Produktová kampaň

Produktová kampaň je forma reklamy, vďaka ktorej môžete propagovať konkrétnu položku tovaru. Ide o typ kampane kedy zákazník presne vie, aký produkt hľadá. Keď si na reklamu zákazník klikne, rovno sa mu zobrazí to, čo hľadal. Tieto reklamy sa dajú využiť napríklad na Facebooku alebo v Google nákupoch.

Na čo slúžia produktové inzeráty?

Produktové kampane sú tu od toho, aby sa vám nestalo, že hľadáte konkrétny produkt a po kliknutí na inzerát sa namiesto očakávaného detailu produktu dostanete na domovskú stránku webu, kde ho musíte hľadať medzi ostatnými produktami.

Zároveň dokážu nízkou cenou za preklik osloviť tú časť publika, ktorá presne vie, aký výrobok hľadá. Je to kvôli tomu, že konkrétne názvy produktov nie sú tak drahé, ako všeobecné výrazy. Problém vzniká vtedy, keď ide o tisíce produktov. Vytvárať a spravovať tieto reklamy manuálne by bolo veľmi obtiažne, preto existuje niekoľko nástrojov, ktoré to vedia urobiť za nás.

Výhody produktových kampaní

  • umožňujú rýchlu správu inzercie na tisíce produktov
  • návštevníci už vopred poznajú cenu, tým pádom je väčšia pravdepodobnosť, že po navštívení webu nakúpia
  • lacnejšia cena za preklik, keďže reklama nie je tak konkurenčná, ako pri všeobecných výrazoch
  • čísla či skladovosť sú veci, ktoré majú pozitívny vplyv na CTR
  • vo všeobecnosti zvyšujú prekliky a počet konverzií

Na čo si treba dať pozor?

  • môžete urobiť čokoľvek, pokiaľ daný tovar nie je vyhľadávaný
  • chyby, pretože pracujete s veľkým množstvom dát a tým pádom sa pri skracovaní inzerátov môže stať, že nedávajú zmysel
  • na dostupnosť, keďže produkty s dlhou dobou dodania v produktových kampaniach moc úspešné nebudú

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku