Manual bidding stratégia
Toto sa líši od automated bidding stratégie, v ktorej si Google nastavuje cenu sám.
Inzerenti sa pri rozhodovaní zvyčajne spoliehajú na skúsenosti, analýzu, intuíciu minulých údajov o výkonnosti kľúčových slov. Táto stratégia vyžaduje vysoký stupeň trpezlivosti, času a vedomostí o PPC, aby sa dosiahla dobrá návratnosť investícií (ROI).
Manual bidding je pre vás vhodná keď:
- Váš rozpočet je obmedzený.
- Nemáte veľa spotrebiteľských údajov.
- Chcete plnú kontrolu nad svojimi kampaňami a reklamami.
- Máte veľa času na kontrolu svojej kampane.
Je bežné, že ľudia, ktorí sú nový v Google Ads, použijú manual bidding skôr, ako vyskúšajú pokročilejšie riešenia.
Ak si nie ste istí, ktoré kľúčové slová sú najziskovejšie a najúčinnejšie, alebo nemáte čas na správu svojich manuálnych cenových ponúk, zvážte namiesto toho stratégiu ponúkania cien Maximalizovať kliknutia. Táto stratégia automaticky nastavuje vaše cenové ponuky, aby pomohla získať čo najviac kliknutí v rámci vášho rozpočtu.
Aké sú najlepšie výhody manual bidding?
If you are still decided to use manual bidding, you should know the best benefits of them:
Kontrola – Môžete ponúkať ceny na úrovni kľúčového slova pomocou cenových ponúk pre konkrétne výrazy a frázy, ktoré chcete.
Žiadne oneskorenia v zmenách – Implementácia automatizovaného ponúkania cien môže trvať dlhšie, všetky zmeny vykonané v manuálnom ponúkaní cien sa prejavia okamžite.
- Rýchle reakcie – Ak vo výkone vašich kampaní uvidíte niečo zlé, môžete konať rýchlo. Môžete spustiť rýchly prehľad Štatistiky aukcií a zistiť, čo sa deje. Potom to môžete napraviť a ako sme už povedali, zmeny sa prejavia okamžite.
Aké sú nevýhody manual bidding?
Každá stratégia má aj svoje nevýhody, manual bidding nie je výnimkou:
Zvýši sa náročnosť – Čím viac sa vám bude dariť, tým viac bude náročnejšie spravovať vaše kampane. Neskôr vaše kampane, reklamy a list kľúčových slov môže byť príliš časovo náročný na správu.
Ľahké urobiť chybu – Dokonca aj najlepší PPC manažéri robia chyby. Táto pravdepodobnosť rastie s väčšími účtami. Váš marketingový tím môže urobiť chybu a ovplyvní to okamžite vaše kampane.
Časovo náročné – Tento typ ponúkania cien sa môže rýchlo stať prácou na plný úväzok. Vyžaduje si to veľa času na jeho optimalizáciu.
Obmedzovanie – Keď si porovnáte manual bidding a automated bidding, tak manual bidding nemá až takú flexibilitu a možnosti.
Pevne veríme, že sa rozhodnete správne a váš biznis pocíti nárast konverzií.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
