Produktové kampane založené na hľadaných výrazoch – najlepšie výsledky!

Luigi’s kampane založené na ľudskom vyhľadávaní

Ako iste viete, produktové kampane majú veľmi dobré výsledky vďaka perfektným kľúčovým slovám, vstupným stránkam a relevantnej návštevnosti. Z našich skúseností majú najlepšie výsledky práve produktové kampane založené na hľadaných výrazoch s konverziami na e-shope. Pomenovali sme ich Luigi’s (Luigiho) kampane.

Základné dáta z Luigiho kampaní sú hľadané výrazy, ktoré majú akúkoľvek konverziu z vyhľadávania na e-shope. Napríklad: užívateľ používa vyhľadávanie na e-shope, nájde vhodný produkt vo výsledkoch vyhľadávania a produkt si kúpi. Máme veľmi unikátnu spoluprácu s Luigi’s box – online nástroj, ktorý zbiera vyhľadané dáta a automaticky vám niektoré z nich pošle cez XML feed do Blue Winstona. Hľadané výrazy z Luigi’s Box sú využité na tvorbu kľúčových slov a sú automaticky presunuté do vášho Google Ads účtu vďaka nástroju Blue Winston.

Hľadané výrazy na stránke premenené na kľúčové slová

Vďaka spolupráci s veľmi špecifickým nástrojom www.LuigisBox.sk, ktorý sa zameriava na fulltextové výsledky vyhľadávania vo vašom e-shope, sme schopní automaticky generovať kampaň cez API spojenie medzi týmito dvoma nástrojmi, ktoré sú plnené JEDINE konvertibilným vyhľadávaním z vášho e-shopu! Výsledkom je obrovské zlepšenie v miere konverzie a ROI!

  • Nechajte vašich zákazníkov hľadať špecifické produkty a produktové skupiny
  • Nechajte BlueWinston a Luigi’s Box nájsť tieto hľadané výrazy
  • Nechajte programové riešenie generovať väčší zisk z vašich reklám
  • Použite Luigi’s Box a nájdite chyby vo výsledkoch vyhľadávania na stránke
  • Použite Luigi’s Box a implementujte automatické dopĺňanie na vašu stránku
  • Použite Luigi’s Box a riaďte svoje výsledky vyhľadávania, presmerovanie, atď.
  • a mnoho viac…

Výsledky z Luigiho produktových kampaní

Výsledky z kampaní sú veľmi dobré, často ešte lepšie než z obyčajných produktových kampaní. Prečo sú ale výsledky tak dobré? Hlavným dôvodom je, že výsledky sú založené na ľudskom vyhľadávaní v e-shope. Len tieto výsledky a konverzie sú použité v kampaniach. Tie majú vyššiu mieru konverzie, nižšiu CPA a aj nižšiu mieru odchodov.

Jednoduché, na ľudskom vyhľadávaní založené kampane

Farmaceutický e-shop (3-mesačné údaje, 2017)

Hľadané výrazy v kampani Všetky kliky CTR (%) Miera konverzie (%) ROI (%) PNO (%)
Vhodné: 2503 / Total: 3044 39707 22,18 % 3,85 % 38,99 % 14,39 %

Elektronika (3 a 1-mesačné údaje, 2017)

Hľadané výrazy v kampani Všetky kliky CTR Miera konverzie (%) ROI (%) PNO (%)
Vhodné: 1315 / Total: 2097 9286 8,84 % 2,78 % 69,26 % 11,82 %
Vhodné: 389 / Total: 473 1178 11,88 % 4,80 % 455,58 % 3,60 %

Stránka na porovnanie cien (3-mesačné údaje, 2017)

Hľadané výrazy v kampani Všetky kliky CTR (%) Miera konverzie (%) ROI (%) PNO (%)
Vhodné: 52 / Total: 55 1780 3,11 % 40,51 % n/a n/a
Vhodné: 1009 / Total: 1074 11637 4,43 % 47,91 % n/a n/a

Hudobné nástroje (3-mesačné údaje, 2017)

Hľadané výrazy v kampani Všetky kliky CTR Miera konverzie (%) ROI (%) PNO (%)
Vhodné: 49 / Total: 56 521 5,46 % 5,76 % 401,73 %  3,99 %

Foto zariadenia a vybavenie (3-mesačné údaje, 2017)

Hľadané výrazy v kampani Všetky kliky CTR Miera konverzie (%) ROI (%) PNO (%)
Vhodné: 31 / Total: 38 550 12,20 % 3,05 % 124,96 % 8,89 %

Produkty pre kúpeľne a záhradu (mesačné údaje, 2017)

Hľadané výrazy v kampani Všetky kliky CTR Miera konverzie (%) ROI (%) PNO (%)
Vhodné: 8 / Total: 23 4 21,05 % 25,00 % 4958,14 % 0,40 %

Klimatizácia a čističe vzduchu (3-mesačná štatistika, 2017)

Hľadané výrazy v kampani Všetky kliky CTR Miera konverzie (%) ROI (%) PNO (%)
Vhodné: 18 / Total: 22 239 18,26 % 4,26 % 20,39 % 4,15 %

Čo potrebujeme na začatie Luigiho kampaní?

Začať s Luigiho produktovými kampaňami je veľmi jednoduché. Potrebujete jedine implementovať krátky kúsok kódu do vášho e-shopu a hneď nato začne Luigi’s Box zbierať dáta. O spomínaný kód môžete požiadať buď nás, alebo priamo zamestnancov Luigi’s Box. Potom môžete tvoriť Luigiho kampane zadarmo. Keď bude všetko pripravené, upozorníme vás a pripravené kampane môžete skontrolovať a spustiť. Ako bude množstvo dát rásť, narastie aj návštevnosť z Luigiho kampaní.

Koľko stojí vytvorenie kampane založenej na ľudskom vyhľadávaní?

Od Luigi’s Boxu, ako aj od Blue Winstonu máte skúšobnú dobu zdarma. Obe služby môžete bez poplatkov používať prvý mesiac. Ecommerce marketéri oceňujú, že vieme vytvoriť zopár pilotných kampaní zadarmo. Kampane následne stačí iba skontrolovať a spustiť. Z vašej strany ide o minimum prácu, je to na našich pleciach. Pripravíme kampane podľa vašich skúseností, bez žiadnych výdavkov na vašej strane.

Aké dáta zbiera Luigi’s box?

Luigi’s box zbiera vyhľadávacie dáta na e-shope. Ide napríklad o: hľadané výrazy, výsledky vyhľadávania, konverzie atď. Následne sú používané na optimalizáciu vyhľadávania (môžete priamo s nimi prediskutovať ako optimalizovať výsledky vyhľadávania) a pre svetovo unikátne Luigiho produktové kampane.

Vyskúšajte zadarmo teraz

Kontaktujte nás: support@bluewinston.com a opýtajte sa na Luigiho kampane!

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account Manager a začínajúci PPC špecialista v BlueWinston. Rada sa dozvedám o najnovších informáciách v elektronickom obchode a službe Google Ads.