Auomatizovaný kreátor reklám

Keď máte eshop alebo spravujete PPC kampane pre nejaký eshop, zvyčajne inzerujete v Google vyhľadávaní desiatky až tisícky produktov.

Keď inzerujete stovky až tisícky produktov, tak manuálne vytvorenie reklám pre každý jeden produkt by vám trvalo veľmi dlho. A ďalší problém je v tom, že produktové reklamy potrebujete aktualizovať (napr. ak je v reklame cena produktu, ktorá sa môže meniť), dopĺňať nové reklamné skupiny, reklamy a kľúčové slová pre nové produkty v inzercii, pauzovať reklamné skupiny pre vypredané produkty a podobne.

Ako jednoducho a rýchlo vytvoriť reklamy pre tisícky produktov?

Toto je jedna z hlavných otázok, ktorou sme sa zaoberali už od začiatku vývoja BlueWinston nástroja. Vytvorili sme unikátny automatizovaný “kreátor” na reklamy, kde sa dajú použiť tagy z XML feedu. BlueWinston vám ponúkne tagy z XML feedu, ktoré jednoducho môžete chytiť a presunúť do kreátora reklám. Následne sa pre daný produkt použijú jeho dáta z XML feedu a budú sa aj priebežne aktualizovať (napr. ceny)

Auomatizovaný kreátor reklám

A ako bude vyzerať produktová reklama?

V BlueWinston nástroji môžete vidieť aj náhľady, ako budú vyzerať reklamy v Google vyhľadávaní. V tomto prípade to bude vyzerať takto:

BlueWinston vytvorí pre každý produkt 1 reklamnú skupinu, v ktorej bude 1 reklama. V prípade, že si nastavíte viac vzorov pre reklamy (viac Ad patternov), tak sa budú striedať. Môžete si vytvoriť ETA a RSA reklamy.

Do reklám môžete dynamicky použiť viaceré tagy z XML feedu, napríklad:

  • názov produktu
  • cena produktu
  • značka / výrobca produktu
  • výška zľavy v %

Pre všetky produkty v kampani sa použijú hodnoty z jednotlivých tagov z XML feedu, teda hodnoty pre daný produkt. Následne sa hodnoty aktualizujú, napríklad ak sa zmení cena na eshope, tak sa má zmeniť aj v XML feede a následne ju BlueWinston zmení aj v Google Ads.

V prípade, že sa niektorý produkt vypredá a teda už nie je v XML feede, tak BlueWinston pausne jeho reklamnú skupinu v Google Ads a produkt sa automaticky prestane inzerovať. V prípade, že pribudne nový produkt (a podľa nastavenia kampane by mal do nej patriť), tak sa automaticky vytvorí nová reklamná skupina a reklamy podľa kreátora reklám.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku