Ako nastaviť rozšírenia o obrázok v BlueWinston kampaniach

Čo sú Rozšírenia o obrázok?

Ide o zobrazovanie obrázku produktu pri jeho textovej reklame. Takto môžete užívateľov viac zaujať, lebo vidia aj to, ako daný produkt vyzerá. Textová reklama s obrázkom zároveň aj zvyšuje mieru prekliku (CTR) a teda môže priniesť vyšší výkon kampane.

O rozšírení o obrázok pre textové kampane do Google vyhľadávania si môžete prečítať na oficiálnych stránkach Google. Na danej stránke nájdete požiadavky zo strany Google a konkrétne pokyny, ako si môžete nastaviť rozšírenia o obrázok v Google ads rozhraní. Tiež sú tam aj podmienky pre špecifikácie obrázkov a osvedčené postupy pre tvorbu obrázkov pre textové reklamy.

Ako si môžete nastaviť Rozšírenia o obrázok v BlueWinstone?

Nastavenie je veľmi jednoduché a zaberie vám len pár minút. V časti Tag assignment & filters si môžete namapovať URL linku na obrázok. Toto je potrebné, aby BlueWinston vedel, aká je URL obrázku, ktorý sa použije v Rozšírení o obrázok.

ukážka

Ako aktuálne fungujú Rozšírenia o obrázok?

Ak sú zapnuté, tak do každej reklamnej skupiny (teda k produktu) sa nahrajú maximálne dva obrázky. BlueWinston sa snaží vytvoriť obidva typy obrázkov, teda na šírku a štvorec. Ak sa niektorý nepodarí vytvoriť, tak sa nahrá len jeden.

Ak si zmeníte URL obrázku, tak BlueWinston zaktualizuje tie dva obrázky. Aktuálne to funguje tak, že ak si zmeníte spôsob tvorby z CROP na PAD (alebo naopak), tak sa zmeny prejavia len pri nových produktoch v kampani (pri nových reklamných skupinách). Tiež ak si vypnete Rozšírenie o obrázok v BlueWinstone, tak doposiaľ nahrané rozšírenia o obrázok stále zostávajú v Google Ads (BlueWinston ich nemaže).

Náhľady reklám sú naštýlované podľa nového štýlu, ktorý aktuálne používa Google. Ak je zapnuté Rozšírenie o obrázok, tak sa zobrazí aj náhľad obrázka.

ukážka 3

Rozšírenie o obrázok sa dá zapnúť a vypnúť na záložke Ad extensions. Je možné nastaviť, ako má BlueWinston pripraviť obrázky, ktoré sa nahrajú do Google Ads. Môže sa použiť CROP, alebo PAD s výberom farby.

ukážka 4

Sumárny výsledok z updatu Rozšírenia o obrázok sa zobrazuje v komentároch ku kampani. Je tam tiež informacia, či sa podarilo nahrať rozšírenia o obrázok a v akých počtoch.

V prípade, že sa nepodarí nahrať rozšírenie o obrázok, tak sú sumárne vypísané rôzne chyby.

V prípade vypísania chyby to vyzerá nasledovne:

Neskôr možno pribudne podrobnejší výpis, ktoré konkrétne rozšírenie o obrázok sa nepodarilo vytvoriť v BlueWinstone a teda ani nahrať do Google Ads.

Dôležité je si povedať, že nie každé Google Ads konto môže používať Rozšírenie o obrázok. Ak sa nedajú nahrať z BlueWinstonu do Google Ads rozšírenia o obrázok, tak to BlueWinston zapíše do komentárov:

Na záver by sme chceli uviesť, že táto funkcia je vo fáze beta a teda sa ešte môžu objaviť nejaké bugy.

Book a quick 20 minute call

Want to learn more about automating product campaigns? Schedule a 1-to-1 call with one of our account managers.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.