Bidding stratégia cenových ponúk
Zvoľte si správnu stratégiu cenových ponúk pre dosiahnutie vašich cieľov
Dobrý text pre vašu reklamu je iba jednou časťou úspechu pri hľadaní nových potenciálnych zákazníkov. Druhou je použitie správnej stratégie pre ponuky vašich kampaní, pre získanie maximálnych výsledkov pri čo najnižšej sume za reklamu. Pokiaľ nebudete dostatočne dbať na naceňovanie reklám, môžete napokon zaplatiť omnoho viac.
V tomto článku vám predstavíme niekoľko možností naceňovania, ponúkanými Googlom, a ich vlastnosti, aby ste si dokázali vybrať tú najvhodnejšiu pre váš biznis.
Nakoľko sa každá stratégia správa odlišne, je potrebné si najprv stanoviť cieľ, ktorý chcete dosiahnuť – vyššia miera klikov, zobrazení, interakcií, alebo zhliadnutia.
Zameranie sa na prekliky
Ak sa chcete zamerať na dosahovanie vyššieho počtu preklikov a návštev vašej stránky použitím ceny za preklik (CPC), odporúčame využiť jednu z nasledovných stratégií:
Maximalizácia počtu preklikov
Manuálne ponuky CPC
Zameranie sa na počet zobrazení
Ak chcete, aby sa vaša reklama zobrazovala ľuďom častejšie, tu je niekoľko stratégií, ktoré maximalizujú vašu viditeľnosť:
Cielenie na umiestnenie na stránke s výsledkami vyhľadávania (TSPL)
Cieľový podiel víťazných zobrazení
Zameranie sa na konverzie


Ak je váš cieľ definovaný konverziami, zvážte použitie Inteligentných ponúk od Google (Google Smart Bidding). Systém bude automaticky ohodnocovať vaše ponuky. Vybrať si môžete jednu z nasledujúcich stratégií:
Cieľová cena za akvizíciu (CPA)
Cieľová návratnosť investície do reklamy (ROAS)
Táto stratégia môže byť prekvapivou, nakoľko je založená na matematike. Google Ads nastavia vašu ponuku tak, aby maximalizovali hodnotu konverzií, založenú na návrate toho, čo na reklame utratíte. Keď do Google Ads zadávate svoj cieľ, musíte mať cieľovú hodnotu. Tú treba vypočítať. Ak potrebujete malú pomoc, choďte do stĺpca pre kľúčové slová na vašej aktuálnej kampani a zaškrtnite v nej políčko Conv. value/cost. Potom použite ako Cieľovú ROAS číslo z vašej najúspešnejšej kampane.
Maximalizácia konverzií
Rozšírená cena za preklik (ECPC)


Zameranie sa na zhliadnutia
Cena za zhliadnutie (CPV)
Nedá sa jednoznačne povedať, ktorá zo stratégií je najlepšia. Je potrebné si uvedomiť, že každá funguje na inom princípe a teda môžu dosahovať výsledky v rôznych časových intervaloch. Preto ak sa vám priebeh niektorej z nich nepozdáva, vyskúšajte, či pre váš biznis nebude vhodná nejaká iná.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
