Google Showcase Ads

Showcase ads sú typom reklám v Nákupoch, ktoré obsahujú informácie o niekoľkých produktoch súvisiacich s vyhľadávaním. S väčšou pravdepodobnosťou sa zobrazia, keď ľudia vyhľadávajú všeobecné položky, ako napríklad „batoh“, takže môžete použiť tento druh reklamy, keď chcete predstaviť konkrétnu značku.

Showcase ads je možné vytvárať ako kampane v Nákupoch a reklamy sa budú zobrazovať v službách Nákupy Google. Na vytváranie Showcase ads môžete použiť Google Ads a Google Ads API. Tento druh reklám je k dispozícii v krajinách uvedených nižšie:

krajiny

Ako to funguje?

Ako sme už povedali, Showcase ads sú reklamou na niekoľko produktov, a preto zobrazujú relevantné produkty s obrázkami, ktoré ich zvolíte. Keď potenciálny zákazník klikne na Showcase ads v Nákupoch, rozšíri sa a odhalí produkty, ktoré sú pre hľadaný výraz najrelevantnejšie.

Odporúčaným nastavením pre začiatok s vitrínovými reklamami sú veľké sady produktov (dokonca stovky produktov). Po chvíli uvidíte, ako to funguje, a vytvoríte menšie skupiny alebo dokonca celú kategóriu položiek.

Ako vytvoriť Showcase Shopping ad

Prvým krokom by bolo vytvorenie novej reklamnej skupiny v kampani v Nákupoch a výber Showcase Shopping.

Showcase Shopping

Druhým krokom je výber produktov, ktoré chcete zahrnúť do Showcase reklám. Máte možnosť vytvoriť rôzne skupiny produktov usporiadané podľa značiek, typov produktov alebo akýchkoľvek vlastných preferencií. Môžete tiež použiť viac skupín na zobrazovanie viacerých Showcase reklám.

skupiny

Posledným krokom pre vytvorenie showcase shopping ad je poskytnúť viacej detailov o vašich produktoch:

  • Obrázok (1080 x 566)

  • Nadpis (Voliteľné, 24 znakov) – text sa zobrazí pod obrázkom a v hornej časti reklamy.

  • Popis (Voliteľné, 120 znakov) – popis sa zobrazí až po rozkliknutí vašej reklamy. Tento text môžete použiť na poskytnutie ďalších podrobností o produktoch, predaji atď.

  • URL – presmeruje zákazníkov na váš web.

  • Display URL (35 znakov) – zobrazenú adresu URL vidíte pod obrázkom hlavičky a tiež nad popisom.

Bidding

Existuje niekoľko možností ponúkania cien pre Showcase ads v Nákupoch:

  1. Maximum CPE (cost per engagement) – optimálnym nastavením je nastavenie najvyššej hodnoty, ktorú ste ochotní zaplatiť za zákazku. Fakturácia je spôsobená tým, že niekto klikne na vašu Showcase reklamu alebo v nej strávi 10 sekúnd.
  2. Maximalizujte clicks bidding – táto možnosť nastavuje vaše cenové ponuky tak, aby pomáhali čo najväčšiemu počtu interakcií a stále v rámci vášho rozpočtu.
  3. Target ROAS (return on ad spend) bidding – táto stratégia vám pomôže dosiahnuť vyššiu hodnotu konverzie a výnosy pri cieľovej ROAS, je však podporovaná iba v niekoľkých krajinách:

– USA
– Spojené Kráľovstvo
– Írsko
– Francúzsko
– Nemecko

Benefity Showcase reklám

Ľudia majú tendenciu používať dlhšie výrazy pri vyhľadávaní produktov, napríklad “školský batoh” alebo “kuchynský nábytok”. Ak vyhľadávanie nie je zacielené na priamy produkt alebo značku, je pravdepodobnejšie, že sa im zobrazí Showcase reklama. Dlhšie výrazy väčšinou znamenajú, že sa používateľ nerozhodol pre presný model alebo produkt, ktorý si chce kúpiť, takže to bude váš primárny cieľ a skvelý príklad toho, kedy a ako používať Showcase reklamy.

Produkty, ktoré chcete inzerovať, si vždy vyberiete vy. Je na vás, aby ste si vybrali, či chcete zobrazovanie produktov ktoré sa najčastejšie predávajú, boli naposledy kúpené alebo majú sezónnosť.

Schopnosť neustále sledovať interakcie a konverzie je prioritou pri inzercii prostredníctvom Showcase reklám. Týmto spôsobom môžete pomocou sofistikovaných nástrojov na vytváranie prehľadov sledovať výkon a úspešnosť svojich reklám.

Zdroj obrázkov: support.google.com


Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO