Auomatizovaný kreátor reklám
Keď máte eshop alebo spravujete PPC kampane pre nejaký eshop, zvyčajne inzerujete v Google vyhľadávaní desiatky až tisícky produktov.
Keď inzerujete stovky až tisícky produktov, tak manuálne vytvorenie reklám pre každý jeden produkt by vám trvalo veľmi dlho. A ďalší problém je v tom, že produktové reklamy potrebujete aktualizovať (napr. ak je v reklame cena produktu, ktorá sa môže meniť), dopĺňať nové reklamné skupiny, reklamy a kľúčové slová pre nové produkty v inzercii, pauzovať reklamné skupiny pre vypredané produkty a podobne.
Ako jednoducho a rýchlo vytvoriť reklamy pre tisícky produktov?
Toto je jedna z hlavných otázok, ktorou sme sa zaoberali už od začiatku vývoja BlueWinston nástroja. Vytvorili sme unikátny automatizovaný “kreátor” na reklamy, kde sa dajú použiť tagy z XML feedu. BlueWinston vám ponúkne tagy z XML feedu, ktoré jednoducho môžete chytiť a presunúť do kreátora reklám. Následne sa pre daný produkt použijú jeho dáta z XML feedu a budú sa aj priebežne aktualizovať (napr. ceny)


A ako bude vyzerať produktová reklama?
V BlueWinston nástroji môžete vidieť aj náhľady, ako budú vyzerať reklamy v Google vyhľadávaní. V tomto prípade to bude vyzerať takto:


BlueWinston vytvorí pre každý produkt 1 reklamnú skupinu, v ktorej bude 1 reklama. V prípade, že si nastavíte viac vzorov pre reklamy (viac Ad patternov), tak sa budú striedať. Môžete si vytvoriť ETA a RSA reklamy.
Do reklám môžete dynamicky použiť viaceré tagy z XML feedu, napríklad:
- názov produktu
- cena produktu
- značka / výrobca produktu
- výška zľavy v %
Pre všetky produkty v kampani sa použijú hodnoty z jednotlivých tagov z XML feedu, teda hodnoty pre daný produkt. Následne sa hodnoty aktualizujú, napríklad ak sa zmení cena na eshope, tak sa má zmeniť aj v XML feede a následne ju BlueWinston zmení aj v Google Ads.
V prípade, že sa niektorý produkt vypredá a teda už nie je v XML feede, tak BlueWinston pausne jeho reklamnú skupinu v Google Ads a produkt sa automaticky prestane inzerovať. V prípade, že pribudne nový produkt (a podľa nastavenia kampane by mal do nej patriť), tak sa automaticky vytvorí nová reklamná skupina a reklamy podľa kreátora reklám.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
