Predstavujeme vám novinku – produktové textové kampane pre Microsoft Ads. Kampane sa dajú vytvoriť z feedu a po nahratí do Microsoft Ads účtu môžete inzerovať vaše produkty na vyhľadávači Bing. Takto viete osloviť ďalších zákazníkov a rozšíriť vašu produktovú inzerciu o ďalší výkonnostný kanál.
Pri registrácii do BlueWinstonu si môžete vybrať, ktorý kanál chcete napojiť. V tomto návode si povieme o napojení Microsoft Ads kanálu. Aby vám inzercia správne fungovala, odporúčame, aby ste mali v Microsoft Ads účte už nastavené meranie konverzií.
V tomto prípade si vyberte Microsoft Advertising a napojte váš účet.
Následne si môžete vytvoriť nové produktové kampane pre Microsoft Ads. Choďte do časti Campaigns a ako prvú kampaň odporúčame vytvoriť Produktovú textovú kampaň.
Postup je veľmi podobný ako pri vytváraní produktových kampaní pre Google Ads. Môžete postupovať podľa týchto našich návodov:
Následne si môžete napojiť aj Google Ads účet. Jednotlivé kampane pre rôzne kanály sú odlíšené ikonkou daného kanála.
Kampane môžete optimalizovať priamo v Microsoft Ads účte. Na konkrétnu kampaň v Microsoft Ads účte sa dostanete po kliknutí na “Report & Optimize”.
Pre kampane môžete použiť bidding stratégie Maximalizovať konverzie alebo Cieľový podiel zobrazení:
Niekoľko rozdielov medzi Microsoft Ads a Google Ads kampaňami v BlueWinstone
Chceli by sme vám dať vedieť aj o určitých obmedzeniach a zmenách, ktoré sú v Microsoft Ads kampaniach. Niektoré odlišnosti sú kvôli tomu, že Google Ads a Microsoft Ads sú rozdielne inzertné systémy. A niektoré funkcie postupne dorobíme v BlueWinston užívateľskom rozhraní.
- Bidding stratégie – ak by ste chceli použiť iné bidding stratégie ako aktuálne BlueWinston ponúka, môžete si to zmeniť v Microsoft Ads účte a BlueWinston to neprepíše.
- Rozšírenia o obrázky – zatiaľ nie je možné nastaviť rozšírenia o obrázky z feedu pre Microsoft Ads kampane
- Tiež nie je možné využívať scripty pre automatické pauzovanie kľúčových slov na základe Miery odchodu z danej podstránky (Bounce rate)