Manual bidding stratégia

Manual bidding je bežný výraz v oblasti marketingu a reklám Google. Vďaka tejto metóde ponúkania cien môžete nastaviť svoju vlastnú maximálnu cenu za kliknutie (CZK) svojej reklamy.

Toto sa líši od automated bidding stratégie, v ktorej si Google nastavuje cenu sám.

Inzerenti sa pri rozhodovaní zvyčajne spoliehajú na skúsenosti, analýzu, intuíciu minulých údajov o výkonnosti kľúčových slov. Táto stratégia vyžaduje vysoký stupeň trpezlivosti, času a vedomostí o PPC, aby sa dosiahla dobrá návratnosť investícií (ROI).

Manual bidding je pre vás vhodná keď:

  • Váš rozpočet je obmedzený.
  • Nemáte veľa spotrebiteľských údajov.
  • Chcete plnú kontrolu nad svojimi kampaňami a reklamami.
  • Máte veľa času na kontrolu svojej kampane.

Je bežné, že ľudia, ktorí sú nový v Google Ads, použijú manual bidding skôr, ako vyskúšajú pokročilejšie riešenia.

Ak si nie ste istí, ktoré kľúčové slová sú najziskovejšie a najúčinnejšie, alebo nemáte čas na správu svojich manuálnych cenových ponúk, zvážte namiesto toho stratégiu ponúkania cien Maximalizovať kliknutia. Táto stratégia automaticky nastavuje vaše cenové ponuky, aby pomohla získať čo najviac kliknutí v rámci vášho rozpočtu.

Aké sú najlepšie výhody manual bidding?

If you are still decided to use manual bidding, you should know the best benefits of them:

  • Kontrola – Môžete ponúkať ceny na úrovni kľúčového slova pomocou cenových ponúk pre konkrétne výrazy a frázy, ktoré chcete.

  • Žiadne oneskorenia v zmenách – Implementácia automatizovaného ponúkania cien môže trvať dlhšie, všetky zmeny vykonané v manuálnom ponúkaní cien sa prejavia okamžite.

  • Rýchle reakcie – Ak vo výkone vašich kampaní uvidíte niečo zlé, môžete konať rýchlo. Môžete spustiť rýchly prehľad Štatistiky aukcií a zistiť, čo sa deje. Potom to môžete napraviť a ako sme už povedali, zmeny sa prejavia okamžite.

Aké sú nevýhody manual bidding?

Každá stratégia má aj svoje nevýhody, manual bidding nie je výnimkou:

  • Zvýši sa náročnosť – Čím viac sa vám bude dariť, tým viac bude náročnejšie spravovať vaše kampane. Neskôr vaše kampane, reklamy a list kľúčových slov môže byť príliš časovo náročný na správu.

  • Ľahké urobiť chybu – Dokonca aj najlepší PPC manažéri robia chyby. Táto pravdepodobnosť rastie s väčšími účtami. Váš marketingový tím môže urobiť chybu a ovplyvní to okamžite vaše kampane.

  • Časovo náročné – Tento typ ponúkania cien sa môže rýchlo stať prácou na plný úväzok. Vyžaduje si to veľa času na jeho optimalizáciu.

  • Obmedzovanie – Keď si porovnáte manual bidding a automated bidding, tak manual bidding nemá až takú flexibilitu a možnosti.

Pevne veríme, že sa rozhodnete správne a váš biznis pocíti nárast konverzií.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku