Reklamy na miestny inventár (Local Inventory Ads)

Reklamy na miestny inventár zobrazujú vaše produkty a informácie o vašom obchode ľuďom v okolí, ktorí vyhľadávajú pomocou Google. Keď niekto hľadá konkrétny produkt a klikne na vašu reklamu, bude presmerovaný na stránku Google pre váš obchod, ktorá sa nazýva miestny výklad (local storefront). V miestnom výklade môžu vaši potenciálni zákazníci zobraziť vaše produkty na predajni, pozrieť si otváracie hodiny alebo nájsť trasu k vašej predajni.

Vďaka informáciam od Google vieme, že viac ako 70% spotrebiteľov v súčasnosti využíva nákup online alebo nákup v obchode, čo môže byť jedným z najväčších faktorov pri rozhodovaní o tom či u vás nakúpia.

V súčasnosti sú dostupné v: Austrálii, Rakúsku, Brazílii, Kanade, Dánsku, Francúzsku, Nemecku, Japonsku, Holandsku, Nórsku, Švédsku, Švajčiarsku, Veľkej Británii a USA.

Local Inventory Ads

Čo sú reklamy na miestny inventár?

Local Inventory Ads (LIA) sú reklamy v Nákupoch Google, ktoré sa zobrazia, ak niekto v okolí hľadá konkrétny produkt. Ľudia si môžu všimnúť, či je konkrétny produkt dostupný priamo na predajni. To môže byť jeden z faktorov, keď ľudia môžu produkt pozrieť, vyskúšať a teda to môže pomôcť ku konverzii. Môžete si získať dôveru zákazníka v kvalitu vašich výrobkov a pravdepodobne u vás nakúpia znova.

Local Inventory Ads

Zobrazujú sa v hornej časti výsledkov vyhľadávania, rovnako ako bežné reklamy v Nákupoch. Potenciálni zákazníci môžu okamžite skontrolovať obchody v okolí, ktoré majú produkty priamo na predajni o ktoré majú záujem. Po kliknutí na vašu reklamu na miestny inventár sú presmerované na vašu stránku v obchode Google (Google storefront page).

Vďaka Google storefront page ľudia môžu zistiť ešte viac informácií o vašom obchode.

  • Mapa a navigácia do vášho obchodu
  • Otváracie hodiny
  • Telefónne číslo alebo iný kontakt
  • URL adresu vášho obchodu
  • Krátke informácie o vašom obchode a produktoch ktoré predávate

Aké sú výhody a nevýhody?

Tieto reklamy, ako aj každé iné, majú veľa výhod. Samozrejme musíte vlastniť kamennú predajňu.

výhody a nevýhody

Zhrnutie

Reklamy s produktovými informáciami sú skvelým spôsobom, ako do vášho obchodu prilákať ešte viac zákazníkov. Môžete im ukázať, čo ponúkate priamo vo vašom obchode, môžete ich navigovať do vašej predajne a môžete si získať ich dôveru.

Ako sme už povedali na začiatku, reklamy s produktovými informáciami nie sú dostupné vo všetkých krajinách. Budeme vás informovať hneď, ako budeme vedieť o ďalších krajinách.

By |

Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO