Čo je to „rozšírenie o štruktúrované úryvky“?
Sú to doplňujúce informácie k sortimentu produktov. Je možné v nich vymenovať napríklad značky produktov, typ produktu, modely či dokonca hodnotenie zákazníkov.
Ako štruktúrované úryvky vyzerajú?
Rozšírenia o štruktúrované úryvky sa zobrazujú pod textovými reklamami ako záhlavie, ktoré môže obsahovať 10 hodnôt. Povedzme si príklad. Pre nás ako BlueWinston by bolo vhodné si dať do záhlavia slovo “Služby” a hodnoty ako sú “Tvorba textových reklám”, “Tvorba Smart Shopping kampaní” a “Automatizácia tvorby reklám”.


Treba si dať záležať na tom, aby ste záhlavie vybrali správne a dobre ho vyplnili, inak je možné, že vám toto rozšírenie zamietnu. Napríklad keď máte značky, treba do neho napísať značky ako sú Adidas, Nike, keď vybavenie tak nábytok, internet a popri hodnotení je vhodné to spraviť tak, ako vidíte na obrázku- počet hviezdičiek, percent a hlasov.
Výhody štruktúrovaných úryvkov
- Vaše reklamy budú zaberať väčší priestor vo výsledkoch vyhľadávania, tým pádom je väčšia šanca, že na ne potenciálny zákazník klikne.
- Uberajú miesto vašej konkurencií a viete sa od nej odlíšiť.
- Zvyšujú CTR (mieru prekliku).
- Google bude vašu kampaň hodnotiť lepšie, dodá jej potrebné body v hodnotení a tým pádom sa vaša reklama zobrazí na lepšej pozícií za rovnakú cenu za preklik, prípadne za rovnakú pozíciu zaplatíte menší poplatok za preklik.
- Sú zadarmo, resp. platí sa iba preklik za inzerát.
- Ľahko sa upravujú a je to skvelá možnosť ako napísať viac o sebe a svojom podnikaní.
Pár tipov na záver
- Budete potrebovať minimálne 3 hodnoty.
- Každá hodnota úryvku má limit 25 znakov.
- V prípade mobilov je najlepšie obmedziť text úryvku na menej ako 12 znakov.
- Hodnoty úryvkov musia byť v súlade s pravidlami Google.
Štruktúrované úryvky sú zatiaľ relatívne nové, no teraz je najlepší čas ich začať používať. Skôr, ako to urobia vaši konkurenti. Ak nič iné, ich skorým prijatím získate viac údajov, na ktorých budete môcť založiť inteligentnejšie rozhodnutia neskôr.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
