Modifikátor voľnej zhody
Možnosti zhody kľúčových slov
Možnosti zhody kľúčových slov sú parametre, ktoré nastavujete pre kľúčové slová, aby sa reklamy vo vyhľadávaní zobrazovali podľa vašich potrieb. Od týchto nastavení sa odvíja, ktoré vyhľadávacie dopyty naštartujú vašu reklamu. Rozlišujeme medzi 4 typmi: voľná zhoda, presná zhoda, frázová zhoda a modifikátor voľnej zhody.
Čo je modifikátor voľnej zhody?
Tento typ zhody je podobný ako voľná zhoda, avšak je exaktnejší. Ak zvolíte modifikátor voľnej zhody, reklamy sa budú zobrazovať iba v prípade tých vyhľadávacích dopytov, ktoré zahŕňajú kľúčové slová označené znamienkom plus, resp. ich variácie. Označíte tak slová, ktoré keď sa nachádzajú vo vyhľadávacom dopyte, tak používateľ s najväčšou pravdepodobnosťou hľadá práve váš produkt. Modifikátor voľnej zhody vám dáva väčšiu kontrolu ako štandardná voľná zhoda a berie do úvahy slovosled.
Ako používať modifikátor voľnej zhody?
Tento typ zhody zabezpečuje, že sa vaše reklamy zobrazia, iba za splnenia tej podmienky, ak bude hľadané slovo používateľa obsahovať slová, ktoré ste označili znamienkom plus. Príbuzné varianty modifikátora voľnej zhody zahŕňajú napríklad pravopisné chyby, jednotné a množné čísla, skratky, odvodeniny, synonymá a parafrázy a kľúčové slová s rovnakým významom.
Príklady použitia modifikátora voľnej zhody
Google ako príklad použitia modifikátora voľnej zhody uvádza kľúčové slová +pánske +topánky. Na tieto vyhľadávania sa budú zobrazovať reklamy: výpredaj obuvi pre mužov, topánky pre mužov, pánske ponožky a topánky.
Porovnanie zhôd v tabuľke (podľa Google)




Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
