Case study: Výsledky z používania Rozšírenia o obrázok cez BlueWinston

V priebehu novembra sme testovali novú funkciu v BlueWinstone a to vytváranie obrázkov pre Rozšírenia o obrázok. Výhoda je v tom, že BlueWinston vytvorí pre každý jeden produkt (reklamnú skupinu) jeden alebo dva obrázky, ktoré sa použijú pre Rozšírenie o obrázok.

Produktové textové reklamy s obrázkom vyzerajú napríklad takto (zvýraznené v oranžovom rámčeku):

produktová textová reklama

Výhoda používania obrázkov pri produktových textových reklamách je najmä v tom, že textová reklama je pre používateľa zaujímavejšia a teda viac pritiahne jeho pozornosť.

V Google Ads si môžete samozrejme nastaviť Rozšírenie o obrázok, v prípade nastavenia v BlueWinstone máte istotu, že obrázok v reklame sa použije ten istý, ktorý posielate vo feede. Tým presne určíte, ktoré obrázky sa majú zobrazovať pri produktových textových reklamách.

Aké výsledky sme dosiahli?

Porovnávali sme obdobie 5.11. – 25.11. vs. obdobie predtým a prinášame vám výsledky od niekoľkých eshopov z rôznych segmentov. V kampaniach predtým nebolo zapnuté Rozšírenie o obrázok. Určitý vplyv na výsledky môže mať aj TOP sezóna.

Eshop, ktorý sa špecializuje na predaj kočíkov a detských autosedačiek:

  • Produktová textová kampaň na Autosedačky => CTR +4,37%
  • Produkovo-Skupinová kampaň na Autosedačky => CTR +18,13%

Eshop, ktorý predáva športové doplnky a vybavenie do prírody

  • Produktovo-Skupinová kampaň na značky => CTR +22% – obrázok do textových reklám sa tvorí z obrázku produktov a teda aj keď sa tu inzerujú značky, tak sa zobrazuje niektorý produkt od danej značky

Eshop, ktorý predáva v Českej republike knihy a odbornú literatúru

  • Produktovo-Skupinová textová kampaň, odborné knihy => CTR +21%

Záverom sa dá konštatovať, že Rozšírenie o obrázok zvyšuje mieru prekliku (CTR) z produktových textových reklám a teda získate viac preklikov a vyššie skóre kvality.

Treba brať do úvahy aj ďalšie faktory, ktoré môžu mať vplyv na výkonnosť kampaní, ako je napríklad miera konverzie, cena a rýchlosť doručenia a podobne.

Zatiaľ je Rozšírenie o obrázok dostupné len pre reklamy na mobilných zariadeniach, dá sa však očakávať, že sa čoskoro bude zobrazovať aj na desktop zariadeniach.

Na našom blogu si tiež môžete prečítať ako sa nastavuje Rozšírenie o obrázok v BlueWinston PPC nástroji.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.