BBG: BlueWinston priniesol na obrate 2 000 000 €

Logo berlin brands group

Berlin Brands Group (BBG) – priekopník a líder v D2C biznise. Viac ako 10 rokov sa zameriava na vývoj, výrobu, distribúciu a marketing 45+ značiek.

“Prinášame radosť a pretvárame konvenčné riešenia. Od varenia, záhradkárstva, športovania až po zážitok z hudby a zariadenie domácností miliónov zákazníkov po celom svete.”

Cez BlueWinston bežia Produktové textové kampane pre produkty od značiek Electronic.star a Klarstein. BBG inzeruje cca 3300 produktov od značky Klarstein a cca 5000 produktov od značky Electronic.star.

Logo Klarstein
Logo electronic star

Problém, ktorý v BBG potrebovali vyriešiť

Pre inzerciu cez Google Ads bolo potrebné vyriešiť automatizovanú inzerciu produktov do Google vyhľadávania. Ide o to, aby sa užívatelia dostali priamo na daný produkt na eshope.

Pre Klarstein a Electronic.star v BBG potrebovali jednoducho a rýchlo vytvoriť produktové textové kampane pre viacero krajín – Česká republika, Poľsko, Slovinsko, Bulharsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvátsko a Rumunsko.

Ako BlueWinston pomohol?

Cez BlueWinston sme spustili niekoľko typov produktových textových kampaní. Pokrývajú všetky kľúčové slová, ktoré súvisia s danými produktami, či už dlhšie alebo kratšie kľúčové slová.

Cez BlueWinston sú spustené:

  • Produktové textové kampane – v tomto type kampane BlueWinston vytvoril kľúčové slová pre každý produkt, vrátane relevantných reklám pre každý produkt. V každej reklame sa automaticky aktualizuje cena produktu podľa eshopu. Užívateľ sa z Google vyhľadávania dostáva priamo na daný produkt na eshope.

  • Reklamy na skupiny produktov – BlueWinston vytvoril kľúčové slová vhodné pre viacero produktov a užívateľ sa dostáva na skupinu produktov na eshope. Takto vie BBG pokryť aj tie vyhľadávania, kde užívateľ nevie úplne presný názov produktu.

  • Produktové DSA kampane – niektoré produkty môžu užívatelia málo poznať a preto ich aj zriedkavo hľadajú cez Google vyhľadávanie. Len pre tieto produkty spustili v BGG produktové DSA kampane.

  • Luigi’s box kampane – v spolupráci s Luigi’s boxom získalo BBG výrazy, ktoré užívatelia hľadajú na danom eshope. Na tieto výrazy BBG spustili špeciálnu kampaň a tie výrazy sa inzerujú cez Google Ads.

Výsledky kampaní

Ako výsledok kampaní sme zobrali celé obdobie ako sú spustené kampane cez PPC nástroj BlueWinston a to od októbra 2019 do augusta 2023, čo sú takmer 4 roky.

Je vhodné si tu povedať, že niektoré kampane boli spustené skôr a niektoré neskôr. Tiež v prípade Chorvátska došlo v sledovanom období k zmene meny z HRK na EUR

Celková hodnota konverzií z BlueWinston kampaní je:

Electronic star 1 078 000 € hodnota konverzií
Klarstein 914 000 € hodnota konverzií

Čo sa týka výkonu kampaní v zmysle ROAS, tu je to v každej krajine rôzne a závisí to od viacerých faktorov. Dlhodobý ROAS v jednotlivých krajinách je medzi 700 až 1200 %.

Vyjadrenie z BBG

“Kampane, ktoré máme spustené cez BlueWinston sú veľmi špecifické a zabezpečujú nám pokrytie long-tailových kľúčových slov, ktoré sa vytvárajú rôznymi kombináciami z názvov či skupín produktov. Vďaka nim vieme zbierať low hanging fruit a to takmer bez žiadnej výraznej optimalizácie.”

Silvia Plevová, PPC Teamleader

Zhrnutie a záver

Ako môžeme vidieť z výsledkov BlueWinston kampaní pre BBG (Electronic.star a Klarstein), má zmysel spustiť Produktové textové kampane, ktoré vedia dlhodobo fungovať podľa dát v XML feedoch. Popri textových kampaniach môžete mať súčasne spustené aj P.Max alebo Shopping kampane, lebo sa navzájom dopĺňajú a Google vyberá relevantnejšie reklamy.

Okrem BlueWinston skupina BBG používa od nás aj Shopping in EU CSS, ktoré im pomáha získať viac preklikov z Google Shopping a P.Max kampaní.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.