Orange Slovensko je najväčším telekomunikačným operátorom na Slovensku. Ku hlasovým službám ponúka aj mobilné zariadenia vo veľmi konkurenčnom segmente.
Čo bolo potrebné vyriešiť?
Agentúra Zaraguza prebrala Google Ads účet klienta po inej agentúre a na povrch vyšlo množstvo práce, ktorú bolo treba automatizovať. V e-shope sa totiž mobilné zariadenia často menili a to, čo bolo aktuálne v jednom momente, v druhom už neplatilo. Bolo potrebné vytvárať množstvo reklám a sledovať ich v prípade, ak niektoré zariadenia z ponuky vypadli alebo naopak, pribudli. A tiež bolo potrebné znížiť cenu za akvizíciu (CPA).
Ako pomohol BlueWinston?
- automatizácia tvorby kľúčových slov pre mobilné zariadenia
- unikátne reklamy pre každý produkt
- úspora času pri tvorbe PPC kampaní
- zníženie ceny za získanie jednej objednávky (nižšia CPA)
Pri non-brand kampaniach tu ide o hľadanie konkrétnych mobilných zariadení (väčšinou mobily), bez názvu operátora Orange, a reklama vyzerá napríklad takto:
Vo video prípadovej štúdii si môžete pozrieť, ako konkrétne Zaraguza a aj BlueWinston pomohli s automatizáciou Orange e-shopu, vďaka čomu získali a ušetrili nielen časť mediálneho rozpočtu, ale aj čas, ktorý mohli venovať do iných marketingových aktivít. Poctivá analyticko – výkonnostná práca na týchto kampaniach bola ocenená aj nomináciou na Digital Pie 2020.
„BlueWinston nám pomohol efektívne a realtimeovo vytvárať reklamy na zariadenia v našom eshope, čím nám ušetril množstvo času ktorý mohol byť investovaný do iných taskov.“ Katarína Špirková, Advertising & Brand Manager Orange