Google Ads odporúčania
Google Ads odporúčania vám sprístupnia nové možnosti relevantných funkcií, zlepšenie rozpočtu, kľúčových slov, zvýšenie efektivity a finálneho výkonu vašej kampane.
Neuvidíte všetky odporúčania, ale iba tie, ktoré sú pre vás prospešné. Účelom nástroja je pomôcť vám vytvoriť personalizovaný obsah.
Existuje možnosť, že z času na čas neuvidíte odporúčania. Nezabudnite preto pravidelne navštevovať Google Ads, pretože ich učenie a objavovanie chvíľu trvá.
Ako fungujú odporúčania Google Ads?
Najdôležitejšie pre fungovanie odporúčaní reklám sú história, výkonnosť, nastavenie kampaní a trendy vo vašom účte. Keď bude táto služba Google Ads k dispozícii, bude pravidelne objavovať reklamy, ktoré sú pre vás relevantné a bude sa podľa toho učiť.
Ako vám pomôže stránka odporúčaní?
Odporúčania vám môžu pomôcť s:
- Odhadmi výkonnosti založené na historických údajoch - odporúčania reklám nemôžu predpovedať budúcnosť, takže sú prirodzene odvodené z vášho minulého vyhľadávania
- Viditeľné vylepšenia bez straty času - stránka s odporúčaniami vám poskytne návrhy, aby ste sa mohli viac sústrediť na rozhodovanie než na vlastnú analýzu
- Zaistite, aby boli vaše kampane aktuálne - odporúčania reklám sa postarajú o vaše zastarané kľúčové slová a staré stagnujúce ponuky
Dostupné odporúčania reklám
Reklamy a rozšírenia
Tento druh odporúčania vám pomôže definovať vaše reklamy, vytvárať nové reklamy, častejšie zobrazovať tie najlepšie reklamy a organizovať ich do efektívnejších skupín. Rozšírenia zväčša maximalizujú výkonnosť vašich reklám a zlepšujú mieru kliknutí. Existuje niekoľko spôsobov, ako s tým pracovať:
Pridajte návrhy reklám - Vyskúšajte nové verzie svojich reklám
Pridajte k odkazom na svoje stránky popis - Reklama tak bude výraznejšia
Pridajte videoreklamu - Oslovte ďalších zákazníkov na iných platformách, ako sú YouTube, Google Play a mobilné weby
Používajte optimalizované striedanie reklám - automaticky zobrazujte najlepšie reklamy v čase aukcie
Automatizované kampane
Odporúčania automatických kampaní vám môžu objasniť správu kampaní a pomôcť vám s výkonom prostredníctvom automatického ponúkania cien, zacielenia a tvorby reklám. Napríklad:
Vytvorte lokálnu kampaň - prilákajte do svojej firmy viac návštev
Vytvorte inteligentnú kampaň v obsahovej sieti - za konverzie budete platiť iba za CZA, ktorú ste nastavili pomocou inteligentnej kampane v Nákupoch.
Bidding a rozpočty
Potrebujete nájsť správnu stratégiu ponúkania cien, aby ste dosiahli svoj obchodný cieľ? Tento druh odporúčaní to robí za vás. Okrem toho sa ubezpečíte, že vaše kampane nie sú obmedzené rozpočtom. Toto je druh odporúčaní, ktoré skontrolovať:
Upravte rozpočet – získajte viac konverzií
Ponúkajte cenové ponuky v aukcii s minimalizovanými kliknutiami – získajte viac kliknutí za relatívne rovnakú cenu s automatickými ponukami cien
Presuňte nevyužitý rozpočet – získajte viac preklikov vďaka presunutiu peňazí tam, kde sú najviac potrebné
Kľúčové slová a cielenie
Optimalizujte reklamy pomocou nasledovných odporúčaní. Určite im to pomôže získať viac zákazníkov udržiavaním kľúčových slov aktuálnych.
