Konverzie v BlueWinston

Ako počítať Konverzie v BlueWinstone?

Jedna z najdôležitejších metrík, ktorú používajú PPC špecialisti, je počítanie konverzií a hodnoty konverzii v rôznych kampaniach. Tieto metriky by už mali byť nastavené v Google Ads, či už ako importovanie Transakcií z Google Analyticsu, cez Google Tag manažér alebo nejakým iným vhodným spôsobom.

Máte na výber dve možnosti ako počítať konverzie v nástroji BlueWinston:

  • klasické Google Ads konverzie
  • pokročilé BlueWinston počítanie konverzií

Keď si vyberiete klasické počítanie konverzie, tak BlueWinston bude získavať počet konverzií priamo z Google Ads účtu, zo stĺpca Konverzie.

Keď si vyberiete pokročilé BlueWinston počítanie konverzií, , počet konverzií v BlueWinstone a vo vašom Google Ads účte môže byť mierne odlišný. Je to preto, lebo BlueWinston v tomto prípade počíta aj s Asistovanými konverziami.

Vieme, že v súčasnosti sa zvyšuje počet preklikov, ktoré priamo nevedú ku konverziám, ale k asistovaným konverziám. Iba zriedkavo užívateľ klikne na reklamu a hneď po tom aj kúpi ten produkt.

Zvyčajne používateľ príde znova na eshop na v iný deň alebo v inú hodinu. Taký druh preklikov sa nazýva, že sú to Asistované prekliky. BlueWinston im dáva veľkú váhu lebo len s ich pomocou môžu byť kampane skutočne úspešné. Týmto spôsobom si viete omnoho presnejšie merať konverzie, ktoré prišli z BlueWinston kampaní.

Tu môžete vidieť vzorec ako počítame Konverzie + Asistované konverzie. Jednotlivé parametre si môžete upraviť podľa potreby:
konverzie bluewinston

Vzorec počíta s atribučným modelom Posledné kliknutie, ktorý sa ešte stále dosť často používa v Google Ads účtoch. Ak používate iný, viac pokročilý atribučný model pre meranie konverzií, mali by ste si vybrať možnosť “klasické Google Ads konverzie”.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku