BlueWinston znížil až o -30% PNO Google kampaní pre eshop zo segmentu kúrenie, chladenie, kúpeľne – PVM system

Cez BlueWinston sa podarilo výrazne zefektívniť a rozšíriť inzerciu na produkty pre PVMsystem.sk. Z pôvodných cca 20% sa PNO znížilo o viac -30% na hodnotu cca PNO 13%, hlavne kvôli automatizácii produktových kampaní a dynamickému remarketingu. BlueWinston kampane tvoria 42% návštevnosti zo všetkých Google Ads kampaní.

0%
PNO sa znížilo o -30%
0%
návštevnosť z Google

Predstavenie e-shopu – PVMsystem.sk

PVMsystemEshop PVMsystem.sk predáva predovšetkým produkty so segmentu kúrenie, chladenie, kúpeľne, kuchyne a záhrada. V ponuke majú aj veľké množstvo inštalačného materiálu. Najviac predávané produkty sú v letnom období produkty do záhrady (čerpadlá, zavlažovanie, kosačky) a v zimnom období je to kúrenie, kotly, termostaty a radiátory.

Správa produktových kampaní cez agentúru Winston bros.

BlueWinston agency and automated product ads tool

V tomto prípade pre klienta vytvárame a zároveň aj spravujeme produktové kampane cez našu agentúru Winston bros a za pomoci automatizovaného nástroja na tvorbu produktovo textových kampaní pre Google –  BlueWinston.com.

Agentúra Winston bros. má na Slovensku 23, v Česku 17 a vo svete už 48 ecommerce zákazníkov, ktorým denne spravujú kampane top špecialisti z domova a zahraničia. Winston bros sa vyslovene orientuje “len” na internetové obchody a tzv. Product performance marketing.

Klienti za Q4 2018 mali takéto čísla:

  • Spolu preinzerovali v Google Ads (pôvodne Google AdWords) vyše 6,92 milióna EUR,
  • ich reklamy zaznamenali vyše 1.54 miliardy zobrazení,
  • z ktorých bolo vyše 25,7 milióna preklikov,
  • s priemernou mierou konverzie 3,78%.

Ako sme pomohli PVMsystem.sk aj vďaka BlueWinston-u?

Po prebratí účtu sme revitalizovali existujúce manuálne kampane (podľa značiek a typov), začali sme s dynamickým remarketingom a nastavili kampane cez BlueWinston.com, kde sme vďaka automatickej tvorbe produktových kampaní na základe feedu vytvorili 43 kampaní s 19 603 reklamnými skupinami a 32 688 reklamami, počet kľúčových slov v BW kampaniach je ku dnešnému dňu 56 849.

0
xml feed kampaní
0
reklamných skupín
0
kľúčových slov

BlueWinston umožnil vytvoriť desiatky automatizovaných produktových kampaní podľa typu produktu (kotly, ohrievače, čerpadlá…) a vďaka kvalitnej štruktúre účtu ich vieme účinne  prepínať” na letnú (záhrada) a zimnú sezónu (kotly). Pokrývame všetky relevantné produkty v ponuke eshopu.

BlueWinston kampane tvoria cca 42% návštevnosti zo všetkých Google Ads kampaní. Google Ads kampane sú v tomto eshope druhým najsilnejším zdrojom návštev tržieb, hneď po organike.

PNO pred štartom správy Google kampaní bolo cca 20% (účet sme prebrali v júli roku 2017), priemerné PNO Google kampaní sa v uplynulom roku (2018) znížilo na priemernú úroveň 13,5%.

Vďaka komplexnému prístupu (vrátane aktívneho biddovania na Heureke) sa tržby eshopu v sledovanom období zvýšili o skvelých 67%, mesačné tržby sa pohybujú v desiatkach tisíc €.

Testimonial od klienta

Spoluprácou s BW sme naštartovali naše predtým nie celkom výkonné kampane. V ponuke sú rôzne druhy kampaní, ktoré sa dajú využiť. Správa kampaní super, kontaktná osoba spoľahlivá, zodpovedná a snaživá. Nemám čo vytknúť!

Pavol Mikulička, PVMsystem.sk

Výsledky a čísla po 12 mesiacoch od spustenia

  • 42% platenej návštevnosti z Google vyhľadávania tvoria produktovo textové reklamy od BlueWinston.com a predstavujú 2. najsilnejší zdroj návštev sú Google kampane (po organike)

  • Pokles PNO o – 32,5% (PNO 20% => PNO 13,5%)

  • +67% nárast tržieb (správa Google Ads a Heureka kampaní)

Let’s try BlueWinston 30-days for free!

Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.