Pridajte publiká – získajte kvalitné reporty zadarmo
Pridajte nové kľúčové slová – ukážte reklamy ľuďom, ktorí hľadajú čo ponúkate
Zvýšte svoj dosah s Google video partnermi – začnite s inzerciou na YouTube pre získanie viac zákazníkov
Odstráňte neslúžiace kľúčové slová – upracte si v účte, aby bol lepšie prístupný
Použite rozšírené zacielenia – spojte sa s viacerými zákazníkmi za podobnú cenu za konverziu
Opravy
Začnite s opravami a usporiadaním účtu s odporúčaniami od Google. Uvidíte zlepšenie v celkovom zdraví a výkonnosti vášho účtu v krátkom čase. Na začiatok môžete skúsiť toto:
Opravte problémy s certifikáciou – vaše reklamy môžu byť stopnuté kvôli problémom s certifikáciou. Nárokujte si certifikáciou, aby sa vaše reklamy začali zobrazovať naplno
Opravte texty reklám – mnoho reklám je zamietnutých kvôli gramatickým alebo iným chybám v texte. Opravte ich a uvidíte to zlepšenie vo výkone
Skontrolujte pokles produktov vo vašom feede – reklamy sa možno nesprávajú tak, ako by sa mali kvôli chýbajúcim produktom v Merchant centre. Skontrolujte si feed a pridajte chýbajúce položky.
Pridajte návrhy
Môžete sa rozhodnúť podať žiadosť o návrhy reklám, pretože sa časom začnú objavovať na stránke odporúčaní. Neignorujte ich a pokračujte ďalej. Skontrolujte ich a ak chcete, využite ich. Sú variáciou vašich už existujúcich reklám, ktoré môžu nesmierne zvýšiť výkon vo vyhľadávacej sieti.
Stiahnite si Google Ads mobilnú aplikáciu
Začnite sledovať výkon vášho účtu na mobile. Týmto spôsobom môžete získať lepšie výsledky, nakoľko ich neustále sledujete a máte ich poruke.
Navrhnuté zmeny
Z času na čas dostanete od Google notifikáciu na zlepšenie výkonnosti kampane aplikovaním zmien, ktoré vám ponúka. Môžete si zmeny skontrolovať a aplikovať ich po jednej alebo aj všetky naraz ak s nimi súhlasíte.
Hodnotenie pauznutých kampaní
Kampaň bude hodnotená aj napriek tomu, že je pauznutá:
1. Na úrovni MCC účtu – sedem dní po pauznutí kampaní budú hodnotenia zhrnuté a založené na výsledkoch z týchto siedmich dní. Následne bude kampaň pozastavená a všetky hodnotenia a štatistiky sa vynulujú.
2. Na úrovni kampane – v nasledujúcich 7-90 dňoch budú kampane kontinuálne hodnotené, nakoľko sú odporúčania založené na dátach z 7-90 dní (väčšina odporúčaní je naučených v prvých 28 dňoch). Potom, ak sú kampane pauznuté, odporúčania sa prestanú zobrazovať a kampane viac nebudú hodnotené.
Práca na odporúčaniach
Sledujte výkon
Po aplikovaní zmien z odporúčania by ste určite mali chvíľu počkať na vyhodnocovanie výsledkov. Pamätajte, že odporúčania môžu mať pozitívne následky aj napriek dočasným zhoršeným metrikám. Môžu to mať za následok zmeny urobené vami, sezónnosť a množstvo iných faktorov.
Aplikujte odporúčanie
Aplikovanie odporúčania je naozaj jednoduché. Stačí, ak kliknete na odporúčanie, ktoé sa vám pozdáva a kliknete na „aplikovať“. Máte možnosť pridať aj viac odporúčaní naraz alebo rovno všetky.
Zamietnutie odporúčania
Vy váš účet, kampane a ciele poznáte najlepšie. Ak sa vám odporúčania nepáčia a nechcete ich pridať do účtu, zamietnutie ich. Môžete zamietnuť aj viac návrhov, ale najprv ich určite skontrolujte a až potom odstraňujte.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
