PLA
Presnejšie sú to platené reklamy s obrázkom, ktoré slúžia na zaujatie potencionálneho zákazníka. Podľa všeobecných štatistík, PLA reklamy majú o 22% viac kliknutí ako obyčajné textové reklamy.
PLA reklamy umožňujú vidieť ako produkt vyzerá, jeho cenu a názov obchodu, ktorý tento produkt predáva.
Po kliknutí na obrázok je užívateľ presmerovaný na stránku predajcu kde sa môže dozvietieť viac informácií o danom produkte.
Aký je rozdiel medzi PLA a PPC?
Ako sme už spomenuli, PLA obsahujú obrázky vo vyhľadávaní. Bežnejšie vidíme textové reklamy ktoré sa zobrazujú takmer v každom vyhľadávači. PLA vyžadujú používanie data feedu, ktorý je zoznam produktov s atribútmi ktoré predávate. PPC, teda text ads, nepotrebujú žiadny produktový feed.
1. Landing Page vs Data Feed
2. Zacielenie na kľúčové slová
3. Žiadna záruka
Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston
Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!
Prejdi na domovskú stránku