Čo je Landing Page?

Landing page (vstupná stránka) je samostatná webová stránka. Najmä v digitálnom marketingu, kde je vytvorená špeciálne pre marketingovú alebo reklamnú kampaň. Keď niekto klikne na vašu reklamu alebo kampaň, presmeruje ho na vstupnú stránku.

Na vašu vstupnú stránku sa môžu dostať prostredníctvom odkazu v e-maile, reklám od spoločnosti Google, Bing alebo YouTube, sociálnych médií, ako sú Facebook, Instagram, Twitter a mnoho ďalších miest na webe

Webové stránky majú zvyčajne veľa cieľov a interaktívne skúmanie. Vstupné stránky sú navrhnuté s jediným účelom, inými slovami, známe ako výzva na akciu (call to action).

Rozdiel medzi homepage a landing page

Ako sme už povedali, medzi homepage a landing page je kľúčový rozdiel. Homepage prezentuje čo je vaše podnikanie / e-shop. Landing page má konkrétny účel, a to dosiahnuť, aby sa návštevník registroval alebo kúpil váš produkt/službu.

Ak máte na svojej vstupnej stránke menej odkazov, zvyšuje sa počet konverzií, pretože existuje menej dráždivých kliknutí, vďaka ktorým sa návštevníci dostanú mimo call to action. Preto odborníci na marketing vždy používajú špeciálnu landing page pre každú svoju kampaň.

Každý vie, že domovská stránka má vyzerať čo najlepšie, má rôzne obrázky, hladké menu alebo zobrazuje video. Odtiaľto môže návštevník ísť kamkoľvek. Požiadať o prácu, pozerať videá, prečítať si zmluvné podmienky, stiahnuť si aplikáciu atď.

landing_page

Landing page pre tohto zákazníka slúži úplne inému účelu. Slúži na registráciu, kúpu, na konvertovanie návštevníka na zákazníka.

Dôvody prečo mať landing pages

  • Ľahko generujte potenciálnych zákazníkov
  • Miesto pre vaše kampane
  • Zhromažďujte demografické informácie
  • Zistíte, ktorá kampaň má najviac úspechu
  • Slúži ako palivo vašich marketingových kanálov
  • Poskytnú informácie o účinnosti vašich marketingových ponúk

Čo by mala obsahovať landing page?

  • Titulok

Nadpis je prvá vec, ktorú návštevníci pravdepodobne uvidia, keď „pristanú“ na landing page.

  • Text

Text na vstupnej stránke by mal jasne, jednoducho a presvedčivo vysvetľovať hodnotu ponuky.

  • Kľúčové slová

Rovnako ako akýkoľvek iný prichádzajúci marketingový obsah, kľúčové slová by sa mali v nadpise stránky, hlavičkách a texte vstupnej stránky používať na optimalizáciu pre vyhľadávacie nástroje.

  • Možnosť zdieľania na sociálnych sieťach

Tieto odkazy umožňujú návštevníkom ľahko zdieľať vstupnú stránku so svojimi pripojeniami na sociálnych sieťach.

  • Skrytá navigácia

Vstupná stránka, na ktorej sú skryté akékoľvek horné / bočné navigačné lišty, minimalizuje rozptyľovanie a zvyšuje úspešnosť.

  • Informácie o potencionálnych klientoch

Najkritickejšou súčasťou každej landing page je získavanie leadov. Dosiahnete to tak, že návštevníci stránky odovzdajú svoje onformácie výmenou za ponuku alebo produkt.

  • Obrázok

Landing pages ktoré obsahujú relevantný obrázok, dávajú návštevníkom hmatateľný prehľad o tom, čo dostanú, a zvyšujú vizuálnu príťažlivosť vstupných stránok.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku