Automatické výnimky pre reklamy a kľúčové slová

Pri tvorbe reklám a kľúčových slov sa môže stať, že sa vytvoria aj také slová, ktoré nie sú povolené v Google Ads. Ide o narušenie Google Ads pravidiel a Google Ads to automaticky vyhodnotí ako chybu.

Vo väčšine prípadov ide o názvy značiek (trademarky). BlueWinston automaticky posiela na schválenie všetky problematické slová, niektoré sú schválené, niektoré nie. V BlueWinstone si ich môžete pozrieť v hlavnom menu > Google Ads > Bad words. Na tomto mieste si môžete pozrieť všetky problematické slová, či už ide o nové, zamietnuté alebo schválené slová vo vašich reklamách a kľúčových slovách.

Môžete si vybrať jednotlivé slová a manuálne vyžiadať výnimku, prípadne ich nahradiť iným slovom.

manualne ziadanie vynimky

Ak Google akceptuje požiadavku, reklamy a kľúčové slová sa vytvoria aj s predtým nepovolenými slovami. Ak je požiadavka zamietnutá, nepovolené slová sú odstránené z reklám a kľúčových slov a teda sa reklamy a kľúčové slová vytvoria bez nich.

Môžete tiež manuálne doplniť zakázané slová pre reklamy alebo kľúčové slová.

manualne zakazane slova

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku