Case study BodyWorld: +7% nárast obratu z Google Ads, 3,46% miera konverzie

Vďaka produktovým kampaniam Blue Winston sme v účte BodyWorld dosiahli zvýšenie návštevnosti a zároveň aj obratov pri zachovaní cieľovej PNO. Práve vďaka osloveniu ľudí v pokročilom štádiu nákupu. Po neskoršom integrovaní kampane z kľúčových slov z interného vyhľadávania na webe sa rozsah kvalitných konvertujúcich reklamných skupín ešte navýšil.

BodyWorld je veľmi dobre etablovaný internetový obchod s doplnkami výživy pre športovcov, ktorému sa roky darí udržiavať poprednú pozíciu na trhu a hlavne veľmi dobrý rating u svojich zákazníkov. V ponuke má široký sortiment proteínov, gainerov, stimulantov, spalovačov tukov a ostatných produktov za najvýhodnejšie ceny.

Integrácia produktových kampaní

Po vyladení bežných kampaní v systéme Google Ads a ich stabilizácii sme videli veľký potenciál v systéme Blue Winston, s ktorým má naša online agentúra BOOSTERS bohaté skúsenosti aj u iných klientov. Ten potenciál sme videli najmä v možnosti rozšírenia aktuálnych kampaní o produktové kampane, ktoré boli v aktuálnom účte riešené len cez DSA kampane. Na úvod sme nahodili 22 produktových kampaní rozsegmentovaných podľa webovej štruktúry.

Z úvodu PNO kampaní dosť kolísalo, no prekvapujúco už v druhom mesiaci sa podarilo dosiahnuť jeho cieľové hodnoty. Pri tvorbe kampaní sme využili aj Blue Winston Bid Management (A.I.) optimalizované pravidlá, a zároveň integrované viaceré automatizované skripty, prispôsobené tomuto účtu.

Výsledky za Q4 2018:

  • 788 nových reklamných skupín

  • +18 924 návštev

  • 3,46% priemerná miera konverzie

  • +7% nárast obratu z Google Ads

  • -13% pokles v PNO

Integrácia Luigis

Po úspešnej integrácii produktových kampaní Blue Winston a ich stabilizácii v metrike PNO sme sa na radu supportu BlueWinston a za ich asistencie pustili do ďalšieho odvážneho rozšírenia – tentoraz o integráciu kampaní z konvertujúceho interného vyhľadávania prostredníctvom systému Luigi’s box, ktorý spolupracuje so systémom Blue Winston.

Systém v podstate analyzuje vyhľadávacie dopyty až do úrovne konverzie a pomocou systému Blue Winston z nich dokáže tvoriť kampane, ktoré môžu pokryť veľmi zaujímavé výrazy, o ktorých ste netušili že ľudia vyhľadávajú, alebo by ste ich nenasadili kvôli ich zdanlivo “nízkej kvalite”.

Konfiguráciu Luigis kampane sme nastavili na 3+ slovné vyhľadávania, ktoré viedli ku konverzii a toto sú výsledky za prvý mesiac:

  • 842 nových reklamných skupín, ktoré reprezentujú predmetné vyhľadávacie frázy

  • 3,22% priemerná miera konverzie

  • 85 nových nákupov

  • -3% celkového PNO

Na základe doterajších výsledkov môžeme konštatovať, že so systémom BlueWinston sa nám podarilo naplniť náš zámer – rozšíriť celkový zásah v službe Google Ads, so zachovaním celkového PNO a navyše rozšíriť kampane aj o zaujímavú novú funkciu, ktorá pokrýva výrazy v rámci sofistikovanej analýzy na webe.

“S BlueWinston sme začali spolupracovať za účelom rozšírenia našich existujúcich kampaní, a ich následný výkon nás skutočne príjemne prekvapil. Oceňujeme aj proaktívne návrhy BW na nové typy kampaní, ktoré nám takisto dobre fungujú.”

Martin Horniak, CEO BodyWorld

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account Manager a začínajúci PPC špecialista v BlueWinston. Rada sa dozvedám o najnovších informáciách v elektronickom obchode a službe Google Ads.