Ako v BlueWinstone vytvoriť produktové kampane pre Microsoft Ads

Predstavujeme vám novinku – produktové textové kampane pre Microsoft Ads. Kampane sa dajú vytvoriť z feedu a po nahratí do Microsoft Ads účtu môžete inzerovať vaše produkty na vyhľadávači Bing. Takto viete osloviť ďalších zákazníkov a rozšíriť vašu produktovú inzerciu o ďalší výkonnostný kanál.

Pri registrácii do BlueWinstonu si môžete vybrať, ktorý kanál chcete napojiť. V tomto návode si povieme o napojení Microsoft Ads kanálu. Aby vám inzercia správne fungovala, odporúčame, aby ste mali v Microsoft Ads účte už nastavené meranie konverzií.

V tomto prípade si vyberte Microsoft Advertising a napojte váš účet.

Následne si môžete vytvoriť nové produktové kampane pre Microsoft Ads. Choďte do časti Campaigns a ako prvú kampaň odporúčame vytvoriť Produktovú textovú kampaň.

Postup je veľmi podobný ako pri vytváraní produktových kampaní pre Google Ads. Môžete postupovať podľa týchto našich návodov:

Následne si môžete napojiť aj Google Ads účet. Jednotlivé kampane pre rôzne kanály sú odlíšené ikonkou daného kanála.

Kampane môžete optimalizovať priamo v Microsoft Ads účte. Na konkrétnu kampaň v Microsoft Ads účte sa dostanete po kliknutí na “Report & Optimize”.

Pre kampane môžete použiť bidding stratégie Maximalizovať konverzie alebo Cieľový podiel zobrazení:

Niekoľko rozdielov medzi Microsoft Ads a Google Ads kampaňami v BlueWinstone

Chceli by sme vám dať vedieť aj o určitých obmedzeniach a zmenách, ktoré sú v Microsoft Ads kampaniach. Niektoré odlišnosti sú kvôli tomu, že Google Ads a Microsoft Ads sú rozdielne inzertné systémy. A niektoré funkcie postupne dorobíme v BlueWinston užívateľskom rozhraní.

  • Bidding stratégie – ak by ste chceli použiť iné bidding stratégie ako aktuálne BlueWinston ponúka, môžete si to zmeniť v Microsoft Ads účte a BlueWinston to neprepíše.
  • Rozšírenia o obrázky – zatiaľ nie je možné nastaviť rozšírenia o obrázky z feedu pre Microsoft Ads kampane
  • Tiež nie je možné využívať scripty pre automatické pauzovanie kľúčových slov na základe Miery odchodu z danej podstránky (Bounce rate)

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.