Presná zhoda

Možnosti zhody kľúčových slov

Možnosti zhody kľúčových slov sú parametre, ktoré nastavujete pre kľúčové slová, aby sa reklamy vo vyhľadávaní zobrazovali podľa vašich potrieb. Od týchto nastavení sa odvíja, ktoré vyhľadávacie dopyty naštartujú vašu reklamu. Rozlišujeme medzi 4 typmi: voľná zhoda, presná zhoda, frázová zhoda a modifikátor voľnej zhody.

Čo je presná zhoda?

Ak sa rozhodnete zvoliť pri tvorbe kľúčových slov presnú zhodu, ide o najmenej flexibilnejšie nastavenie. Reklama sa totiž bude zobrazovať iba pri tých vyhľadávacích dopytoch, ktoré obsahujú presné znenie daného kľúčového slova, prípadne jeho príbuzný variant. Ako príbuzné variácie môžeme chápať napríklad kľúčové slová s rovnakým významom, zmenu poradia slov kľúčových slov, pridanie alebo odstránenie funkčných slov.

Ako používať presnú zhodu?

Presná zhoda vám zabezpečí, že sa reklama zobrazí iba tým používateľom, ktorí hľadajú vaše presné kľúčové slová alebo ich príbuzné varianty. To znamená, že získate relevantných zákazníkov, ktorých pravdepodobne najviac zaujíma to, čo ponúkate a vykonajú konverziu. Pri presnej zhode máte plnú kontrolu nad vyhľadávanými výrazmi. Označuje sa hranatou zátvorkou.

Príklady použitia presnej zhody

Príkladom pre presnú zhodu môže byť napríklad [pánske oblečenie] vaša reklama sa tak môže zobraziť pri vyhľadávacích dopytoch ako elegantné pánske oblečenie, pánske oblečenie na zimu.
Google ako príklad uvádza [pánske topánky] vaša reklama sa tak zobrazí pri vyhľadávacích dopytoch topánky pánske, pánske topánky, topánky pre muža.

“Presná zhoda je lepšou možnosťou, ak svojich zákazníkov dobre poznáte a chcete, aby sa vaša reklama spustila presnými slovami, ktoré hľadajú.”

“Na spustenie efektívnej reklamnej kampane vám odporúčame použiť kombináciu dvoch alebo viacerých typov zhody kľúčových slov. Ak napríklad používate voľnú a presnú zhodu, oslovíte širšie publikum a zároveň presne zacieľujete, komu sa vaša reklama môže zobraziť.”

“Pri presnej zhode pravdepodobne nezískate toľko zobrazení, kliknutí alebo konverzií, ako by ste dosiahli pri iných možnostiach zhody kľúčových slov. Ľudia, ktorí vidia vaše reklamy, by sa však mohli viac zaujímať o váš produkt alebo službu.”

Porovnanie zhôd v tabuľke (podľa Google)


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku