Impresie v digitálnom marketingu

Impresie sú zjednodušene povedané to, ako často sa vaša reklama zobrazuje. Zobrazenie sa započítava zakaždým, keď sa vaša reklama zobrazí na stránke s výsledkami vyhľadávania alebo na inom webe v sieti Google. Nie sú založené na akciách a sú definované iba používateľom, ktorý vidí reklamu, vďaka čomu sú ideálne na šírenie povedomia o značke.

V PPC býva zvyčajne cieľom dosiahnuť čo najlepší výnos z obmedzeného rozpočtu. Avšak pokiaľ máte klienta, ktorého cieľom je ovládnuť trh a získať čo najväčší zisk utratením čo najviac peňazí, narazíte na problém obmedzenia PPC impresií. Aj keď máte rozpočet vyšší, ako môžete minúť, nezaručuje to zobrazenie reklamy na 100% času.

Impresie v digitálnom marketingu

Vďaka digitálnemu marketingu je sledovanie impresií podstatne kvantitatívnejšie v porovnaní s offline reklamou. Na druhej strane online kampane založené na pošte zobrazení môžu merať zobrazenia konkrétne a zvyčajne sa predávajú ako cena za tisíc zobrazení (CPM).

Dojmy sa väčšinou vyskytujú v dvoch formách: servírované a viditeľné.

5 spôsobov maximalizácie zobrazení

Okrem zvýšenia rozpočtu existujú ďalšie spôsoby, ako môžete maximalizovať počet zobrazení, čiže % všetkých dostupných zobrazení pre vybraté kľúčové slová:

1. Kvalita reklamy

Jedná sa o skóre kvality. Je o výbere správnych kľúčových slov, o vytvorení podrobných reklamných skupín, písaní a testovaní dobrých reklám. Kľúčové slová v reklamách veľmi pomáhajú.

2. Zrýchlené zobrazovanie reklám

Nie je zaručené, že získate všetky svoje impresie, ak použijete štandardnú mieru zobrazovania. Zrýchlenie zvyšuje pravdepodobnosť, že každý deň miniete svoj denný rozpočet.

3. Zvýšte svoju ponuku

Je to jeden z faktorov, ktorý zlepšuje pozíciu vašej reklamy.

4. Úprava typu zhody kľúčových slov

Široké kľúčové slová generujú viac zobrazení ako fráza. Široké kľúčové slová nepredstavujú žiadne závažné riziko, ak použijete vylučujúce kľúčové slová. Pravda je aj to, že klientovi, ktorý chce dominantné postavenie na trhu sa poteší rozšírenej voľnej zhode.

5. Zacielenie na región alebo umiestnenie

Aj keď analýza dopytov môže vaše reklamy sprístupniť aj za hranicami geografického zacielenia, geografické zacielenie určite obmedzí počet zobrazení. Uvoľnite zacielenie alebo aspoň vytvorte doplnkové kampane pre ďalšie geografické ciele a potom ich optimalizujte.

Prečo klesajú kliknutia a impresie?

  • svoju reklamnú kampaň ste zmenili v dôsledku zmeny produktov a služieb
  • vaša priemerná pozícia reklamy klesla
  • vaši konkurenti prišli s novými reklamami, ktoré sú naozaj dobré
  • sezónnosť, pretože žiadny priemysel proti nej nie je odolný
  • zmena stratégie kľúčových slov
  • kleslo vaše skóre kvality reklám Google
  • príliš skoro ste minuli celý rozpočet

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku