Impresie v digitálnom marketingu
V PPC býva zvyčajne cieľom dosiahnuť čo najlepší výnos z obmedzeného rozpočtu. Avšak pokiaľ máte klienta, ktorého cieľom je ovládnuť trh a získať čo najväčší zisk utratením čo najviac peňazí, narazíte na problém obmedzenia PPC impresií. Aj keď máte rozpočet vyšší, ako môžete minúť, nezaručuje to zobrazenie reklamy na 100% času.
Impresie v digitálnom marketingu
Vďaka digitálnemu marketingu je sledovanie impresií podstatne kvantitatívnejšie v porovnaní s offline reklamou. Na druhej strane online kampane založené na pošte zobrazení môžu merať zobrazenia konkrétne a zvyčajne sa predávajú ako cena za tisíc zobrazení (CPM).
Dojmy sa väčšinou vyskytujú v dvoch formách: servírované a viditeľné.
5 spôsobov maximalizácie zobrazení
Okrem zvýšenia rozpočtu existujú ďalšie spôsoby, ako môžete maximalizovať počet zobrazení, čiže % všetkých dostupných zobrazení pre vybraté kľúčové slová:
1. Kvalita reklamy
Jedná sa o skóre kvality. Je o výbere správnych kľúčových slov, o vytvorení podrobných reklamných skupín, písaní a testovaní dobrých reklám. Kľúčové slová v reklamách veľmi pomáhajú.
2. Zrýchlené zobrazovanie reklám
Nie je zaručené, že získate všetky svoje impresie, ak použijete štandardnú mieru zobrazovania. Zrýchlenie zvyšuje pravdepodobnosť, že každý deň miniete svoj denný rozpočet.
3. Zvýšte svoju ponuku
Je to jeden z faktorov, ktorý zlepšuje pozíciu vašej reklamy.
4. Úprava typu zhody kľúčových slov
Široké kľúčové slová generujú viac zobrazení ako fráza. Široké kľúčové slová nepredstavujú žiadne závažné riziko, ak použijete vylučujúce kľúčové slová. Pravda je aj to, že klientovi, ktorý chce dominantné postavenie na trhu sa poteší rozšírenej voľnej zhode.
5. Zacielenie na región alebo umiestnenie
Aj keď analýza dopytov môže vaše reklamy sprístupniť aj za hranicami geografického zacielenia, geografické zacielenie určite obmedzí počet zobrazení. Uvoľnite zacielenie alebo aspoň vytvorte doplnkové kampane pre ďalšie geografické ciele a potom ich optimalizujte.
Prečo klesajú kliknutia a impresie?
- svoju reklamnú kampaň ste zmenili v dôsledku zmeny produktov a služieb
- vaša priemerná pozícia reklamy klesla
- vaši konkurenti prišli s novými reklamami, ktoré sú naozaj dobré
- sezónnosť, pretože žiadny priemysel proti nej nie je odolný
- zmena stratégie kľúčových slov
- kleslo vaše skóre kvality reklám Google
- príliš skoro ste minuli celý rozpočet
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
