Dynamické reklamy vo vyhľadávaní pre kategórie

V našom predchádzajúcom článku o DSA kampaniach sme vysvetlili, čo sú Dynamické reklamy vo vyhľadávaní a aké sú ich výhody.

Ako sme už povedali, DSA môžu zvýšiť váš dosah bez kľúčových slov a funguje to tak, že hľadané výrazy ľudí na Googli sa zhodujú s konkrétnymi stránkami na vašom webe. Máte taktiež úplnú kontrolu nad fungovaním zacielenia.

Môžete zacieliť na všetky stránky svojho webu alebo môžete zacieliť svoje reklamy na základe konkrétnych kategórií. Okrem toho môžete tiež vytvoriť ďalšie typy zacielení dynamickej reklamy alebo dokonca blokovať stránky pomocou vylúčení zacielenia dynamickej reklamy.

Zacielenie na kategórie

Vďaka DSA kampaniam môžete zacieliť na konkrétne kategórie.

Reklamné skupiny – vstupné stránky

Kategória “Vstupné stránky z vašich štandardných reklamných skupín” obsahuje všetky webové stránky, na ktorých momentálne prevádzkujete reklamy vo vyhľadávaní. Táto možnosť môže zvýšiť návštevnosť webových stránok, ktoré už používate ako vstupné stránky v existujúcich reklamných skupinách alebo kampaniach. Google to odporúča inzerentom, ktorí sú v DSA nováčikom a chcú vidieť vyššiu návštevnosť.

Pamätajte, že táto možnosť je k dispozícii iba v účtoch s vhodnými vstupnými stránkami.

Ako to funguje?

Máte webovú stránku s odevmi a v súčasnosti máte aktívne reklamy vo vyhľadávaní, ktoré smerujú ľudí na stránku „Oblečenie“. Môžete rozšíriť svoj dosah o používateľov, ktorí vyhľadávajú dotazy týkajúce sa tejto stránky, a zacieliť na kategóriu „Cieľové stránky zo štandardných reklamných skupín“.

Ostatné kategórie

Google môže vytvoriť zacieliteľné kategórie na základe obsahu vášho webu alebo súborov vstupných stránok usporiadaných podľa témy. Môžete sa rozhodnúť, na ktoré skupiny stránok chcete zacieliť alebo ako zoskupiť podobné stránky.

Nezabudnite, že úplná aktualizácia kategórií po nastavení dynamickej reklamnej skupiny alebo skupín môže trvať až 24 hodín.

Ako to funguje?

Predávate topánky a chceli by ste zacieliť na stránky, ktoré predávajú bežeckú obuv. Program DSA automaticky usporiada váš web do kategórií, ktoré sú prispôsobené vašim produktom, ktoré predávate, napríklad „bežecká obuv“, „turistická obuv“ a „letná obuv“.

Ak chcete zacieliť na stránky podľa kategórií, použite “kategórie odporúčané pre váš web”. Na základe vašich webových stránok uvidíte dynamické zacielenie reklamy na bežeckú obuv.

By |

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku