Ecomod je známy rumunský Marketplace s vyše 10-ročnými skúsenosťami v oblasti e-commerce. Portál ponúka viac ako 50.000 produktov od rôznych obchodníkov so zameraním na nábytok a na bytové/záhradné doplnky. Ecomod sa zameriava najmä na obchodníkov, ktorí predávajú svoje produkty online, rozširujú svoje podnikanie a zároveň im ponúka doplnkové služby na zvýšenie predaja.
Ecomod si vybral nástroj BlueWinston primárne na tvorbu Performance Max kampaní. Tento typ kampane je pre daný segment najlepšia voľba z pohladu výkonu a ceny za konverziu.
Obchodník si vytvoril kampane s celým sortimentom, čiže neselektoval rôzne produkty ale zacielil reklamu na všetky ponúkané produkty v portfóliu.
Pre lepšiu optimalizáciu si Pmax kampane rozdelil podľa najväčších kategórií:
- Dom a záhrada
- Nábytok
- Ostatné produkty
Prečo vytvárať Performance Max kampane v BlueWinstone?
2. Možnosť rozšíreného filtrovania a kombinovania rôznych filtrov:
4. Automatické scripty (pravidlá) pre okamžitú optimalizáciu kampaní
Ako optimalizovať Performance Max kampane?
Ak ste si už vytvorili Pmax-ku, tak viete, že nie je veľa možností ako ju optimalizovať. V porovnaní so štandardnými Shopping kampaňami Pmax neobsahujú kľúčové slová, hľadané výrazy ani vylučujúce kľúčové slová.
Preto sme spísali zopár tipov na optimalizáciu Pmax kampaní 🙂