Cez BlueWinston sa podarilo výrazne zefektívniť a rozšíriť inzerciu na produkty pre PVMsystem.sk. Z pôvodných cca 20% sa PNO znížilo o viac -30% na hodnotu cca PNO 13%, hlavne kvôli automatizácii produktových kampaní a dynamickému remarketingu. BlueWinston kampane tvoria 42% návštevnosti zo všetkých Google Ads kampaní.
Predstavenie e-shopu – PVMsystem.sk
Správa produktových kampaní cez agentúru Winston bros.
V tomto prípade pre klienta vytvárame a zároveň aj spravujeme produktové kampane cez našu agentúru Winston bros a za pomoci automatizovaného nástroja na tvorbu produktovo textových kampaní pre Google – BlueWinston.com.
Agentúra Winston bros. má na Slovensku 23, v Česku 17 a vo svete už 48 ecommerce zákazníkov, ktorým denne spravujú kampane top špecialisti z domova a zahraničia. Winston bros sa vyslovene orientuje “len” na internetové obchody a tzv. Product performance marketing.
Klienti za Q4 2018 mali takéto čísla:
- Spolu preinzerovali v Google Ads (pôvodne Google AdWords) vyše 6,92 milióna EUR,
- ich reklamy zaznamenali vyše 1.54 miliardy zobrazení,
- z ktorých bolo vyše 25,7 milióna preklikov,
- s priemernou mierou konverzie 3,78%.
Ako sme pomohli PVMsystem.sk aj vďaka BlueWinston-u?
Po prebratí účtu sme revitalizovali existujúce manuálne kampane (podľa značiek a typov), začali sme s dynamickým remarketingom a nastavili kampane cez BlueWinston.com, kde sme vďaka automatickej tvorbe produktových kampaní na základe feedu vytvorili 43 kampaní s 19 603 reklamnými skupinami a 32 688 reklamami, počet kľúčových slov v BW kampaniach je ku dnešnému dňu 56 849.
BlueWinston umožnil vytvoriť desiatky automatizovaných produktových kampaní podľa typu produktu (kotly, ohrievače, čerpadlá…) a vďaka kvalitnej štruktúre účtu ich vieme účinne prepínať” na letnú (záhrada) a zimnú sezónu (kotly). Pokrývame všetky relevantné produkty v ponuke eshopu.
BlueWinston kampane tvoria cca 42% návštevnosti zo všetkých Google Ads kampaní. Google Ads kampane sú v tomto eshope druhým najsilnejším zdrojom návštev tržieb, hneď po organike.
PNO pred štartom správy Google kampaní bolo cca 20% (účet sme prebrali v júli roku 2017), priemerné PNO Google kampaní sa v uplynulom roku (2018) znížilo na priemernú úroveň 13,5%.
Vďaka komplexnému prístupu (vrátane aktívneho biddovania na Heureke) sa tržby eshopu v sledovanom období zvýšili o skvelých 67%, mesačné tržby sa pohybujú v desiatkach tisíc €.
Testimonial od klienta
Spoluprácou s BW sme naštartovali naše predtým nie celkom výkonné kampane. V ponuke sú rôzne druhy kampaní, ktoré sa dajú využiť. Správa kampaní super, kontaktná osoba spoľahlivá, zodpovedná a snaživá. Nemám čo vytknúť!
Výsledky a čísla po 12 mesiacoch od spustenia
42% platenej návštevnosti z Google vyhľadávania tvoria produktovo textové reklamy od BlueWinston.com a predstavujú 2. najsilnejší zdroj návštev sú Google kampane (po organike)
Pokles PNO o – 32,5% (PNO 20% => PNO 13,5%)
+67% nárast tržieb (správa Google Ads a Heureka kampaní)