Luigi’s kampane založené na ľudskom vyhľadávaní
Ako iste viete, produktové kampane majú veľmi dobré výsledky vďaka perfektným kľúčovým slovám, vstupným stránkam a relevantnej návštevnosti. Z našich skúseností majú najlepšie výsledky práve produktové kampane založené na hľadaných výrazoch s konverziami na e-shope. Pomenovali sme ich Luigi’s (Luigiho) kampane.
Základné dáta z Luigiho kampaní sú hľadané výrazy, ktoré majú akúkoľvek konverziu z vyhľadávania na e-shope. Napríklad: užívateľ používa vyhľadávanie na e-shope, nájde vhodný produkt vo výsledkoch vyhľadávania a produkt si kúpi. Máme veľmi unikátnu spoluprácu s Luigi’s box – online nástroj, ktorý zbiera vyhľadané dáta a automaticky vám niektoré z nich pošle cez XML feed do Blue Winstona. Hľadané výrazy z Luigi’s Box sú využité na tvorbu kľúčových slov a sú automaticky presunuté do vášho Google Ads účtu vďaka nástroju Blue Winston.
Hľadané výrazy na stránke premenené na kľúčové slová
Vďaka spolupráci s veľmi špecifickým nástrojom www.LuigisBox.sk, ktorý sa zameriava na fulltextové výsledky vyhľadávania vo vašom e-shope, sme schopní automaticky generovať kampaň cez API spojenie medzi týmito dvoma nástrojmi, ktoré sú plnené JEDINE konvertibilným vyhľadávaním z vášho e-shopu! Výsledkom je obrovské zlepšenie v miere konverzie a ROI!
- Nechajte vašich zákazníkov hľadať špecifické produkty a produktové skupiny
- Nechajte BlueWinston a Luigi’s Box nájsť tieto hľadané výrazy
- Nechajte programové riešenie generovať väčší zisk z vašich reklám
- Použite Luigi’s Box a nájdite chyby vo výsledkoch vyhľadávania na stránke
- Použite Luigi’s Box a implementujte automatické dopĺňanie na vašu stránku
- Použite Luigi’s Box a riaďte svoje výsledky vyhľadávania, presmerovanie, atď.
- a mnoho viac…
Výsledky z Luigiho produktových kampaní
Výsledky z kampaní sú veľmi dobré, často ešte lepšie než z obyčajných produktových kampaní. Prečo sú ale výsledky tak dobré? Hlavným dôvodom je, že výsledky sú založené na ľudskom vyhľadávaní v e-shope. Len tieto výsledky a konverzie sú použité v kampaniach. Tie majú vyššiu mieru konverzie, nižšiu CPA a aj nižšiu mieru odchodov.
Jednoduché, na ľudskom vyhľadávaní založené kampane
Farmaceutický e-shop (3-mesačné údaje, 2017)
Hľadané výrazy v kampani | Všetky kliky | CTR (%) | Miera konverzie (%) | ROI (%) | PNO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Vhodné: 2503 / Total: 3044 | 39707 | 22,18 % | 3,85 % | 38,99 % | 14,39 % |
Elektronika (3 a 1-mesačné údaje, 2017)
Hľadané výrazy v kampani | Všetky kliky | CTR | Miera konverzie (%) | ROI (%) | PNO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Vhodné: 1315 / Total: 2097 | 9286 | 8,84 % | 2,78 % | 69,26 % | 11,82 % |
Vhodné: 389 / Total: 473 | 1178 | 11,88 % | 4,80 % | 455,58 % | 3,60 % |
Stránka na porovnanie cien (3-mesačné údaje, 2017)
Hľadané výrazy v kampani | Všetky kliky | CTR (%) | Miera konverzie (%) | ROI (%) | PNO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Vhodné: 52 / Total: 55 | 1780 | 3,11 % | 40,51 % | n/a | n/a |
Vhodné: 1009 / Total: 1074 | 11637 | 4,43 % | 47,91 % | n/a | n/a |
Hudobné nástroje (3-mesačné údaje, 2017)
Hľadané výrazy v kampani | Všetky kliky | CTR | Miera konverzie (%) | ROI (%) | PNO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Vhodné: 49 / Total: 56 | 521 | 5,46 % | 5,76 % | 401,73 % | 3,99 % |
Foto zariadenia a vybavenie (3-mesačné údaje, 2017)
Hľadané výrazy v kampani | Všetky kliky | CTR | Miera konverzie (%) | ROI (%) | PNO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Vhodné: 31 / Total: 38 | 550 | 12,20 % | 3,05 % | 124,96 % | 8,89 % |
Produkty pre kúpeľne a záhradu (mesačné údaje, 2017)
Hľadané výrazy v kampani | Všetky kliky | CTR | Miera konverzie (%) | ROI (%) | PNO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Vhodné: 8 / Total: 23 | 4 | 21,05 % | 25,00 % | 4958,14 % | 0,40 % |
Klimatizácia a čističe vzduchu (3-mesačná štatistika, 2017)
Hľadané výrazy v kampani | Všetky kliky | CTR | Miera konverzie (%) | ROI (%) | PNO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Vhodné: 18 / Total: 22 | 239 | 18,26 % | 4,26 % | 20,39 % | 4,15 % |
Čo potrebujeme na začatie Luigiho kampaní?
Začať s Luigiho produktovými kampaňami je veľmi jednoduché. Potrebujete jedine implementovať krátky kúsok kódu do vášho e-shopu a hneď nato začne Luigi’s Box zbierať dáta. O spomínaný kód môžete požiadať buď nás, alebo priamo zamestnancov Luigi’s Box. Potom môžete tvoriť Luigiho kampane zadarmo. Keď bude všetko pripravené, upozorníme vás a pripravené kampane môžete skontrolovať a spustiť. Ako bude množstvo dát rásť, narastie aj návštevnosť z Luigiho kampaní.
Koľko stojí vytvorenie kampane založenej na ľudskom vyhľadávaní?
Od Luigi’s Boxu, ako aj od Blue Winstonu máte skúšobnú dobu zdarma. Obe služby môžete bez poplatkov používať prvý mesiac. Ecommerce marketéri oceňujú, že vieme vytvoriť zopár pilotných kampaní zadarmo. Kampane následne stačí iba skontrolovať a spustiť. Z vašej strany ide o minimum prácu, je to na našich pleciach. Pripravíme kampane podľa vašich skúseností, bez žiadnych výdavkov na vašej strane.
Aké dáta zbiera Luigi’s box?
Luigi’s box zbiera vyhľadávacie dáta na e-shope. Ide napríklad o: hľadané výrazy, výsledky vyhľadávania, konverzie atď. Následne sú používané na optimalizáciu vyhľadávania (môžete priamo s nimi prediskutovať ako optimalizovať výsledky vyhľadávania) a pre svetovo unikátne Luigiho produktové kampane.
Vyskúšajte zadarmo teraz
Kontaktujte nás: support@bluewinston.com a opýtajte sa na Luigiho kampane!