále aktualizované s vaším e-shopom.

Konvertor .CSV a Google Sheets na .XMLKonvertor .CSV a Google Sheets na .XML

BlueWinston jadro je postavené na parsovaní .XML feedov. Prečo? Lebo je to najštandardnejší a najspolahlivejší formát data feedu na svete. Každopádne vieme, že veľa z vás má „iba“ .CSV alebo Google Sheet feed. Prekonvertujeme vám ho zdarma, aby ste mohli využivať silu nášho nástroja na automatizáciu produktových kampaní v Google Search.

Nepretržitý vývoj na základe dopytu

Sme známi tým, že vyvíjame funkcie, ktoré si naši klienti žiadajú a to vo veľmi krátkych intervaloch, na čo sme veľmi samozrejme hrdí a veríme, že je to tiež jeden z bodov, prečo prejsť práve k BlueWinston.com.

Pilotné kampane pre každéhoPilotné kampane pre každého

Na to, aby ste otestovali náš nástroj sa nemusíte učiť s ním pracovať. Náš team PPC špecalistov vám vystavia kampane na mieru, či už ste internetový obchod alebo agentúra / ppc freelancer, ktorý k nám zaregistruje jedného, či hneď niekoľko vašich zákazníkov na test.

(Pripravujeme) Vyladené Smart Shopping AdsVyladené Smart Shopping Ads

Google oznámil, že koncom leta prídu aj na Slovensko a do ďalších krajín CEE, Shopping ads (Reklamy v Nákupoch). BlueWinston vďaka podpore z Google pripravuje jedinečnú verziu týchto reklám, kde budete môcť čerpať výhody klasických Shopping ads a využívať silu Smart Shopping ads (Inteligentné reklamy v Google Nákupoch) v jednom!

(Už čoskoro) BlackBox Bidding Tool(Už čoskoro) BlackBox Bidding Tool

Možno to viete a možno nie, no najväčšou zaťažkávacou skúškou počas prvých týždňov inzercie je práve bidding a management (správa) samotných kampaní. Je jedno, či sú vytvorené manuálne pre 10tky kľúčových slov alebo automatizovane na tisícky. Vždy treba tomu venovať čas, či používať nástroje tretích strán na samotný optimalizáciu. Už čoskoro vám prinesieme prvú beta verziu bidding toolu, ktorá je nasledovník našej úvodnej umelej inteligencii a bude postavená na machine learning-u. Chceme vám priniesť tool a funkciu, ktorá vyplní tzv. prekleňovacie obdobie medzi časom prvotného spustenia kampane a bodom, kedy môžete prejst na Smart Bidding priamo od Google Ads. No k tomu potrebujete performance, dáta a výkon. Prinesieme vám riešenie, pomocou ktorého sa vaše investície niekoľko násobne zhodnotia a vaše reklamy a štruktúra kľúčových slov bude optimalizovaná plne automaticky a roboticky za vás!

ECHIS (External Changes Integration System)

Známy aj ako Integračný Systém na Externé Zmeny v Google Ads účte. Jedná sa o prepracovanú technológiu, vďaka ktoreje vám Blue Winston umožňuje narábanie s kampanami v samotnom Google Ads účte, ako by boli vytvorené vami samotnými. Znamená to, že môžete ľubovoľne pauzovať čokolvek, vytvárať nové kľúčové slová, či celé reklamné skupiny bez toho, aby vam to Blue Winston odmazal. Vďaka ECHIS môžete používať ľubovoľné nástroje tretích strán na optimalizáciu vašich produktových kampaní z XML data feedu, používať akékoľvek novinky od Google Ads, či už sa jedná o nové Ad extensions, či stále vznikajúce nové bidding strategies a podobne.

CSS zľava na Google Shopping Ads

Zabezpečíme Vám zľavu až do -20% za kliknutia v Google Shopping Ads

Vďaka našej ďalšej službe pod názvom CSS Shopping in EU si môžete teraz užívať benefity v podobe zníženia nákladov až do -20% za cien za kliknutia v Google Shopping Ads (Reklamy v Nákupoch). Jedinečnou konkurenčnou výhodou je fakt, že ako jediný CSS Partner v CEE Vám vieme túto službu ponúknuť úplne zdarma. Prečítajte si viac o Službe CSS a vykaľkulujte si zľavu na Google Shopping Ads, ktorú viete získať.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

CEO v spoločnosti BlueWinston. V elektronickom obchode pracujem viac ako 6 rokov. Neustále pracujem na tom, aby som náš tím posúval vpred a dosahoval vopred stanovené ciele.