Produktové kampane tvorené z XML feedu
Predstavujeme vám PPC kampane, ktoré nenájdete nikde inde! Umožnia vám tvoriť reklamy a kľúčové slová pre vaše produkty
Produktové reklamy už za 2 minúty!
Skúšali ste už niekedy vytvoriť textové reklamy na vaše produkty v Google? Určite ste sami zistili, že tvorba reklám zaberá desiatky minút a to ste schopní takto pokryť iba pár desiatok produktov z vášho e-shopu. Čo však spraviť, ak chcete inzerovať na viac produktov? Ako tieto reklamy automatizovať a aktualizovať? Využite náš nástroj pre Google. Dneska viete vytvoriť reklamy už za 2 minúty.
Produktová kampaň
Základom každej produktovej reklamy sú produktové kampane. Vďaka automatizácii môže každý internetový obchod na svete využívať výhody a inzerovať na svoje konkrétne produkty! Názvy produktov slúžia ako kľúčové slová, na základe nich sa zobrazujú reklamy. Po kliknutí na reklamu sa používateľ presmeruje na podstránku daného produktu. Prispôsobte svoju reklamu zákazníkom, ktorí vedia, aký produkt hľadajú.
– produktové reklamy na stovky, tisíce alebo desiatky tisíc produktov
– vysoko zacielené reklamy zamerané na konkrétnych zákazníkov
– propagovanie produktov, ktoré ľudia skutočne hľadajú
– dosiahnutie najnižších nákladov na konverziu




Produktovo-skupinová kampaň
Automatizované kampane zamerané na skupiny produktov sú najuniverzálnejší typ kampane na svete. S nimi môžete inzerovať na skupinu produktov (2 a viac). Kľúčovými slovami sú ich spoločné vlastnosti, ktoré sú automaticky vygenerované nástrojom BlueWinston, napríklad: rovnaký model alebo variant produktu. Samotná reklama nasmeruje zákazníka na výsledky vyhľadávania vo vašom e-shope.
– automatizované vytváranie skupín produktov a reklám
– dosiahnutie vyššieho % potenciálnych zákazníkov
– umožnenie výberu produktu podľa zákazníkových preferencií
– maximalizácia konverzného kurz za najnižšiu možnú cenu
DSA produktová kampaň
Ide o špeciálny typ kampane, ktorý dopĺňa základné produktové kampane. Pomocou služby DSA môžete inzerovať na produkty, ktorých kľúčové slová majú nízky objem vyhľadávania, a preto ich nemožno inzerovať vo vyhľadávaní Google. Reklamy DSA vo svojom texte obsahujú názvy produktových stránok a miera úspešnosti je založená na indexe Google vašich webových stránok. Čím unikátnejší je obsah vašich stránok s produktmi, tým väčšia je šanca, že kvalita reklamy a zisku porastie!
– využitie Google Indexu vašich webových stránok
– eliminácia problému s nízkym objemom vyhľadávania
– reklamy DSA automaticky podporujú produktové reklamy


Pokryte všetky produktové vyhľadávania vďaka našim kampaniam




Inteligentné Google Nákupy alias Reklamy v Nákupoch (Smart Shopping ads)
Nový, unikátný typ automatizovanej kampane na produkty, ktorý obsahuje vytvorenie reklám v službe Google Shopping (Google Nákupy) spolu s dynamickými remarketingovými reklamami v Google Display (Obsahová sieť), Youtube a Gmail.
– automatické vytvorenie Google feed-u
– inzercia Google Shopping
– autonómny dynamický remarketing v Google Display
– optimalizácia reklám
Kampaň na produktové kategórie v spojení so značkou
Zákazníci často vyhľadávajú produkty zadaním značky a kategórie, ako napríklad: tenisky pánske NIKE. Pomocou automatizácie môžete jednoducho a efektívne vytvárať reklamy pre rôzne kategórie a značky predávané v rámci kategórií. Dosiahnite vysokú úroveň relevancie vašich reklám, poskytnite zákazníkom možnosť hlbšie filtrovať vaše produkty a zakúpiť si správny produkt.
– automatizovácia tvorby kľúčových slov pre kategórie produktov
– eliminuácia rizika a nasmerovanie reklamy na zákazníkov, ktorí hľadajú určitú značku
– znížeie času stráveného manuálnymi úkonmi
– dosiahnutie vyššieho % CTR




Kampaň založená na vyhľadávaní vo vašom e-shope
Vďaka spolupráci s veľmi špecifickým nástrojom s názvom LuigisBox.com, ktorý sa zameriava na výsledky fulltext vyhľadávania vo vašom e-shope, sme schopní automaticky generovať kampaň prostredníctvom XML spojenia týchto dvoch nástrojov. Takto vytvorená kampaň využíva LEN konvertibilné vyhľadávacie dotazy z e-shopu! Výsledkom je obrovské zlepšenie priemernej miery konverzie a návratnosti investícií.
– inzercia len na kľúčové slová, ktoré ľudia naozaj hľadajú na nákup tovaru
– automatizácia vyhľadávacích analýz a zisk odporúčaní
– získanie prehľadu a nových marketingových príležitostí
– dosahnutie až 25% konverzného pomeru
Schéma produktových kampaní cez BlueWinston – ideálna schéma!
Pozrite sa na ideálnu štruktúru produktovo cielených PPC kampaní pre Google vyhľadávanie, ktorú viete dosiahnuť vďaka využívania nášho nástroju.


Book a quick 20 minute call