Produktovo – Skupinové textové reklamy v Microsoft Ads
Vytvorte si kampane na skupiny produktov pre inzerciu v Microsoft Ads a oslovte viac zákazníkov.
Jedinečné kampane, ktoré zacielia na zákazníkov, ktorí hľadajú tzv. Produktové skupiny.
Hlavné výhody reklám na skupiny produktov v Microsoft Ads:
Vytvárajte jedinečné kampane, ktoré zacielia na zákazníkov, ktorí hľadajú tzv. Produktové skupiny. Až vyše 50% potenciálnych zákazníkov nevie presný názov produktu a preto hľadá viac generické kľúčové slová.
Prečo spustiť Skupinové kampane a nie kampane na Kategórie?
✓ Vytvorte kampaň do 5 minút
✓ Unikátne vytváranie cieľových URL automaticky
✓ Automatické vytváranie kľúčových slov a reklám
✓ Cielenie na skupiny podobných produktov
Oslovte zákazníkov, ktorí ešte len skúmajú produkty.
Zlepšite svoj predaj a získajte nových zákazníkov.
Preskočte tvorbu kľúčových
slov a reklamných šablón:
Ak ste si už vytvorili Produktovú textovú kampaň, tak do Produktovo – Skupinovej viete skopírovať nastavenia.
Takto nielen ušetríte čas, ale budete mať aj istotu, že je všetko nastavené ako v predošlej kampani.
Ako tieto kampane fungujú?
✓ Skvelá kampaň na riešenie nízkeho objemu vyhľadávania
✓ Kopírovanie nastavení alebo samostatná kampaň
✓ Vyššia miera prekliknutia a konverzie
✓ Cielenie na skupiny podobných produktov
Prečo začať s Produktovo – skupinovou kampaňou?
Lepšie cielenie → dosiahnite o 50% viac ľudí vďaka unikátnosti kľúčových slov
Viac zobrazení → môžete mať lepšiu %CTR vďaka správaniu zákazníkov pri vyhľadávaní
Výkonné kampane → zákazníci konvertujú ľahšie než pri klasických kampaniach na kategórie
Nižšia cena za kliknutie → vzhľadom na charakter kampaní môžete mať nižšie CPC ako pri kampaniach P.Max
Konkurencia → Microsoft Ads je novšia platforma a preto je tam menej konkurentov
Book a quick 20 minute call