Hartes.sk | Medziročný nárast zisku z PPC až o 441 %

Hartes.sk je autorizovaný predajca náradia, stavebnej mechanizácie a čistiacej techniky renomovaných značiek s viac ako 6000 produktmi v ponuke. Kamenná predajňa Hartes v Trenčíne má rozlohu až 1200 m2 a je zároveň autorizovaným servisným strediskom značky Kärcher.

Čo sme riešili?

Obrovské portfólio produktov a neustále sa meniaca dostupnosť skladových zásob spôsobovali značnú časovú náročnosť na správu Google Ads účtu.  Inzerovalo sa  len na obmedzený počet produktov a značiek. Napriek časovej náročnosti pre správu kampaní nebolo možné dosahovať požadované zisky z PPC a teda hlavný cieľ správy kampaní smeroval hlavne k cenovým porovnávačom. Rozhodnutie otestovať BlueWinston bolo významné rozhodnutie, ktoré ovplyvnilo budúce výsledky.

„Vďaka BlueWinstonu sa Google Ads stal významným kanálom na získavanie nových zákazníkov. Sme vďační, že nám pomohol zvýšiť návratnosť investície z reklamy a ovplyvnil tým výsledné zisky našej spoločnosti.“

Róbert Hulman, konateľ spoločnosti Hartes

Na BlueWinstone najviac oceňujeme

  • Rýchle nastavenie inzercie na celý sortiment produktov
  • Automatizácia inzercie podľa skladových zásob a maržovosti
  • Šetrenie nákladov a nižšia časová náročnosť na správu PPC
  • Vždy aktuálne ceny v produktových inzerátoch
  • Unikátne skupinové kampane na interné výsledky vyhľadávania na eshope
  • Proaktívny prístup supportu a promptná pomoc pri práci s nástrojom

Porovnanie výsledkov Q1/2019 vs. Q1/2020

  • Nárast ROAS o 52,6 %
  • Nárast obratu z PPC o 169,1 %
  • Nárast zisku z PPC o  441,8 %
  • CPA znížená o 32 %
  • CTR zvýšená o 7,0 %
  • Nárast počtu objednávok z PPC o 147 %
  • Zvýšenie investície do reklamy o 73,7 %

Aké sú ďalšie plány?

Vďaka úspešným kampaniam si môže eshop dovoliť každý mesiac zvyšovať náklady na propagáciu a dosahovať ešte vyššie zisky z Google Ads. Kvôli nie ideálnemu zobrazovaniu výsledkov vyhľadávania na eshope začína testovať Luigi´s box kampane, pri ktorých predpokladáme, že pomôžu zlepšiť výsledky zo skupinových kampaní cez Bluewinston.

Logo Dávid ForgáčNa správe PPC sa podieľal Dávid Forgáč, ktorý je biznis partnerom pre eshopy, so špecializáciou na výkonnostný marketing.

BlueWinston.com je automatizovaný nástroj na tvorbu produktových reklám pre Google Search. Predstavuje alternatívu ale zároveň aj tzv. must be doplnok ku klasickým Google Shopping ads. Produktové kampane tvorené z data feedu eshopu predstavujú vyše 40% podieľ na ročnom %CTR a zobrazení v Google Search, ktoré vedú k úspešnej transakcii. Jedinečná technológia, inovatívny prístup k tvorbe kľúčových slov a reklám pre každý jeden produkt, skupiny produktov a ich kategórie v eshope robí z tohto nástroja jednotku na svetovom trhu. BlueWinston dneska používa stovky klientov vo viac ako 50 krajinách sveta (zobraziť recenzie od PPC špecialistov a užívateľov). Vďaka BlueWinston.com viete nie len automatizovať tvorbu reklám na vaše produkty, ale takisto automatizovať ich optimalizáciu a manažment vďaka súboru automatických pravidiel a skriptov na bidding, ktoré sa aplikujú neuveriteľne krátkom čase a to už každých 6 hodín!
  • zvýšte predaje až 60%
  • zvýšte ROAS až o +1500%
  • znížte PNO o -40%
  • inzerujte na všetky produkty
  • automatizujte tvorbu a manažment