Candid Solutions: Ako sme priniesli 2 eshopom za 5 rokov viac ako 2 000 000 €

Poznáme sa už niekoľko rokov a dva eshopy ste u nás registrovali pred zhruba 5 rokmi. Za tú dobu sme priebežne v kontakte a pozorujete ako rastieme a prinášame nové funkcie. Chcel by som sa spýtať, ako ste vnímali BlueWinston pred 4 rokmi, keď sme ešte len začínali?

Tak ako hovoríte, o BlueWinstone sme sa dozvedeli zhruba 5 rokov dozadu. V tom čase sme produktové kampane, na vtedy ešte AdWords, riešili vo vlastnej réžii, no bolo to komplikované a vôbec to nebolo flexibilné. Robili sme to tak preto že už v tom čase existovala služba podobná BlueWinstonu v zahraničí, ale cena tam bola obrovská, ak sa dobre pamätám bolo to okolo 1000 dolárov mesačne a to nebolo pre nás prijateľné. Za pár mesiacov uzrel svetlo sveta BlueWinston a tak sme sa ho rozhodli používať. Už v tých časoch poskytoval všetko čo sme na automatické generovanie reklám potrebovali.

Pozerám sa teraz na štatistiky v BlueWinstone a vidím, že pre tie dva eshopy priniesol BlueWinston už objednávky v hodnote viac ako 2 000 000 €. To je veľmi pekná suma. Viete nám prosím povedať, prečo je výhodné používať BlueWinston?

Hlavná výhoda služby je to, že pomocou produktových reklám cielite priamo na zákazníka ktorý už presne vie čo chce nakúpiť. Pomocou produktových reklám cielite na zákazníka, ktorý je pred samotným koncom nákupného procesu. Čiže dostanete za skutočne malé náklady vysokú konverziu. Myslím, že spomínaný zákazník a jeho eshopy sú dôkazom toho aký vie byť BlueWinston efektívny.

Dalšia výhoda je to, že spoločnosť BlueWinston svojim klientom samotné produktové kampane pomôže nastaviť, takže skutočne bez starostí a strachu môže službu použivať každý eshop bez toho aby sa musel rozumieť do stále meniaceho sa prostredia Google Ads.

V priebehu posledných rokov ste sa viac zameriavali na vývoj softvéru a informačné systémy. Chcel by som sa teda spýtať, čím sa teraz zaoberáte a ako by ste vedeli pomôcť eshopom.

Ako spoločnosť Candid Solutions s.r.o. sa zameriavame na vývoj informačných systémov a vývoju softvéru priamo na mieru. Nešpecifikovali by sme sa však ako čisto softvérová firma, našim cieľom je riešiť problém zákazníka a k nemu vytvoriť potrebné softvérové riešenie vďaka našim skúsenostiam. Čiže na vstupe je problém a na výstupe softvér, ktorý ten problém rieši.

Zameriavame sa hlavne na automatizáciu spracovania informácii v oblasti skladu a logistiky. Čo sa týka eshopov, máme rôzne riešenia na správu procesov v eshope. Zákazníkom vieme pomôcť od prijatia objednávky, skladovanie, automatickú fakturáciu až po samotnú expedíciu ako napríklad automatické objednávanie preprav u prepravných spoločností. Taktiež aj rôzne automatické importy ako napríklad import produktov do eshopu, či informácie o skladových zásobách dodávateľov, exporty z eshopu zákazníkom alebo aj export feedu do systému BlueWinston.

Ako poslednú otázku by som sa chcel spýtať, pre aké eshopové systémy sa dajú použiť vaše systémy a odkiaľ máte najviac zákazníkov.

Ako som spomínal softvér vyvíjame podľa potrieb zákazníkov, číže pripojiť sa vieme na každý eshopový systém, ktorý má API alebo prístup do databázy. Momentálne vyvíjame aj svoj vlastný eshopový systém. Najviac zákazníkov máme z oblasti e-commerce, veľkoobchodné spoločnosti, a spoločnosti ktoré skladujú tovar vo svojich skladoch.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.