5 tipov, prečo robiť brandové kampane

Brandové kampane, teda reklamy zamerané na značku sú mnohokrát odpisované za neúčinné a zbytočne nákladné formy prezentácie, keďže sa na kľúčové slová vašej značky môžete umiestňovať na prvej pozícii. Napriek všetkému majú brandové kampane obrovský zmysel. Nielenže budujú povedomie o vašej značke, ale aj zvyšujú predaj či návštevnosť vašej web stránky.

1. Brandové kampane sú lacnejšie

Brandové bidovanie predstavuje spôsob, ako dokážete ušetriť peniaze. Pri cielení na kľúčové slová vášho brandu je zvyčajne nižšia cena za preklik, pretože konkurencia necieli na toto kľúčové slovo.

Avšak sú prípady, keď konkurencia môže cieliť na kľúčové slová vašej značky. Musí splniť jednu dôležitú podmienku t. j. nesmie použiť vo svojich textoch názov vašej značky. Takéto správanie konkurencie sa v praxi vyskytuje veľmi často.

Cieľom konkurencie je zobraziť sa v čase, keď zákazník vyhľadáva vašu značku. Môže takto ľahko získať zákazníkov, ktorí môžu prekliknúť aj na ich web a nakúpiť práve tam. Preto je dôležité robiť práve brandové kampane, aby ste mohli takejto situácii predísť a chrániť tak vašu značku.

Na nasledujúcom obrázku môžete vidieť ako konkurencia cieli na na kľúčové slovo inej značky/firmy.

brandove kampane

2. Dominancia vo výsledkoch vyhľadávania

Okrem organických výsledkov vyhľadávania sa na prvých priečkach zobrazia aj vaše reklamy, a tak dokáže zabrať väčšiu plochu. Okrem vás sa vo výsledkoch vyhľadávania zobrazujú aj vaši konkurenti, ale ak dokážete získať dominanciu vo vyhľadávaní môžete získať väčšie množ zákazníkov práve vy. Viac miesta pre vás znamená menej miesta pre konkurenciu.

3. Získate kontrolu nad textáciou

Zaručia vám maximálnu kontrolu textácie, teda vašich nadpisov, textov, odkazov a na podstránky, ktorú vám organické výsledky nemôžu zaručiť, pretože tie sú generované na základe obsahu vášho webu. Dokážete tak odovzdať relevantnú správu vašim zákazníkom, ktorú chcete, aby dostali.

4. Zvyšujú predaj a návštevnosť vášho webu

Zákazníci, ktorí hľadajú vašu značku už o vás pravdepodobne vedia, ale doteraz ešte nenakúpili. Môžu si ešte prezerať produkty konkurencie a porovnávať s tými vašimi. Využívaním brandových kampaní sa im dokážete pripomenúť opätovným remarketingom alebo im môžete ukázať zľavu na produkt prostredníctvom rozšírení, ktoré Google Ads ponúka, a tak ich presvedčiť, aby nakúpili práve u vás.

5. Zlepšujú organické vyhľadávanie

Mnoho zdrojov uvádza, že výsledky organického vyhľadávania môže ovplyvniť aj brandová kampaň a odporúčajú ju kombinovať so SEO. Avšak netreba zabúdať, že organické výsledky ovplyvňujú aj ďalšie faktory, pre dosahovanie cieľov je, preto potrebné zvoliť správnu SEO stratégiu.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku