Vydavateľstvo C.H.Beck | S nástrojom BlueWinston kampane dosiahli CTR 8,40%

Vydavateľstvo C.H. Beck je popredným poskytovateľom odborných právnych informácií. Ponuka C. H. Beck zahŕňa špecializované publikácie určené pre advokátov, daňových poradcov, personálne oddelenia, verejnú správu, ako aj pre advokátskych koncipientov a študentov. Výzvou, ktorej čelíme v oblasti digitálneho marketingu, je presné oslovenie konkrétnych cieľových skupín a konkrétne odporúčania na produkty, a to všetko pri zachovaní náskoku pred konkurenciou.

BlueWinston nám umožňuje efektívne propagovať širokú škálu našich produktov. Vďaka automatizovaným funkciám si môžeme byť istí, že naše reklamy sú dobre optimalizované a aktuálne. Silná podpora spoločnosti DevaGroup s jej špecializovaným tímom mení pravidlá hry. Poskytujú dobre prispôsobené marketingové riešenia, ktoré zodpovedajú potrebám nášho podnikania.

Vydavateľstvo C.H. Beck

Agentúra DevaGroup pôsobí v v ecommerce sektore od roku 1999. DevaGroup má stovky spokojných klientov, vynikajúce hodnotenie a množstvo úspechov a ocenení. DevaGroup ponúka úplnú špecializáciu a patrí medzi najlepšie agentúry v Poľsku.

Problém, ktorý sme sa snažili vyriešiť

  • množstvo produktov, ktoré bolo potrebné inzerovať v Google vyhľadávaní
  • vytvorenie jedinečných kľúčových slov a reklám pre každý produkt
  • ako inzerovať kľúčové slová, ktoré sú vhodné pre 2 alebo viac produktov (rovnaké kľúčové slovo môže byť použité pre 2 alebo viac produktov)

Ako pomohol BlueWinston?

  • rýchle vytvorenie tisícov kľúčových slov (špecifické pre každú knihu)
  • filtrovanie produktov v kampaniach (napr. len knihy vydané v rokoch 2018, 2019, 2020)
  • inzercia na knihy, ktoré by sa inak nedali inzerovať (produktové DSA kampane)

Štruktúra kampaní

struktura kampani

Tvorba kľúčových slov – kľúčové slová boli vytvorené skracovaním (skracovanie z názvu produktu, so špeciálnymi znakmi a bez nich)

tvorba klucovych slov

Duplicitné kľúčové slová – automaticky pridané do Produktovo – Skupinových textových kampaní. Používateľ sa z Google vyhľadávania dostane na výsledok vyhľadávania v e-shope a následne si môže vybrať medzi rôznymi autormi alebo rokmi:

duplicitne klucove slova

Automaticky generovaná URL adresa do vyhľadávania na e-shope v tomto prípade vyzerá takto: https://www.ksiegarnia.beck.pl/catalogsearch/result/?q=Kodeks+karny+skarbowy+Komentarz

Existujú minimálne dve knihy „Kodeks karny skarbowy. Komentár“ od rôznych autorov:

  • prof. dr. hab. Leszek Wilk, kniha publikovaná v roku 2020
  • dr. hab. prof. Grezegorz Skowronek, kniha publikovaná v roku 2019

Výsledky z marca 2021

Miera konverzie

4,26%

PNO

8,43%

Miera prekliku (CTR)

8,40%

BlueWinston veľmi efektívne vytvoril kľúčové slová a reklamy pre množstvo produktov, s tým, že sa pravidelne aktualizujú ceny v reklamách. Výsledkom je vysoká miera konverzie, nízke náklady na získanie jednej objednávky (PNO) a vysoká miera prekliku (CTR).

BlueWinston.com špecializovaný PPC nástroj na bezproblémové vytváranie produktových kampaní pre Google. Môžete pomerne rýchlo vytvárať produktové textové kampane Smart Shopping kampane s použitím filtrov na produkty (cena, kategória, marža, vlastné štítky atď.).

Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.