Čo je Dynamický Remarketing

Remarketing vám umožňuje zobrazovať reklamy ľuďom, ktorí predtým navštívili váš web alebo použili vašu mobilnú aplikáciu. Dynamický remarketing je lepšou verziou klasického remarketingu, vďaka ktorej môžete zobrazovať predchádzajúcim návštevníkom reklamy, ktoré obsahujú produkty a služby, ktoré si prezerali na vašich stránkach.

Ako funguje Dynamic Remarketing

Dynamický remarketing sťahuje informácie z jedinečných obchodných účtov spoločnosti, čo umožňuje majiteľom účtov čerpať z existujúcich komponentov v ich katalógu Merchant Center a využívať existujúce údaje o produktoch.

Ak chcete začať, musíte na svojich stránkach nastaviť remarketingovú značku (remarketing tag). Ak neviete, ako to urobiť, opýtajte sa svojho developera.

Po dokončení implementácie remarketingovej značky musíte nastaviť účet Google Ads. Na zacielenie budete musieť nastaviť určité publikum. Ak ho chcete nastaviť, musíte prejsť do Zdieľanej Knižnice -> Publikum a z ponuky „Nové publikum“ vyberte „Remarketingový zoznam“. V ďalších nastaveniach môžete vytvoriť definíciu zoznamu, čo znamená, že si môžete vybrať, koho chcete v publiku zahrnúť. Potom môžete priradiť publikum k reklamným skupinám, o ktorých si myslíte, že budú fungovať najlepšie.

Viac dôvodov prečo používať Dynamic Remarketing

Podľa informácii z Google, je mnoho dôvodov, prečo používať Dynamic Remarketing.

  • Reklamy, ktoré pokrývajú vaše produkty a služby: Spárujte svoj informačný kanál produktov alebo služieb s dynamickými reklamami a pokryte reklamami celý svoj inventár.

  • Jednoduché, no efektívne informačné kanály: vytvorte základný informačný kanál vo formáte .csv, .tsv, .xls alebo .xlsx. Nástroj na odporúčania produktov služby Google Ads bude načítavať produkty a služby z vášho informačného kanála, pričom určí ideálnu kombináciu produktov pre každú reklamu na základe obľúbenosti a položiek, ktoré si návštevník pozrel na vašom webe.

  • Rozloženia s vysokým výkonom: Google Ads predvída, aké rozloženie dynamickej reklamy bude pravdepodobne fungovať najlepšie pre danú osobu, umiestnenie a platformu, na ktorej sa reklama zobrazí.

  • Optimalizácia cenových ponúk v reálnom čase: Google Ads vypočíta optimálnu cenovú ponuku pre každé zobrazenie pomocou vylepšenej CZK a Optimalizátora konverzií.

Čo potrebujete, aby ste mohli začať používať Dynamic Remarketing?

Produktový data feed -> Budete potrebovať použiť alebo vytvoriť produktový data feed aby ste mohli začať využívať Dynamic Remarketing naplno. Pokiaľ vás zaujíma, ako taký feed môže vyzerať, prečítajte si náš ďalší článok o správnom tvare XML feedu.

Značky s vlastnými parametrami -> Na všetky stránky svojho webu budete musieť pridať značku dynamického remarketingu s vlastnými parametrami.

Responzívne reklamy -> Responzívne reklamy využívajú rozloženia viacerých veľkostí a formátov na moderných platformách vrátane formátu HTML5 pre mobilné zariadenia.

Pokiaľ vás zaujímajú najlepšie remarketingové stratégie pre Google Ads, prečítajte si náš predchádzajúci blog.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku