CPC
Čo vlastne znamená CPC? Z angl. Cost per click, čiže cena za preklik.
Za čo inzerent vlastne platí?
Len za reálne prekliky na svojej stránke. Toto stanovenie ceny za preklik sa využíva najmä v obchodných modeloch.
Táto skratka sa často zamieňa s tradičným PPC- čiže pay per click. Základný rozdiel spočíva v tom, že CPC je už samotná cena za jeden klik a PPC je celkový systém fungovania tohto typu reklamy.
Využitie CPC v praxi
Túto skratku využívajú reklamné systémy na to, aby vedeli určiť koľko už spomínaný inzerent zaplatí za jeden klik. Môže to byť či už fixná suma alebo sa cena môže aj automaticky nastaviť. Pokiaľ sa cena nastavuje automaticky, hovoríme o aukcii- hodnota ceny podľa toho, aký je veľký záujem o dané slovo. Medzi iné možnosti, čo umožňujú reklamné systémy patrí aj “maximalizácia CPC” stratégia.
Pri tejto stratégii, je to vlastne cena, ktorú ste ochotný ponúknuť za to, aby ste priviedli jedného zákazníka na vašu stránku. Čo sa týka reálne CPC, tak tá býva väčšinou vždy nižšia, najmä pokiaľ máte u svojich inzerentov dobrú mieru prekliku.
Aké faktory ovplyvňujú CPC?
Poradie reklamy
Je hodnota, ktorá určuje presne pozíciu reklamy vo vzťahu k iným reklamám. Je veľmi dôležité akú máte ponuku alebo kvalitný kontent reklamy.
Skóre kvality
Maximálna ponuka
Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston
Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!
Prejdi na domovskú stránku