PLA
Presnejšie sú to platené reklamy s obrázkom, ktoré slúžia na zaujatie potencionálneho zákazníka. Podľa všeobecných štatistík, PLA reklamy majú o 22% viac kliknutí ako obyčajné textové reklamy.
PLA reklamy umožňujú vidieť ako produkt vyzerá, jeho cenu a názov obchodu, ktorý tento produkt predáva.
Po kliknutí na obrázok je užívateľ presmerovaný na stránku predajcu kde sa môže dozvietieť viac informácií o danom produkte.
Aký je rozdiel medzi PLA a PPC?
Ako sme už spomenuli, PLA obsahujú obrázky vo vyhľadávaní. Bežnejšie vidíme textové reklamy ktoré sa zobrazujú takmer v každom vyhľadávači. PLA vyžadujú používanie data feedu, ktorý je zoznam produktov s atribútmi ktoré predávate. PPC, teda text ads, nepotrebujú žiadny produktový feed.
1. Landing Page vs Data Feed
2. Zacielenie na kľúčové slová
3. Žiadna záruka
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
