Drezydokuchyne.sk je slovenský autorizovaný predajca kuchynských drezov, spotrebičov a kúpeľňového sortimentu. Nakúpite u nich produkty len z oficiálnej Slovenskej distribúcie, čo je veľká výhoda, najmä v prípade záručného a pozáručného servisu.
Ich portfólio značiek drezov je najširšie na trhu pri zachovaní profesionálneho servisu a ľudského prístupu k zákazníkovi a aj preto sa stali v krátkom čase po spustení dominantných hráčom vo svojom segmente. Navyše ich štandardné služby ako bezplatné vrátenie tovaru, garancia vrátenia peňazí až 100 dní či predĺžená záruka sú v tomto segmente skôr ojedinelé.
Pri spustení reklám BlueWinston sme mali isté očakávania, keďže sme túto platformu testovali už v minulosti. Predovšetkým sme chceli mať pokryté naše portfólio produktov a inzerovať na všetky produkty, ktoré v E-shope ponúkame. Porovnali sme si BW s konkurenčnými riešeniami a musíme skonštatovať, že sme sa správne rozhodli. Okrem toho, že nám BlueWinston zabezpečil produktovú inzerciu pre viac než 12 000 produktov, podarilo sa nám zvýšiť zisky. Navyše sa výsledky z reklám sa mesiac čo mesiac zlepšovali. Rád by som vyzdvihol skvelý prístup profesionálov z BlueWinston, ktorí nám boli vo všetkom nápomocní a vyšli nám vždy v ústrety.
Prehľad výsledkov PPC kampaní v Google Ads
Pre porovnanie sme vybrali rovnaké obdobie v roku 2019 a v roku 2020, v prvom období sa používali len manuálne kampane a v druhom období fungovali aj BlueWinston kampane.
Porovnávame metriky:
- Prekliky / konverzie (miera konverzie)
- Priemerné náklady na 1 objednávku (PNO)
Všetky vyhľadávacie kampane v Google 1.2. 2019 – 30.6. 2019
Pomer kliknutí / konverzií
Uvádzame graf pomeru počtu preklikov a počtu konverzií, kde v období 1.2 – 30.6 2019 výsledky všetkých vyhľadávacích kampaní vykazovali počet konverzií 1 529,85 pri počte preklikov 16 493. Miera konverzie teda bola 9,28%.
Všetky vyhľadávacie kampane, aj s využitím BlueWinston 1.2 2020 – 30.6 2020
Pomer kliknutí / konverzií
V časovom období 1.2 – 30.6.2020 pri využívaní PPC nástroja BlueWinston počet preklikov dosiahol 26 888 a počet konverzií bol 884,73. Miera konverzie bola 3,30%. Celkový počet preklikov vzrástol o 63%.
Domnievame sa, že nižšia miera konverzie môže súvisieť s obmedzeniami počas pandémie COVID-19, teda že ľudia boli skôr opatrnejší pri nákupe. Lepšie PNO mohlo byť kvôli efektívnejším kampaniam, ako aj kvôli nižšej konkurencii, lebo v danom období veľa eshopov nemalo spustené PPC kampane.
Pre príklad uvádzame jeden mesiac z každého roku
Môžeme tvrdiť, že klient Drezydokuchyne.sk aj vďaka BlueWinstonu v apríli roku 2020 zvýšil počet preklikov o 78%. Síce klesol počet konverzií v porovnaní s rovnakým obdobím v predchádzajúcom roku, ale výrazne sa zlepšilo PNO, čiže kampane sa zefektívnili. Ako si môžeme všimnúť ďalej.
Kampane s BlueWinstonom / Obdobie 1.2 – 30.6 2020
Celkové PNO v sledovanom období v roku 2020 dosiahlo hodnotu 7,20 %, čo je ďaleko pod hladinou bežnej priemernej úrovne PNO (bežne je 10-20%), z čoho môžeme usúdiť, že aj využívaním nástroja BlueWinston klient Drezydokuchyne.sk znížil v roku 2020 svoje PNO o vyše 20 percentuálnych bodov.
Tu môžeme vidieť zhrnutie BlueWinston kampaní – hodnoty za celkové obdobie
Celkový spend kampaní je 2343 € a celková hodnota konverzií, ktorú priniesli BlueWinston kampane je 30616,32 eur. Za celé obdobie je teda metrika spend/celková hodnota konverzií 7,7% (PNO).
Počet a typy kampaní
Produktové textové kampane |
8 |
---|---|
Produktovo – Skupinové kampane |
5 |
Produktové DSA kampane |
3 |
Čo sa týka problémov, ktoré nastali počas tvorby kampaní
- Nevedeli sme ako efektívne vytvoriť produktové kampane pre tisícky produktov
- Manuálna tvorba kľúčových slov a reklám by bola veľmi náročná
BlueWinston pomohol s riešením
- Jednoduchá a rýchla tvorba produktových kampaní pre kuchynský segment (Drezy, Batérie, Sety drezov a batérií)
- Aktualizácia cien v produktových reklamách podľa aktuálneho stavu na e-shope.
- Jednotlivé kampane pre rôzne kategórie na e-shope (samostatný rozpočet, bidding stratégia).
- Skripty ktoré automaticky zefektívňujú kampane (pausujú neefektívne kľúčové slová).
- Prepojenie Produktovej Textovej kampane s DSA-P kampaňou, takže sa cez DSA inzerujú len produkty, ktoré sa nedajú inzerovať cez kľúčové slová.
PPC nástroj BlueWinston znížil celkové PNO vo všetkých vyhľadávacích Google kampaniach
Navyše BlueWinston zvýšil počet preklikov oproti roku 2019 o 63% na hranicu 26 888 preklikov za určené obdobie.
Drezydokuchyne.sk je slovenský autorizovaný predajca kuchynských drezov, spotrebičov a kúpeľňového sortimentu. Nakúpite u nich produkty len z oficiálnej Slovenskej distribúcie, čo je veľká výhoda, najmä v prípade záručného a pozáručného servisu.


BlueWinston.com je PPC nástroj, ktorý pomáha automatizovať produktové kampane cez Google Ads. Zjednodušuje tvorbu Produktových Textových kampaní, ako aj Smart Shopping kampaní, ktoré sú aktualizované z XML feedu. V tomto prípade sme si overili, že thajský jazyk nie je problém a Smart Shopping kampane pekne fungujú aj v Thajsku.