Automatické výnimky pre reklamy a kľúčové slová

Pri tvorbe reklám a kľúčových slov sa môže stať, že sa vytvoria aj také slová, ktoré nie sú povolené v Google Ads. Ide o narušenie Google Ads pravidiel a Google Ads to automaticky vyhodnotí ako chybu.

Vo väčšine prípadov ide o názvy značiek (trademarky). BlueWinston automaticky posiela na schválenie všetky problematické slová, niektoré sú schválené, niektoré nie. V BlueWinstone si ich môžete pozrieť v hlavnom menu > Google Ads > Bad words. Na tomto mieste si môžete pozrieť všetky problematické slová, či už ide o nové, zamietnuté alebo schválené slová vo vašich reklamách a kľúčových slovách.

Môžete si vybrať jednotlivé slová a manuálne vyžiadať výnimku, prípadne ich nahradiť iným slovom.

manualne ziadanie vynimky

Ak Google akceptuje požiadavku, reklamy a kľúčové slová sa vytvoria aj s predtým nepovolenými slovami. Ak je požiadavka zamietnutá, nepovolené slová sú odstránené z reklám a kľúčových slov a teda sa reklamy a kľúčové slová vytvoria bez nich.

Môžete tiež manuálne doplniť zakázané slová pre reklamy alebo kľúčové slová.

manualne zakazane slova

Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO