S cieľom pokryť inzerciu na Slovensku pre kompletné produktové portfólio až 3468 produktov, padla jasná voľba a rozhodnutie vyskúšať nástroj BlueWinston. Tak ako klient, tak i my z agentúry Viamedia.sk sme mali jasné očakávania a ciele, čo znamenalo obrovskú príležitosť a výzvu pre obe strany.
Obrovský dopad a pomoc mali hlavne automatizovanie tvorby samotných reklám na produkty a tiež definovanie maxCPA pre jednotlivé produkty na základe ich marže a maloobchodnej ceny. Dneska, na základe vyhodnotenia dát a výkonu kampaní za obdobie 1. september 2018 až 30. november 2018, môžeme s kľudom konštatovať, že BlueWinston je vynikajúci nástroj, ktorý dokáže pri správnom nastavení a manažovaní priniesť požadovaný výkon produktovo cielených kampaní v Google Search.
Relevancia a efektívne bidovanie
Kľúčové slová a produktové reklamy, ktoré boli a naďalej sa samozrejme nachádzajú v kampaniach vytvorených cez BlueWinston, skvelo match-ujú vyhľadávacie dopyty jednotlivých potenciálnych zákazníkov, ktorí hľadajú produkty v Google Search a e-shop Maxináradie.sk ich zároveň samozrejme ponúka na predaj! Inzercia sa sústredí na jednotlivé špecifické produkty, ale i skupiny produktov a ich varianty, ktoré sa generujú plne automatizovane a práve skupinové kampane nám pomáhajú dosahovať najlepšie výsledky.
A čo hovorí na výkon kampaní sám klient?
Najpodstatnejšie dáta pre klienta samotného náklady vynaložené k obratu. Priemerná cena za jednu konverziu / objednávku vďaka BlueWinston kampaniam dosahuje výšku 20,25 EUR. Z tohto dôvodu musíme konštatovať, že využívanie BlueWinston-a bola správna voľba!
Obraty, ktoré sa dosahujú vďaka tomuto nástroju a jeho špecifickým kampaniam nám robia úsmev na perách a sme preto s ním veľmi spokojní.
Maxináradie získalo stabilnú CPA za 3 mesiace
Táto štúdia pracuje s dátami za obdobie September 1, 2018 až November 30, 2018.
Segment: elektrické ručné náradie
Počet produktových kampaní: 6
Počet skupinových kampaní: 10
Počet DSA-P kampaní: 1