Konverzie v BlueWinston
Ako počítať Konverzie v BlueWinstone?
Máte na výber dve možnosti ako počítať konverzie v nástroji BlueWinston:
- klasické Google Ads konverzie
- pokročilé BlueWinston počítanie konverzií
Keď si vyberiete klasické počítanie konverzie, tak BlueWinston bude získavať počet konverzií priamo z Google Ads účtu, zo stĺpca Konverzie.
Keď si vyberiete pokročilé BlueWinston počítanie konverzií, , počet konverzií v BlueWinstone a vo vašom Google Ads účte môže byť mierne odlišný. Je to preto, lebo BlueWinston v tomto prípade počíta aj s Asistovanými konverziami.
Vieme, že v súčasnosti sa zvyšuje počet preklikov, ktoré priamo nevedú ku konverziám, ale k asistovaným konverziám. Iba zriedkavo užívateľ klikne na reklamu a hneď po tom aj kúpi ten produkt.
Zvyčajne používateľ príde znova na eshop na v iný deň alebo v inú hodinu. Taký druh preklikov sa nazýva, že sú to Asistované prekliky. BlueWinston im dáva veľkú váhu lebo len s ich pomocou môžu byť kampane skutočne úspešné. Týmto spôsobom si viete omnoho presnejšie merať konverzie, ktoré prišli z BlueWinston kampaní.
Vzorec počíta s atribučným modelom Posledné kliknutie, ktorý sa ešte stále dosť často používa v Google Ads účtoch. Ak používate iný, viac pokročilý atribučný model pre meranie konverzií, mali by ste si vybrať možnosť “klasické Google Ads konverzie”.
Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston
Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!
Prejdi na domovskú stránku