Reklamné skupiny

Reklamná skupina je skupina reklám a kľúčových slov, ktoré spolu súvisia a tvoria celok. Napríklad, ak predávate kozmetiku pre mužov aj ženy, nastavujete dve rôzne kampane. Jedna je pre mužov a jeden pre ženy. Všetky produkty spolu, napríklad pre ženy, tvorja jednu reklamnú skupinu.

Počet reklám alebo kľúčových slov v reklamnej skupine nie sú obmedzené.

Jedna z najdôležitejších vecí na reklamných skupinách je to, že iba klúčové slová, ktoré patria danej skupine, môžu spustiť reklamy pre danú ad group, teda reklamnú skupinu.

Zoskupenie reklamných skupín podľa podobných tém

Mnohí inzerenti považujú za užitočné zostaviť reklamné skupiny podľa sekcií alebo kategórií, ktoré sa zobrazujú na ich weboch. Povedzme, že na webe predávate zákusky, nápoje a občerstvenie.

Napríklad v uvedenej tabuľke obsahuje každá reklamná skupina zoznam kľúčových slov zameraný na výrobok, ktorý predávate. Vďaka tomuto zoznamu náš systém vie, že má reklamy na príslušné výrobky zobrazovať iba na weboch, ktoré s nimi súvisia.

skupinove kampane

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku