Ako Blue Winston pomohol?
Využitím nástroja Blue Winston dokážu agentúry veľmi jednoducho použiť akýkoľvek bežný produktový XML feed a vytvoriť tak feed pre Google Merchant. Taktiež sa dá veľmi jednoducho filtrovať produkty a tak vytvárať Smart Shopping kampane podľa kategórií, ceny produktov a podobne.
Po menšom testovaní viacerých Smart Shopping kampaní sa agentúra rozhodla ponechať iba jednu Smart Shopping kampaň pre všetky produkty, čo v tomto prípade pomohlo zvýšiť výkon a efektívnosť.
V jednej kampani bolo okolo 1000 produktov. Smart Shopping kampane sa aktualizujú každých 6 hodín a využívajú automatickú bidding stratégiu “Maximalizáciu hodnotu konverzií”.
Výsledkom po dvoch mesiacoch je ROI 1000%, čo je perfektné a agentúra Phoenix media odporúča používať Blue Winston aj pre ďalších obchodníkov.


Ako vyzerajú Smart Shopping reklamy v Thajsku, spustené cez BlueWinston.


HighShopping.com je televízny nákupný obchod, ktorý predáva prémiové produkty pre domáce použitie zákazníkom z celého Thajska. Okrem sledovania reklamy v televízii, si zákazníci môžu nájsť tento eshop aj na Google a vyberať si z viac ako 2 500 produktov na eshope.


Phoenix Media je digitálna marketingová agentúra nachádzajúca sa v Bangkoku, v Thajsku. Vznikla v roku 2015 a pracuje s rôznymi druhmi kampaní, má napríklad aj klientov Villa Market a DD Property.


BlueWinston.com je PPC nástroj, ktorý pomáha automatizovať produktové kampane cez Google Ads. Zjednodušuje tvorbu Produktových Textových kampaní, ako aj Smart Shopping kampaní, ktoré sú aktualizované z XML feedu. V tomto prípade sme si overili, že thajský jazyk nie je problém a Smart Shopping kampane pekne fungujú aj v Thajsku.