Predtým bolo PNO pri produktových kampaniach v Google AdWordse účtu klienta 23.52% PNO, dneska výrazne pokleslo na hodnotu 7.54% PNO (Podiel nákladov na obrate). %ROAS vyskočilo z pôvodných 425.12% na dnešných 1326.60% (nárast o +901.48%) vďaka nástroju na automatizovanie produktových kampaní pre Google Vyhľadávanie (Search), ktorý sa volá BlueWinston.com!
Niečo málo o internetovom obchode – AQT.sk
Problém vyriešený vďaka automatizovaniu produktových kampaní
Ako pomohol BlueWinston?
Zadanie bolo vytvoriť unikátne kampane na každý produkt, ktorý spĺňa určité podmienky. K tomu, samozrejme, aj relevantné kľúčové slová. Nastaviť rozpočty, automatické pravidlá na úpravu bidovania, pozastavenie kampaní, kľúčových slov,… Toto všetko trvalo odhadom tak tri hodiny. Niekoľko krát denne nám prebehne automat celý produktový feed a aktualizuje produktový zoznam, automaticky vytvorí súvisiace kľúčové slová a upraví ceny. My máme veľkú časovú úsporu, ktorú vieme využiť pri na vymýšľanie ďalšej stratégie a posúvanie klienta dopredu.
S Effectixom spolupracujeme už niekoľko rokov a sme vždy spokojní s ich výsledkami. Ak oni povedia, že Blue Winston je nástroj, ktorý nám pomôže, na 100 % im veríme. Sami vidíme v našom účte zlepšenie. Okrem toho, množstvo ľudí, ktorí videli PPC reklamu na internete, príde nakúpiť priamo k nám do predajne.
Výsledky, čísla po 3 mesiacoch od spustenia
PNO sa znížilo z 23.52% na iba 7.54% (-67.94%)
ROAS vyskočil zo 425.12% na úžasných 1326.60% (+901.48%)
Náklady na inzerciu sa zredukovali o -79.39%
Bounce rate (miera odchodov) sa znížila zo 68.48% na 65.67%
Priemerný čas strávený na stránkach sa zvýšil z pôvodných 102 na 122 sekúnd (+19.61%)
Celkový počet reklamných skupín vzrástol z pôvodných 414 na 2,961 ks (+615.22%)
Celkový počet kľúčových slov vzrástol z pôvodných 1 215 na 28,507 ks (+2,246.26%)
Celkový počet produktových reklám vyskočil z 1 957 na neuveriteľných 9,102 (+365.10%)