Google Affiliate – rozšírenia o lokácii

Čo sú affiliate rozšírenia o lokácii?

Povedzme napríklad, že predávate produkty a služby prostredníctvom obchodných reťazcov. Toto rozšírenie vám môže pomôcť osloviť viac zákazníkov, zatiaľ čo sa rozhodujú, kde a čo si kúpia. Tento rozsiahly nástroj vám tiež môže pomôcť pri hľadaní obchodov v okolí, ktoré predávajú váš produkt (značku), aby ste mohli osloviť ešte viac nových zákazníkov.

Ako to funguje?

Je fakt jednoduché pochopiť, ako to celé funguje. Tu je popis toho, ako môžete získať nových zákazníkov vo vyhľadávacej sieti:

  • 1. Niekto hľadá produkt vo vyhľadávaní Google..
  • 2. Vaše reklamy budú zobrazené vďaka affiliate location extension.
  • 3. Potenciálny zákazník uvidí najbližší obchod, ktorý predáva váš produkt.
  • 4. Na telefónoch môžu potenciálni zákazníci získať priamu navigáciu do obchodu.

  • 5. Na telefónoch môžu potenciálni zákazníci získať priamu navigáciu do obchodu.
  • 6. Tento človek potom ide do daného obchodu kde si kúpi váš produkt.

Kedy použiť affiliate rozšírenia o lokácii?

V prípade, že ste výrobca a predávate výrobky alebo služby prostredníctvom obchodných reťazcov, mali by ste používať toto rozšírenie. Ak chcete inzerovať svoju vlastnú firmu, mali by ste namiesto toho použiť rozšírenia o adresu.

Rozdiel medzi location extension a affiliate location extension

Predvolené local extensions sa používajú hlavne vtedy, keď chcete v reklamách Google použiť umiestnenie svojej spoločnosti. Môžu pozostávať z adresy, telefónneho čísla alebo dokonca z volacieho tlačidla. Robí nasledujúce veci za vás:

  • Poskytuje zákazníkom vzdialenosť k vášmu miestu (mobil)
  • Zobrazuje adresu
  • Kliknuteľné volacie tlačidlo
  • Informácie ako pracovná doba, telefónne číslo, hodnotenie zákazníkov a poloha

Affiliate location extension je iná z toho dôvodu, že zbrazuje maloobchodné predajne, ktoré predávajú vaše produkty a nie adresu vašej firmy. Už sme spomenuli ako to funguje, ale radi to zopakujeme:

  • Niekto hľadá produkt vo vyhľadávaní Google..
  • Vaše reklamy budú zobrazené vďaka affiliate location extension.
  • Potenciálny zákazník uvidí najbližší obchod, ktorý predáva váš produkt.
  • Na telefónoch môžu potenciálni zákazníci získať priamu navigáciu do obchodu.
  • Tento človek potom ide do daného obchodu kde si kúpi váš produkt.

Jednoduché nastavenie

Ak chcete začať používať rozšírenia o adresu affiliate partnera, musíte prejsť do reklám Google a prejsť na stránku s rozšíreniami. Ďalším krokom by bolo pridanie nového rozšírenia o adresu affiliate partnera na úrovni účtu a určenie obchodných reťazcov, kde sa vaše výrobky predávajú.

Teraz, keď ste pridali rozšírenia o adresu affiliate partnera, sa maloobchodníci, ktorí predávajú vaše výrobky, zobrazia vo vašich kampaniach a reklamných skupinách vo vašich účtoch. Môžete tiež prispôsobiť, ktoré rozšírenia o adresu affiliate partnera sa majú zobrazovať v kampaniach a reklamných skupinách.

Rozdiel medzi predvolenými rozšíreniami umiestnenia a rozšíreniami o adresu affiliate partnera je v tom, že rozšírenia o adresu affiliate partnera nevyžadujú prepojenie účtu Moja firma na Googli (Google my Business).

Ako môžu affiliate rozšírenia o lokácii pomôcť vášmu biznisu?

Rozšírenie o adresu affiliate partnera vám dáva predovšetkým možnosť pridať do svojich reklám ďalšie informácie. Takto bude mať váš produkt väčšiu šancu na predaj a môžete mať vyššiu mieru prekliknutia (MP) a vylepšené skóre kvality.

Pretože väčšina spotrebiteľov, ktorí vykonávajú iba miestne vyhľadávanie, navštívia obchod v priebehu nasledujúcich 24 hodín, je najdôležitejšie upútať ich pozornosť v správnom čase na správnom mieste.

Inštrukcie ako nastaviť affiliate rozšírenia o lokácii

Pridajte obchodné miesta reťazca

Ak chcete do svojho účtu pridať obchodné reťazce, musíte postupovať podľa nasledujúcich krokov:

  • Prihláste sa do vášho Google Ads účtu.
  • Prejdite na reklamy a rozšírenia v ľavej časti menu a potom kliknite na rozšírenia.
  • Kliknite na tlačidlo plus a potom pridajte rozšírenie o adresu affiliate partnera.
  • Aby ste si mohli zvoliť obchodné reťazce na úrovni účtu, musíte zvoliť typ vzťahu.
  • Taktiež môžete pridať automatické pridanie lokácii podľa predajcov, ktorý inzerujú vaše produkty.
  • Kliknite na vybrané obchodné reťazce alebo pridajte automatické pridávanie predajcov vašich produktov, potom zvoľte lokácie.
  • Kliknite na uložiť a máte hotovo.

Pridajte vlastné podkategórie obchodných reťazcov

Ak to chcete urobiť, postupujte podľa týchto pokynov na prispôsobenie umiestnení pre rozšírenia o adresu affiliate partnera:

1. Prejdite do svojej kampane alebo reklamnej skupiny.
2. Kliknite na reklamy a rozšírenia na ľavej strane stránky a prejdite na rozšírenia.
3. Kliknite na tlačidlo plus a prejdite na rozšírenie o adresu affiliate partnera
Tu si môžete zvoliť, či chcete ponechať všetky pridružené reťazce na úrovni účtu, skupinu miest alebo dokonca zvoliť žiadne pridružené reťazce, aby ste zabránili zobrazovaniu rozšírení pre konkrétne kampane alebo reklamné skupiny.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku